Gelukkig maakt het voor Caja niet zo erg uit als het druk is bij de start, hoop alleen dat gelijk starten een optie is voor de parcoursen

Moderator: moderatorteam
Ahum, in het ergste geval zou Bram dus uitvallen naar een hond die op Brams voerdummy aast, waarop de hond op Bram duikt. En start hij gewoon niet, maar rent hij naar die loopse teef die net gefinisht is. Dan heb ik inderdaad wel een strandwandeling verdiendsuzan25 schreef:O, maar veel erger als Celtic vorig jaar kan niet hoorAch nou ja, ik zie het wel. In het ergste geval loopt Bram voor geen meterBuiten de twee gaatjes in mijn pols, ging hij ook nog tegen me aan staan plassen van pure frustratie :N: Over de rondjes zullen we het ook maar niet hebben.
Maar het grote voordeel daar is dat je nog even lekker naar het strand kunt na de wedstrijd. Nadat we daar 10 minuutjes waren was oude Celtic weer terug, en hebben we nog een lange strandwandeling gedaan.
Maar goed ik neem Celtic zondag dus niet mee![]()
Mocht het dus niet lukken met Bram, ga gewoon lekker uitwaaien op het strand!
Als dat gebeurt, mag je als troost de jumping met Caja lopen okZoek stok! schreef:Ahum, in het ergste geval zou Bram dus uitvallen naar een hond die op Brams voerdummy aast, waarop de hond op Bram duikt. En start hij gewoon niet, maar rent hij naar die loopse teef die net gefinisht is. Dan heb ik inderdaad wel een strandwandeling verdiendsuzan25 schreef:O, maar veel erger als Celtic vorig jaar kan niet hoorAch nou ja, ik zie het wel. In het ergste geval loopt Bram voor geen meterBuiten de twee gaatjes in mijn pols, ging hij ook nog tegen me aan staan plassen van pure frustratie :N: Over de rondjes zullen we het ook maar niet hebben.
Maar het grote voordeel daar is dat je nog even lekker naar het strand kunt na de wedstrijd. Nadat we daar 10 minuutjes waren was oude Celtic weer terug, en hebben we nog een lange strandwandeling gedaan.
Maar goed ik neem Celtic zondag dus niet mee![]()
Mocht het dus niet lukken met Bram, ga gewoon lekker uitwaaien op het strand!
Haha, de waarheid is soms hard... Maarre zelfs mijn reu had vandaag last van een lekkere teef en dat is nog nooit gebeurd, dus veel succes morgen!!Zoek stok! schreef:Goh, jij weet een mens te motiverenDanielle schreef:Het veld is trouwens ook altijd vergeven van de konijnenkeutels dus als je hond van een lekker hapje houdt, hier heeft ie de kans....
Ja, ze had 3 fout op het VP en 2 fout op de JP.Zoek stok! schreef:Ach jawel, komt vast een keer goed. Er is geen enkele reden waarom hij het U'tje niet zou halen, de raakvlakken gaan prima.Daphne schreef:Dat klinkt goed.
Dat U-tje van het VP zit eraan te komen
Heeft Jente gisteren gelopen?
Het is echt wel een stuk moeilijker he, de B. Dan krijg je dat, dat baasjes het parcours vergetenDaphne schreef: Ja, ze had 3 fout op het VP en 2 fout op de JP.
We zijn dus erg tevreden omdat ze vorig jaar alleen maar disken gelopen heeft in de B. Dus er zit een stijgende lijn in (vooral als Leo het parcours niet vergeet onderweg)
Ja, dat is zeker een stuk moeilijker. De overgang naar de volgende klasse zal dan ook wel wat langer durenZoek stok! schreef:Het is echt wel een stuk moeilijker he, de B. Dan krijg je dat, dat baasjes het parcours vergetenDaphne schreef: Ja, ze had 3 fout op het VP en 2 fout op de JP.
We zijn dus erg tevreden omdat ze vorig jaar alleen maar disken gelopen heeft in de B. Dus er zit een stijgende lijn in (vooral als Leo het parcours niet vergeet onderweg)
Hij is nooit een supersnelle starter, maar dit was wel extreem hoor. Het parcours leek wel voor hem neergezet. Direct vanuit hoog naar de kattenloop. De kattenloop vindt hij helemaal geweldig, dus dat kon niet misgaan...dacht ikBas Rouge schreef:Ik vond het helemaal niet slecht gaan, het laatste rondje dat je deed en dat ik zag. Het ging in het begin wat langzaam maar hij neemt alle toestellen foutloos en daarin is ie een van de weinigen in je groep. Als je in het begin meer vaart had kunnen maken, had ie gewoon een U gehad.
Ja, 1,5 seconde. Terecht geen U'tje hoor, want het eerste deel leek nergens opCarma schreef:Linda begrijp ik goed dat je foutloos was, maar buiten de tijd? Dat is echt behoorlijk balen! Maar....positieve inslag....de raakvlakken geven geen problemen meer volgens mij?