Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Takkie_Teckel schreef:Wij zijn weer thuis! lekker opgewarmd met warme chocomel.
Ik zag in de autospiegel pas wat v rode wangen ik had zeg, wat erg! Echt koud!
Ik vond het een zeer geslaagd gezelschap/combi!!
Wat een mooie lieve dame is Sanne! zo lekker zacht en een echt meisjesgezichtje!
Mickey is ook een scheet zeg, wat was hij rustig, zielig dat hij zich niet zo lekker voelde.
En Teun is gewoon nog steeds de heerlijke mafkees die ik in gedachten had haha echt een lachwekkende clown!
Kelly, ik drop mn fotootjes wel bij die van jou, plaats je ze in wandel gedeelte of bij gewone fotohoek?
Oja ik kan mee 19 april hoor Echt heel leuk dat we dan met zn drieeen kunnen lopen,gezellig!
Ik vond het ook hartstikke leuk (ondanks de kou ), Nina is echt een geweldig leuke teckel!!
Ik heb een beetje erg veel foto's, ga ze nu de leukste in de fotohoek zetten...
"Mensen kunnen fouten maken, honden kunnen vergeven."
"De enige fout van een hond is dat hij geen honderd jaar kan worden."
hercujess schreef:Een volgende keer ben ik graag van de partij. Misschien is de Natte Neuzenroute leuk bij Apeldoorn waar de honden los kunnen lopen, omdat het park omheind is!
Dat is ideaal,maar zijn er konijnenholen want dan kunnen die doerakjes van mij nog niet los want dan ben ik ze kwijt in een konijnenhol
De gemiddelde hond is een beter persoon dan de gemiddelde persoon
Als je denkt dat een hond niet kan rekenen, stop dan eens 3 koekjes in je zak en geef hem er maar 2
Hercujess, leuk stuk in het clubblad
Meteen helemaal gelezen, het leest lekker weg! En leuke voor mij nieuwe dingetjes las ik, nooit geweten dat een langhaar een ondervacht heeft haha
Ik heb geen teckels omdat ik toen ik aan het oriënteren was voor een hond een middelgrote a grote hond wilde, maar ik vind het zulke schatjes! De ideale teckel is voor mij een Wim. (Van Nanna , alleen zal mijn hond niet zo lief tegen 'm doen als Charles denk ik, het is een verdomd speels beest die de teckel misschie nog wat aan kan doen.. nog even niet dus )
vond het een ontzettend leuke wandeling
en wat enorm veel teckels er liep echt van alles en nog wat tussen... Ook Sanne heeft zich enorm vermaakt
wat ons betreft zeker voor herhaling vatbaar
Ik vroeg me het volgende af.. weet iemand waar het NTC (teckelclub.nl) hun foto's plaatsen van de teckelwandelingen? Ik was namelijk een keer mee gegaan in Katwijk aan Zee - was een ontzettend leuke dag - veel hele mooie teckels gezien - en vroeg me af waar zij hun foto's plaatsen.. hier op het forum (of teckelforum) heb ik het niet kunnen vinden, helaas.. maar misschien zoek ik verkeerd
A.s. donderdag gaan vriend en ik naar Wijchen - heb er zoveel zin in! We gaan even goed kijken welke teckel we nou het mooiste zijn, hopenlijk lopen er ook een aantal goede teckel dwerg/kaninchen fokkers rond zodat ik me verder kan informeren.. leuk!! gaan jullie ook?
volgens mij maakt de teckelclub zelf geen foto's... Alleen degene die meewandelen. Anders zou je eens een mailtje moeten sturen naar de teckelclub of een oproepje plaatsen op een teckelforum.
Veel plezier in Wijchen
Oeh leuk! Maar ik sla effe over, ik vind dat ze er altijd erg stevig doorstappen met die teckelwandelingen, en ben zelf behoorlijk zwanger, dus even niet.
Maar ergens volgend jaar lopen we graag weer mee! Ik vond trouwens toen bij kasteel Groeneveld heel erg leuk! Ideaal wandelen daar
Takkie_Teckel schreef:Oeh leuk! Maar ik sla effe over, ik vind dat ze er altijd erg stevig doorstappen met die teckelwandelingen, en ben zelf behoorlijk zwanger, dus even niet.
Maar ergens volgend jaar lopen we graag weer mee! Ik vond trouwens toen bij kasteel Groeneveld heel erg leuk! Ideaal wandelen daar
Jammer, Sanne had graag in de rondte gescheurd met Nina !
Maar helemaal begrijpelijk natuurlijk! Hoe gaat t met de zwangerschap? Verloopt het voorspoedig?
Takkie_Teckel schreef: en ben zelf behoorlijk zwanger, dus even niet.
Wat leuk, gefeliciteerd
Hoe ver is behoorlijk?
Nu ruim 27 weken, dus al een eindje op weg!
Alles verloopt vooralsnog heel erg goed, eerste maanden erg ziek geweest met kotsen enzo, maar daarna is het echt alleen maar supergoed gegaan!
Ben erg benieuwd hoe Nina op de baby zal gaan reageren!
Takkie_Teckel schreef: en ben zelf behoorlijk zwanger, dus even niet.
Wat leuk, gefeliciteerd
Hoe ver is behoorlijk?
Nu ruim 27 weken, dus al een eindje op weg!
Alles verloopt vooralsnog heel erg goed, eerste maanden erg ziek geweest met kotsen enzo, maar daarna is het echt alleen maar supergoed gegaan!
Ben erg benieuwd hoe Nina op de baby zal gaan reageren!