Ik begreep dat waarschijnlijk alles voor de middag al zo goed als klaar zal zijn, ik kan dan dus niet komen kijken helaas.
Maar het komt vast goed!

Moderator: moderatorteam
Ik had heel graag gewild, maar de NVBH heeft op dezelfde dag een fokkersoverleg gepland. Aangezien er nogal belangrijke zaken op de agenda staan die voor de Laekense heel cruciaal kunnen zijn voor de toekomst, kan ik mijn stem daar niet verloren laten gaan.janinca2002 schreef:en je gaat niet eens kijken naar je grote knappe zus?LongFields schreef:Hé grote zus, heeeeeeeeeel veel succes maar ook plezier morgen met de keuring met Noes!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Zet hem op hè, jullie hebben al bewezen dat jullie het kunnen, dus dat moet helemaal gaan lukken morgen!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Daar moet ik me nog over bezinnen. Wedstrijden zijn er nauwelijks hierin, en ik denk ook niet dat we daartegen bestand zijn. ook qua training is een bezinningsmoment aangebroken, o.a. vanwege de reistijd, maar ook wat betreft de mogelijkheden van de hond en de tijdsinvestering die men er dan in moet doen. Ook overwegen we nog een nestje met haar, omdat haar driften heel erg ok zijn, maar we graag een hond uit haar zouden willen waar een ander nog niet met o.a. z'n handen aangezeten heeft. Het is verder nl. een heerlijke hond die ontzettend graag werkt en ook bijvoorbeeld de stokaanval wel aankan.frank1985 schreef: wat ga ju verder doen met je hond en trainingen / wedstrijden ???