en mijn felicitaties aan degenen die die nog niet gekregen hadden

Moderator: moderatorteam
Oh, gelukkig!!! We kregen het mee vanuit de ring met de Ridgebacks. Aangezien mijn schoonmoeder zelf vorig jaar een hartfalen heeft gehad op de fiets en met succes is gereanimeerd (wat een wonder mag heten, er stopte een auto met een BHV-er erin) hoopte ik al dat er hier omstanders zouden zijn die ook wisten hoe het moest. Ik zag de EHBO in ieder geval rennen! Het is zooooo onwijs belangrijk dat je kunt reanimeren en dat er een AED aanwezig is. Fijn om te horen!pera schreef:Deze meneer heeft levend het pand verlaten, ik heb samen met nog twee top Meiden deze meneer "geholpen" tot de ambulance's aanwezig waren, hij is meegenomen naar het MCL.ikekim schreef:proficiat allemaal met de resultaten!![]()
bruut is 2u geworden, helaas want was 1 dan was hij njk..
de km had volgens mij ook niet echt affiniteit met de bullmastiff..tenminste zo kwam t over..wel een terechte keus met bob! verder gezellig dag geweest, alleen lange reis.
en er was volgens mij een man overleden vlak bij ons in de buurt op show, wat akelig en erg...best heftig..heeft daar nog iemand iets van meegekregen echt erg.
Grappig, ze werden in dezelfde ring voor de Ridgebacks gekeurd en iemand vertelde me dat deze meneer en zijn vrouw altijd winnen, haha!! Van de keren dat zij ze gezien heeft en nu dus BIS.Kyra- schreef:BIS 2009 :
Ruthdales Regime Change JW/NL/GB/LU Kamp., KC Reg. 2925 CP, G.: 11-09-2003, F.: Eig., V.:
Melodor Americanhunter, M.: Ruthdales Persional Vendetta, Eig.: M. Bostock en M. Huls
Beste zelf gefokte hond (Shar-Pei):
Jade East Rockets Red Glare JWK'08 AKC Kamp., AKC NP 17121505, G.: 12-05-2007, F.: Anders-
Nijholt, V.: Jade East Mission To Mars, M.: Jade East All Kidding Aside, Eig.: L. Anders en K. Nijholt
Uiteraard allemaal gefeliciteerd met de behaalde resultaten
Gefeliciteerd! Moet een leuke en mooie dag voor jullie zijn geweest! Leuk je ook gezien te hebben, en met die kleine draak van jullie!ladybird schreef:Wij waren er ook vandaag! Mitya was mee en behaalde in de Jeugdklasse I U JCAC CAC BOB. Ik had haar in de verkeerde klasse ingeschreven, dus geen cacib(eigen schuld) Maar weer trots op ons kleine rode meisje! Dat is CAC nr 5!
![]()
![]()
![]()
(nu nog 12 maanden wachten)
Iedereen gefeliciteerd met het resultaat!![]()
![]()
Bedoel je Cappucino? Joh, dat is een superknappe hond. Van harte gefeliciteerd!!beagleboys schreef:Ik was er ook met mijn bende. Bij de beagles Mike 3 U openklasse en Dylan 2 U Jeugdklasse. Had ik niet verwacht aangezien wij een engelse keurmeester hadden en ik Deens/Amerikaans type beagles heb.
Het topstuk van gister was onze Hamiltonstövare Mango. Mango was gister BOB, Best in Group (6), en 9e Best in Show. En dat op de leeftijd van 13 maanden. Hij heeft hier zelfs de Petit Basset Griffon Vendéen verslagen, die meestal de rasgroep wint!!!!!!!!
Knappe vent hè, en wat was het spannend gisteren,beagleboys schreef:Ik was er ook met mijn bende. Bij de beagles Mike 3 U openklasse en Dylan 2 U Jeugdklasse. Had ik niet verwacht aangezien wij een engelse keurmeester hadden en ik Deens/Amerikaans type beagles heb.
Het topstuk van gister was onze Hamiltonstövare Mango. Mango was gister BOB, Best in Group (6), en 9e Best in Show. En dat op de leeftijd van 13 maanden. Hij heeft hier zelfs de Petit Basset Griffon Vendéen verslagen, die meestal de rasgroep wint!!!!!!!!
Helaas kan Mango daar niet heen, ondanks zijn groepsoverwinningLongFields schreef:Wat een mooie resultaten zijn er behaald, iedereen gefeliciteerd!!!![]()
En extra felicitaties voor Leonieke en Marianne, die allebei een ticket voor de Hond van het Jaar show op zak hebben. WOW!!!![]()
![]()
oh, wat fijn om te horen dat hij levend het gebouw heeft verlaten...we kregen al te horen van niet..pfff, wat een opluchting dat hij levend t gebouw heeft verlaten! hoop dat alles oke is!Esther80 schreef:Oh, gelukkig!!! We kregen het mee vanuit de ring met de Ridgebacks. Aangezien mijn schoonmoeder zelf vorig jaar een hartfalen heeft gehad op de fiets en met succes is gereanimeerd (wat een wonder mag heten, er stopte een auto met een BHV-er erin) hoopte ik al dat er hier omstanders zouden zijn die ook wisten hoe het moest. Ik zag de EHBO in ieder geval rennen! Het is zooooo onwijs belangrijk dat je kunt reanimeren en dat er een AED aanwezig is. Fijn om te horen!pera schreef:Deze meneer heeft levend het pand verlaten, ik heb samen met nog twee top Meiden deze meneer "geholpen" tot de ambulance's aanwezig waren, hij is meegenomen naar het MCL.ikekim schreef:proficiat allemaal met de resultaten!![]()
bruut is 2u geworden, helaas want was 1 dan was hij njk..
de km had volgens mij ook niet echt affiniteit met de bullmastiff..tenminste zo kwam t over..wel een terechte keus met bob! verder gezellig dag geweest, alleen lange reis.
en er was volgens mij een man overleden vlak bij ons in de buurt op show, wat akelig en erg...best heftig..heeft daar nog iemand iets van meegekregen echt erg.
Groeten,
Esther en Co.
Dank je wel.LongFields schreef:Wat een mooie resultaten zijn er behaald, iedereen gefeliciteerd!!!![]()
En extra felicitaties voor Leonieke en Marianne, die allebei een ticket voor de Hond van het Jaar show op zak hebben. WOW!!!![]()
![]()