Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Pittbulls van oma bijten baby dood

Nieuws over dierenleed.
Niet geschikt voor jonge kinderen.

Moderator: moderatorteam

_Leonie
Zeer actief
Mijn ras(sen): Golden Retriever
Aantal honden: 1

Pittbulls van oma bijten baby dood

Ongelezen bericht door _Leonie »

Dit stond vandaag in de Zwolse Stentor:

Pitbulls van oma bijten baby dood
SAN ANTONIO - Een jongentje van zeven maanden is in Texas overleden na te zijn aangevallen door de twee pitbulls van zijn grootmoeder. De grootmoeder was in de keuken toen haar honden de baby aanvielen. Ze pakte een mes en stak daarmee één van de honden, die daarna haar begon aan te vallen. Uiteindelijk wist ze de honden uit de deur weten te werken.
Kyra-
Zeer actief

Ongelezen bericht door Kyra- »

Het is erg hoor maar waarom moet daar nu het "ras" bij staan, dit kan bij ieder ras/type/rasloze hond gebeuren.

Ik vind het zo jammer dat dit gebeurd en zo dit type hond wederom veroordeeld word en mensen denken dat dit bij een ander type niet kan gebeuren :roll:
Si vis pacem, para bellum
Frenk
Zeer actief
Mijn ras(sen): xLhasa-ShihTzu

Ongelezen bericht door Frenk »

Kyra- schreef:Het is erg hoor maar waarom moet daar nu het "ras" bij staan, dit kan bij ieder ras/type/rasloze hond gebeuren.

Ik vind het zo jammer dat dit gebeurd en zo dit type hond wederom veroordeeld word en mensen denken dat dit bij een ander type niet kan gebeuren :roll:
Is dat zo? Dat honden een kind iets aan kunnen doen a la. Dat je hem met een vleesmes moet steken om 'm van je kind af te krijgen en dat 'ie dan niet stopt, maar jou dan aanvalt? Mwoh... Ik dacht het niet :wink: Dat zie ik bij wijze van spreken bij een cavaliertje nog niet zo snel gebeuren namelijk.

Erg treurig verhaal weer. Wanneer leren mensen nou eens om hun honden en kinderen niet alleen te laten.
Afbeelding
Eva-Joy
Zeer actief

Ongelezen bericht door Eva-Joy »

he bah, mensen leren ook nergens wat van, welke hond je ook hebt : NOOIT alleen laten met je kinderen, je weet maar noooit...
S@ndr@
Zeer actief

Ongelezen bericht door S@ndr@ »

Kyra- schreef:Het is erg hoor maar waarom moet daar nu het "ras" bij staan, dit kan bij ieder ras/type/rasloze hond gebeuren.

nee hoor ik geef de hond niet de schuld, zie alleen maar een lakse eigenaresse :19:
maar heel erg naar is het wel, voor alle partijen
Kyra-
Zeer actief

Frenk schreef:

Is dat zo? Dat honden een kind iets aan kunnen doen a la. Dat je hem met een vleesmes moet steken om 'm van je kind af te krijgen en dat 'ie dan niet stopt, maar jou dan aanvalt? Mwoh... Ik dacht het niet :wink: Dat zie ik bij wijze van spreken bij een cavaliertje nog niet zo snel gebeuren namelijk.

Erg treurig verhaal weer. Wanneer leren mensen nou eens om hun honden en kinderen niet alleen te laten.
Ik had het ook niet over dit geval maar meer in het algemeen, schrijf er dan geen type bij, ze worden toch al zo veroordeeld.
En nee ik zie een KCS of een chihuahua ook niet echt aan een baby knagen maar ze hebben wel tanden en ook deze honden kunnen een kind/baby bijten :mrgreen:
Kyra-
Zeer actief

Frenk schreef:

Ik had het ook niet over dit geval maar meer in het algemeen, schrijf er dan geen type bij, ze worden toch al zo veroordeeld.
En nee ik zie een KCS of een chihuahua ook niet echt aan een baby knagen maar ze hebben wel tanden en ook deze honden kunnen een kind/baby bijten :mrgreen:
S@ndr@ schreef:nee hoor ik geef de hond niet de schuld, zie alleen maar een lakse eigenaresse :19:
maar heel erg naar is het wel, voor alle partijen
Ik viel ook niemand aan op dit forum maar meer in het algemeen :wink: :wink:
Plaats reactie

Terug naar “Dier en Leed”