het is ee flinke teef, van een ras waarbij volgens mij nesten van 11 niet extreem groot zijn....Renske schreef:Wat een ellende! Jammer dat er een pup is overleden. Ik hoop dat je het even volhoudt met de kleine om steeds aan te leggen. Als dat wel werkt, dan zou ik dat blijven doen. Verder zou ik ze (ook omdat het een groot nest is) vrij snel aan het vlees zetten. Bijv. carnibest puppy. Volgens mij kun je ze al met 2,5- 3 weken beginnen met wat vlees bij te voeren. Wij begonnen altijd met tartaar te voeren, maar ik weet niet of dat ondertussen achterhaald is. Dus misschien dat je je kunt verdiepen op welke leeftijd je ze waaraan kunt zetten en dat alvast in de vriezer inslaan?
heb hier net zelf een nest van 1 de deur uit, maar ben echt niet eerder dan 4 wk gaan bijvoeren,
natuurlijk waren er (zelfs op het oog, want ik weeg dus niet behalve met ontwormen en weet dus dat er met 3,5 wk een verschil van 1100 gram zat tussen de lichtste en de zwaarste (1200 gram en 2300 gram), maar alles was aktief en tierig, dus dan is dat gewoon de natuur in mijn ogen....
bij vertrek zaten ze allemaal boven de 5 kilo
hoop voor je dat het pupje er door komt, maar dan wel op eigen kracht, want als er fysiek niets mis is waardoor ze niet mee kan komen zal ze het toch echt zelf moeten kunnen, de concurrentie is niet zo extreem dat het niet zou moeten kunnen....