Zijn er meer rassen die dit soort problemen kennen?
Het is gewoon nieuwsgierigheid hoor (wil niet gaan fokken ofzo)
Moderator: moderatorteam
Voor zover ik weet is voornamelijk de grote kop van de franse bulldog die voor problemen zorgt. Ik denk dat dit ook bij de Engelse Bulldog het geval zal zijn, maar dat durf ik niet zo te zeggen.Reny schreef:Misschien een hele off topic vraag, ben nog een newbie, maar wat maakt dat een Franse Bull moeite heeft met bevallen??
Bij Engelse en Franse bullen zie je vaker dan bij andere rassen geboorteproblemen.Reny schreef:Misschien een hele off topic vraag, ben nog een newbie, maar wat maakt dat een Franse Bull moeite heeft met bevallen??
Ik heb alles doorgespit Mal dank voor de linkmalinois schreef:· Het ongefundeerd zwartmaken van personen, instellingen, organisaties en internetsites is niet toegestaan.
http://www.hondenforum.nl/phpBB2/viewtopic.php?t=109193
en dat hier schijnbaar eerder een da zwart is gemaakt dat heb ik dus gemist blijkbaar en ik denk ook dat ik toen nog geen modje was...
snap je het nu wel?
malinois schreef:· Het ongefundeerd zwartmaken van personen, instellingen, organisaties en internetsites is niet toegestaan.
pepim schreef:Ik heb alles doorgespit Mal dank voor de linkmalinois schreef:· Het ongefundeerd zwartmaken van personen, instellingen, organisaties en internetsites is niet toegestaan.
en dat hier schijnbaar eerder een da zwart is gemaakt dat heb ik dus gemist blijkbaar en ik denk ook dat ik toen nog geen modje was...
snap je het nu wel?
malinois schreef:· Het ongefundeerd zwartmaken van personen, instellingen, organisaties en internetsites is niet toegestaan.
Dat is op andere fora ook niet toegestaan, gefundeerd overigens ook niet![]()
Gelukkig dat op de meeste fora nog iets van respect en moraal is.Ennath schreef:pepim schreef:Ik heb alles doorgespit Mal dank voor de linkmalinois schreef:· Het ongefundeerd zwartmaken van personen, instellingen, organisaties en internetsites is niet toegestaan.
snap je het nu wel?
Nou....
Alle fora bedoel je????
Je kan op FOK of Geen Stijl rustig te keer gaan hoor...
Gefundeerd of niet![]()
:N:Ennath schreef:pepim schreef:Ik heb alles doorgespit Mal dank voor de linkmalinois schreef:· Het ongefundeerd zwartmaken van personen, instellingen, organisaties en internetsites is niet toegestaan.
snap je het nu wel?
Nou....
Alle fora bedoel je????
Je kan op FOK of Geen Stijl rustig te keer gaan hoor...
Gefundeerd of niet![]()
Nou, dat bedoel ik. Een heel erg groot probleem.malinois schreef:...een verhaal op het forum plempen waarin je ook nog eens de naam en toenaam van een DA noemt... (als die da gewild had en het eerder dan ons gelezen had, had ze een heel groot probleem gehad overigens.)
Dat wilde ik ook net zeggen.Marjoleine schreef:Zou je wel de quotes wat in willen korten?Chawa schreef:Kind wat ben je toch een baby, zoooooooooooooooooooooooo voorspelbaar met je "alshet jenietbevaltdandonderjemaaropmentaliteit". Denk om je rikketik, het is maar een forumpje hoor.
Zwaai zwaai.![]()
![]()
Ik heb een hekel aan dat gescrol.
Heb je trouwens wel eens van smaad gehoord?
Als ik jou was zou ik Malinois maar dankbaar zijn.