Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Ik kende een hond die lijkt echt extreem veel op deze hond, maar was nog nog groter en breder ( vandaar de vraag over leeftijd en hoogte ) die hond was een kruising Cane corso met een am-bull. Ik denk dat dit een kruising Cane Corso met stafford is.
DogDalton schreef:De hond is 6 maanden oud,de hoogte weet ik niet pecies maar best wel flink zo te zien.
Ja het zou ook een pittje kunnen zijn. Gezien de korte oren. Denk dat je er pas echt wat van kan zeggen als de hond ouder is. Een am-bull lijkt het me in ieder geval niet, die horen overwegend wit te zijn als ik me niet vergis.
Aimee schreef:Ja het zou ook een pittje kunnen zijn. Gezien de korte oren. Denk dat je er pas echt wat van kan zeggen als de hond ouder is. Een am-bull lijkt het me in ieder geval niet, die horen overwegend wit te zijn als ik me niet vergis.
Die zijn er in allerlei kleuren, ook deze.
Ik gok dat het iets is met amstaf erin, hij is best droog en daarom denk ik eigenlijk niet dat er CC inzit.
Maar ja, alles kan.
Zelfs AmBull
Ik denk het niet,dit ras komt toch niet zoveel voor hier?
Deze mensen hebben gewoon een kruising gekocht maar zich niet echt verdiept in de achtergrond o.i.d.
Volgens de eigenaars heeft de hond 'grote' ouders dus denk dat de kruising met een ambull er wel inzit.
Ik denk het niet,dit ras komt toch niet zoveel voor hier?
Deze mensen hebben gewoon een kruising gekocht maar zich niet echt verdiept in de achtergrond o.i.d.
Volgens de eigenaars heeft de hond 'grote' ouders dus denk dat de kruising met een ambull er wel inzit.
Nee, er zit geen Catahoula Leopard dog in. Die zijn qua bouw en voorkomen toch wel heel anders. Ik denk zelf eerder aan een pitje of Amerikaanse staff. Misschien hooguit kruising met Amerikaanse bulldog van het Scott type? Zo te zien heeft hij ook geen onderbijt, wat geloof ik wel zo hoort bij een Amerikaanse bulldog.