Wat een mooie herders allemaal
MARC_S schreef:Wij hebben de ruwharige variant van de mechelaar
Dat is ook een hele dame en maak je borst maar nat voor wat de opvoeding betreft

Ga je iets doen met je hond? Omdat ze uit werkende ouders komt zo te zien.
Ze komt idd uit werkende ouders en ja ik wil zeker wat met haar gaan doen, denk dat ze het goed in d'r heeft, vind ook al erg knap dat ze haar metalen buisje al goed vastpakt en ze loopt er de hele tijd mee in d'r bekje, sleutels ook:D
We hebben al eerder een mechelse herder gehad maar die hebben we gekregen toen ze 6 maanden was dus de puppytijd maak ik nu mee

en idd dat is echt opvoeden nu.
Mijn vriend heeft altijd pakwerk gedaan met een vriend van hem (beveiliger) die had ook 5 mechelaars en daar trainden ze mee bij de club.
Maar nu is het mijn beurt

, hij heeft haar ook aan mij over gelaten omdat hij nu heel veel werkt en ik ben erg veel met d'r bezig en ze "luistert" ook beter naar mij dan hem, ben ook erg consequent met haar want dat heeft ze wel nodig, het blijft natuurlijk een pup maar als ze me aankijkt dan denk ik "je weet het toch wel donders goed"

Maar ze heeft pit en dat mag ik graag zien.
Ze is ook al zo groot, ze is 8 weken en ze weegt nu 6,5 kilo en ze heeft echt dikke poten al, dus ben erg benieuwd hoe ze eruit gaat zien