Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Zwangere hond (15 mnd) dumpen
Moderator: moderatorteam
- Es
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Jack russell terriers, wat anders?
- Aantal honden: 3
- Contacteer:
Zwangere hond (15 mnd) dumpen
Wat wagelijk. Een opvanghond van 15 mnd bewust laten dekken en dan via MP proberen te dumpen.
http://dieren.marktplaats.nl/honden-en- ... nd=10&fs=1
http://dieren.marktplaats.nl/honden-en- ... nd=10&fs=1
Op elke wandeling is
Er eentje die ik mis.....
- Pablo
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Chihuahua & Bull Terrier
- Rosita Compagner
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): waterhonden
- Contacteer:
Hallo,
Door omstandigheden zie ik geen kans om deze zwangere jack russel te houden.Ik had haar opgevangen en de planning was eigenlijk geworden dat we haar zelf zouden houden.Alleen onze oudste hond ( 8jaar) heeft soms wat problemen met haar en daarom heb ik toch besloten haar te herplaaten.Ik vind dat zij nu teveel "stress"heeft en dat vind ik sneu.
Ze is bewust gedekt door een prachtige black en tan jack russel de baby's die hier uit komen zullen echte mooi-tjes worden.
Verder is het een heel lief meisje dat graag bij je op schoot slaapt goed met andere honden overweg kan en met katten en andere dieren ook geen problemen heeft.
In een park of bos kan zij rustig los lopen ze komt namelijk direct terug gerend als je haar roept.
Ook kan zij even alleen zijn kortom een ideaal hondje van nog maar 1,5 jr
Bij belangstelling kunt u ons zeker even mailen.
http://link.marktplaats.nl/244461310
voor het geval de tekst straks weer weg is
Door omstandigheden zie ik geen kans om deze zwangere jack russel te houden.Ik had haar opgevangen en de planning was eigenlijk geworden dat we haar zelf zouden houden.Alleen onze oudste hond ( 8jaar) heeft soms wat problemen met haar en daarom heb ik toch besloten haar te herplaaten.Ik vind dat zij nu teveel "stress"heeft en dat vind ik sneu.
Ze is bewust gedekt door een prachtige black en tan jack russel de baby's die hier uit komen zullen echte mooi-tjes worden.
Verder is het een heel lief meisje dat graag bij je op schoot slaapt goed met andere honden overweg kan en met katten en andere dieren ook geen problemen heeft.
In een park of bos kan zij rustig los lopen ze komt namelijk direct terug gerend als je haar roept.
Ook kan zij even alleen zijn kortom een ideaal hondje van nog maar 1,5 jr
Bij belangstelling kunt u ons zeker even mailen.
http://link.marktplaats.nl/244461310
voor het geval de tekst straks weer weg is
- Es
- Zeer actief
- Contacteer:
Re: Zwangere hond (15 mnd) dumpen
Ik heb d'r via haar site gemaild. Ze fokt ook cavia's had ze het daar maar bij gelaten.
Op elke wandeling is
- Joyce
- Zeer actief
- Aantal honden: 4
- Maryanne
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Jack Russell Terriers, Vizsla
- Aantal honden: 12
- Contacteer:
-
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Zwitserse witte herder
- Aantal honden: 1
- *Esther
- Zeer actief
- pammetje
- Zeer actief
hun hebben de hond opgevangen is wat ik lees
en de site staat dat ze bewust is gedekt door de vorige eigenaar :
en hebben het opgevangen
en zelf geprobeerd maar ze het klikt niet met hun oudere hond en dus zoeken ze liever een ander huisje
en de site staat dat ze bewust is gedekt door de vorige eigenaar :
misschien wilde deze mensen het hondje niet in het asiel laten belandenHaar eerste baasje heeft haar bewust laten dekken door een prachtige black en tan jack russel de baby's die hier uit komen zullen echte mooi-tjes worden.
en hebben het opgevangen
en zelf geprobeerd maar ze het klikt niet met hun oudere hond en dus zoeken ze liever een ander huisje

ik geniet van het leven
ik geniet van de zon
ik doe de deur open
en pleur van het balkon
- Es
- Zeer actief
- Contacteer:
Ze heeft de hond van haar caviasite gehaald er stond een heel verhaal van onze 'JRT' die pups kreeg rond 20 mei....en wat ze allemaal mee kregen en door wie ze gedekt was en hoe leuk, enz., nu heeft ze, denk ik, zitten rekenen wanneer de pups komen (20 mei) en dus wanneer ze pas weg kunnen (half juli) en gezien hoe groot het aanbod op Mp is en nu moet de hond weg, misschien heeft ze wel een vakantie geboekt of zo,
Als jij een zwangere hond opvangt heeft dat nu eenmaal gevolgen, had ze hem niet moeten nemen, van mensen die niet te beroerd waren deze hond al met ruim 13/14 maanden jaar oud te laten dekken....
Als jij een zwangere hond opvangt heeft dat nu eenmaal gevolgen, had ze hem niet moeten nemen, van mensen die niet te beroerd waren deze hond al met ruim 13/14 maanden jaar oud te laten dekken....
Op elke wandeling is
- iones
- Zeer actief
Maar wat als die mensen er persé van af willen? Niet goedschiks dan wel kwaadschiks?Es schreef: Als jij een zwangere hond opvangt heeft dat nu eenmaal gevolgen, had ze hem niet moeten nemen, van mensen die niet te beroerd waren deze hond al met ruim 13/14 maanden jaar oud te laten dekken....
Deze vrouw heeft niets verkeerds gedaan. Ze deed een poging om de hond te helpen maar haar eigen hond wilde niet meewerken. De vorige eigenaars die de hond lieten dekken zijn schuldig.
'Het lot van de dieren is bezegeld door de onverschilligheid van velen, in combinatie met de daadwerkelijke haat van weinigen
- Es
- Zeer actief
- Contacteer:
- iones
- Zeer actief
MAar als de tijd of situatie neipend is en je niet kunt afwachten voordat zo'n plek zich eindelijk aandient?Es schreef:Ze had hem niet moeten opnemen maar ergens laten plaatsen waar ze zou kunnen blijven tot igg na de bevalling.
hier heb je een punt mee. Dit is geen liefdadigheid.Es schreef: En ze vraagt er 400 euro voor.
'Het lot van de dieren is bezegeld door de onverschilligheid van velen, in combinatie met de daadwerkelijke haat van weinigen
- Es
- Zeer actief
- Contacteer:
- wolfwoman
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Tsjechoslowaakse Wolfhonden
& Tamaskan Dog - Locatie: Andel (NBr.) NL.
- Contacteer: