Ik heb vorig jaar getraind bij een hondenschool die was aangesloten bij FHN maar heb dus niks hoeven laten zien.Ennath schreef:Hondenscholen die bij de FHN aangesloten zijn en KC's (Cynophillia) moeten entingen verplicht stellen en hierop ook controleren.
Bij de KC cursussen hier in de omgeving moet je het entboekje meenemen naar de eerste les van het nieuwe seizoen.
.:
Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Geen kennelhoest enting, geen cursus?
Moderator: moderatorteam
-
estelle
-
Ennath
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Kruising BC x Friese Stijfkop: Iara
Newfounlander met klein beetje Lab: Komo
Hoogbejaarde teckel: Sjoske
En binnenkort: Digna! - Aantal honden: 4
Nee, wij hebben vorig jaar ook niets hoeven laten zien.estelle schreef:Ik heb vorig jaar getraind bij een hondenschool die was aangesloten bij FHN maar heb dus niks hoeven laten zien.Ennath schreef:Hondenscholen die bij de FHN aangesloten zijn en KC's (Cynophillia) moeten entingen verplicht stellen en hierop ook controleren.
Bij de KC cursussen hier in de omgeving moet je het entboekje meenemen naar de eerste les van het nieuwe seizoen.
.:
En dit jaar komt er een extra controle op aanwezigheid van de entbewijzen (bij examens en wedstrijden).
Overigens ook op de chip.