Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

heerlijk aan het wandelen

Een forum voor algemene onderwerpen over honden en vragen over honden.

Moderator: moderatorteam

pammetje
Zeer actief

heerlijk aan het wandelen

Ongelezen bericht door pammetje »

ik had mn twee dames meegenomen om lekker ontspannen te wandelen.
En we genoten echt
Baukje was met stokken omhoog aan het gooien
en rende van sloot naar sloot
Ze genoot en daarom ik ook
Bente was lekker dr eigen aan het doen
en we hebben lekker langs de dommel gestruind
Het is geen losloopgebied, maar wordt wel gedoogd

Ineens komt daar vanachter de bosjes een dolenthousiaste lab aangestormt, die met vol geweld boven op baukje duikt voor te spelen.
Baukje snauwt hem weg, want baukje heeft genoeg aan dr eigen spel, en moet daar geen andere bij hebben. Ik roep tegen de eigenaar dat ie zn hond moet roepen, maar nee hoor dat hoefde niet want zijn hond wil alleen maar spelen.
Labje springt weer bovenop baukje en baukje snauwt hem weer flink weg.
Ik nogmaals tegen eigenaar gezegt dat ie labje weg moest halen, maar nee ik moest me niet zo druk maken want het ging toch goed.
Ik zie dat het dus niet goed zal gaan en ik loop naar baukje om dr aan te lijnen en mee te nemen.
Precies op dat moment springt het labje nogmaals bovenop baukje en baukje was het nu echt beu en laat dr stokkie uit dr bek vallen en duikt op het labje.
Was niet echt menens maar meer een echt waarschuwing, van nu is het echt afgelopen. Ze stopte direct weer en pakte dr stokkie weer en ging weer verder spelen.
Dus ik lijn baukje aan en wil aanlopen.
Begint de kerel tegen mij tekeer te gaan dat ik een valse kuthond heb en dat ie afgemaakt moet worden.
Ik heb mn woede beheerst heb alleen maar mn middelvinger opgstoken en ben aangelopen. (oke geen nette reactie ik weet het maar als ik mn mond open had gedaan was het erger geweest)

nu mijn vraag aan jullie
ik weet dat het labje niks kwaad in zin heeft
maar mijn hondje ook niet
die wil alleen niet dat zo'n labje van het dubbele gewicht steeds bovenop dr springt
Wat hadden jullie gedaan?
Afbeelding
ik geniet van het leven
ik geniet van de zon
ik doe de deur open
en pleur van het balkon
Moos
Zeer actief

Ongelezen bericht door Moos »

Ik had Labje zelf bij zijn halsband gepakt :wink:

Stomme vent die baas!
Afbeelding
Eva-Joy
Zeer actief

Ongelezen bericht door Eva-Joy »

je hebt het goed gedaan hoor, moet die vent zijn hond maar bij zich houden toch.. je riep het tenslotte 2keer :denken: had hem waarschijnlijk een tirade aan scheldwoorden gegeven :roll: eikel..
Brindlecardi
Zeer actief
Mijn ras(sen): Welsh Corgi Cardigan

Ongelezen bericht door Brindlecardi »

Als je weet dat jouw hond verder niet zal gaan dan op die manier waarschuwen, zou ik je hond lekker laten waarschuwen. Osa was vroeger ook altijd heel snauwerig jegens reuen die te druk of opdringerig waren, eigen schuld denk ik dan maar. Maar ik kan wel begrijpen dat je zoiets liever voorkomt, kortom gewoon een domme hondenbaas.
Kit
Erelid
Mijn ras(sen): Podenco Ibicenco
Aantal honden: 2

Ongelezen bericht door Kit »

hier hetzelfde bij de hand gehad met mn buurman en zijn lab, er leuke aardige hond, maar god wat is ie hyper bij andere honden, Ozzy heeft heel slechte heupen en kan dat gewoon niet aan en steeds sprong de lab wee rop Oz en steeds weer moest ik hem zeggen zn hond op te halen, op een gegeven moment ben ik uit mn slof geschoten en dat heeft eindelijk geholpen, Buurman doet nu netjes zijn hond aan de lijn
Ma-Rianne
Zeer actief
Mijn ras(sen): vader en zoon
Aantal honden: 2

Ongelezen bericht door Ma-Rianne »

Je had 'em toch gewaarschuwd? :19:
Goed gedaan hoor. :wink:
Afbeelding
pammetje
Zeer actief

Ongelezen bericht door pammetje »

Aimee schreef:Als je weet dat jouw hond verder niet zal gaan dan op die manier waarschuwen, zou ik je hond lekker laten waarschuwen. Osa was vroeger ook altijd heel snauwerig jegens reuen die te druk of opdringerig waren, eigen schuld denk ik dan maar. Maar ik kan wel begrijpen dat je zoiets liever voorkomt, kortom gewoon een domme hondenbaas.
nou baukje begint ouder te worden
en ik denk dat als ik het nu niet gestopt had
en de lab had nog een keer gekomen dat het echt mis was gegaan
Afbeelding
ik geniet van het leven
ik geniet van de zon
ik doe de deur open
en pleur van het balkon
Frenk
Zeer actief
Mijn ras(sen): xLhasa-ShihTzu

Ongelezen bericht door Frenk »

Ik had die lab bij z'n halsband gepakt. Je vraagt het toch niet voor niets. Zelfs al zou je geen enkele reden hebben, dan is simpelweg het feit "dat jij het niet wilt hebben" toch al genoeg, lijkt me :19:
Stomme baas, die kerel.
Afbeelding
Yinxx
Actief

Ongelezen bericht door Yinxx »

Sommige mensen :roll:
Zelfs al zou je geen enkele reden hebben, dan is simpelweg het feit "dat jij het niet wilt hebben" toch al genoeg, lijkt me
Precies!, Je vraagt het toch, dan lijkt het mij een kleine moeite voor die man om zijn hond even aan te lijnen.
En die reactie van die man slaat dan al helemaal nergens op! Je reageert dan nog netjes :mrgreen:
_Leonie
Zeer actief
Mijn ras(sen): Golden Retriever
Aantal honden: 1

Ongelezen bericht door _Leonie »

Ik vind dat je goed gehandelt hebt hoor. Dom van die man om meteen te roepen dat Baukje afgemaakt moet worden.. :roll:
Rhiannon
Zeer actief

Ongelezen bericht door Rhiannon »

Doodmoe word je van die mensen,mijn keesje is ook een hond die het liefst alleen buiten de snuffels doet en daar moet dan ook maar iedere hond op af komen.
Ik ken het mijn hond doet niks geroep maar al te goed alleen mijn puk wil het gewoon niet dus die reageert dan precies zo.
Alleen dat ie af gemaakt moet worden dat heb ik nog niet gehoord dat komt waarschijnlijk omdat ie wit en pluizig is.
Plaats reactie

Terug naar “Algemeen”