Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Dan rijd je een uur naar een of andere uithoek voor een wedstrijd en loop je eindelijk eens een foutloos snel vast parcours .....maar was je vergeten te wachten op het fluitsignaal van de keurmeester en heb je dus niet het U'tje dat je dacht te hebben, maar een dikke vette disk.
JML schreef:Het helpt zeker niet veel als ik zeg dat jullie in elk geval hebben laten zien dat jullie het kunnen?!
Jawel hoor, want ik was hartstikke blij dat het weer eens zo goed ging. De afgelopen tijd liepen we niet goed namelijk en het eerste parcours schoot Bram ook alle (verkeerde) kanten op. Maar ik had het toch wel graag bekroond willen zien met een U'tje
*Anita* schreef::N: Ik zeg niks (kan het toch niet laten)
Arme Bram doe je zo je best start je baas te vroeg
Hij heeft het niet geweten hoor, mocht de hele voerdummy leegeten als beloning Baasje ging vijf minuten later even zitten balen. Ik kan me nu nog wel voor m'n kop slaan.
JML schreef:Het helpt zeker niet veel als ik zeg dat jullie in elk geval hebben laten zien dat jullie het kunnen?!
Jawel hoor, want ik was hartstikke blij dat het weer eens zo goed ging. De afgelopen tijd liepen we niet goed namelijk en het eerste parcours schoot Bram ook alle (verkeerde) kanten op. Maar ik had het toch wel graag bekroond willen zien met een U'tje
Zo hoort het!
Volgende keer gewoon binnenhalen dat U'tje!
Elly* schreef:Hij heeft laten zien dat hij het weer kan.
Brammetje had wat te veel begrip van mij gekregen voor z'n steeds afgeleid zijn (omdat we nu met loopse teven trainen). Daar had hij even goed gebruik van gemaakt Ik hoop dat ik het nu weer doorbroken heb.
ik ben een leek met dit soort sporten. het U'tje zou me weinig doen, vind het wel reuzeknap dat jullie zo'n goed resultaat neergezet hebben! Knap hoor!
Dat is zo balen!!
Vorige week had ik ook nog zoiets. Hutch liep een super snelle Jumping, zelfs binnen de 39 sec. die de SPT was. Stuur ik hem de verkeerde ingang van de tunnel in Ook een disk
Ooooooh dat is vreselijk balen :N:
Gelukkig heeft Bram gewoon zijn beloning gekregen, dus die baalt niet
"The perfection of a life with a gundog, like the perfection of an autumn, is disturbing because you know, even as it begins, that it must end.
Time bestows the gift and steals it in the process."
(citaat van George Evans)