Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

hondenpension gezocht

Een forum voor algemene onderwerpen over honden en vragen over honden.

Moderator: moderatorteam

branco
Vaste gebruiker

hondenpension gezocht

Ongelezen bericht door branco »

Wij zijn op zoek naar een goed, liefst kleinschalig hondenpension in de buurt van Apeldoorn voor onze 2 honden in week 29. Wie kan ons een advies geven?
Jacky
Zeer actief
Mijn ras(sen): retrievers
Aantal honden: 1
Contacteer:

Ongelezen bericht door Jacky »

ik had geboekt voor onze honden in Gorredijk, pension Matu, prima pension, alleen ze gaan met ons mee en niet naar het pension. Misschien is het plekje nog vrij. Ging ook om twee weken. Het pension is prima. Zoek maar even via google.
Afbeelding

Odin 2001-2013
Ivan 2001
branco
Vaste gebruiker

hondenpension in Apeldoorn

Jacky bedankt voor jouw reaktie. Maar we zijn op zoek naar een pension in de buurt van Apeldoorn. We gaan een weekje mountainbiken op de Veluwe, daarna halen we de honden weer op en nemen ze mee voor een vakantie naar Frankrijk.Dus we willen ze zo dicht mogelijk in de buurt bij onze camping in een pension hebben.
Jacky
Zeer actief
Mijn ras(sen): retrievers
Contacteer:

Ongelezen bericht door Jacky »

oke, misschien heeft iemand anders er nog iets aan.
Afbeelding

Odin 2001-2013
Ivan 2001
M@scha
Zeer actief
Mijn ras(sen): Labraque

Ongelezen bericht door M@scha »

niet bij apeldoorn maar wel in de richting als je naar frankrijk rijdt is het pension waar mijn sam weleens logeert. het is in groesbeek in de buurt van nijmegen en ik vind het geweldig. de plek heet het
Afbeelding
branco
Vaste gebruiker

Bedankt Massam voor jouw reaktie. Weet je ook of De Plek in Groesbeek een website heeft?( ik kan er nl. niet een vinden, wel het adres) Zoniet, zou je me dan kunnen vertellen waarom je zo tevreden bent. Ik zie jouw reaktie graag tegemoet
malinois
Zeer actief
Mijn ras(sen): (X) Mechelse herder
Aantal honden: 3
Contacteer:

Ongelezen bericht door malinois »

LavaroIs een 'gewoon' pension dus niet kleinschalig maar wel heel goed (en dat ben je niet snel in mijn ogen :mrgreen: )
Ik heb er heel goede ervaringen mee.
Afbeelding
In liefdevolle herinnering aan Xena v.d. Lobo Hoeve 12.08.2001 - 15.06.2016 & Xito v.d. Lobo Hoeve 04.01.06 - 21.08.14 Website Mechelse herders Facebooksite Xygan Facebooksite Xavi
branco
Vaste gebruiker

Bedankt malinois voor jouw reaktie. Ik had de website van alle hondenpensions in Apeldoorn al bekeken, maar als onbekende weet ik dus niet of ze een goede verzorging bieden. Ik ben erg blij dat jij jouw ervaring met me wilde delen.
Ik hoop dat massan ook nog even op mijn vraag reageert zodat ik een keuze kan maken en zodoende eentje op reserve heb voor het geval ze al vol zitten.
EstherK
Zeer actief
Mijn ras(sen): Airedale Terrier, Zwarte Russische Terrier en Foxterrier
Contacteer:

Ongelezen bericht door EstherK »

Hier hebben we goede ervaringen mee. Het ligt op een half uurtje met de auto vanuit apeldoorn.

http://www.deborgelinckshof.nl/
Dierenpension De Borgelinckshof is gelegen in het buitengebied tussen Lettele en Okkenbroek in de gemeente Deventer.
Dierenpension De Borgelinckshof biedt alle faciliteiten voor een aangenaam verblijf van uw hond of kat tijdens uw afwezigheid. Wanneer u tijdelijk niet zelf voor uw huisdier kan zorgen is ons pension de ideale oplossing!
In dierenpension De Borgelinckshof staat persoonlijke aandacht voor de gasten voorop. Daarom bieden wij plaats aan maximaal 30 honden en evenzoveel katten. Ons pension ligt tussen de landerijen zodat er volop gewandeld en gefietst kan worden met de honden.
Kiezen voor De Borgelinckshof betekent kiezen voor beweging en aandacht voor uw huisdier.
malinois
Zeer actief
Mijn ras(sen): (X) Mechelse herder
Contacteer:

Ongelezen bericht door malinois »

branco schreef:Bedankt malinois voor jouw reaktie. Ik had de website van alle hondenpensions in Apeldoorn al bekeken, maar als onbekende weet ik dus niet of ze een goede verzorging bieden. Ik ben erg blij dat jij jouw ervaring met me wilde delen.
Ik hoop dat massan ook nog even op mijn vraag reageert zodat ik een keuze kan maken en zodoende eentje op reserve heb voor het geval ze al vol zitten.
honden worden hier netjes apart gezet indien je dat wenst... moeilijke honden hebben een eigen uitlaatweide zodat ze niet meegenomen hoeven te worden. Wil je alleen je eigen honden op een weide is dat ook mogelijk... ideaal dus. :ok:
Afbeelding
In liefdevolle herinnering aan Xena v.d. Lobo Hoeve 12.08.2001 - 15.06.2016 & Xito v.d. Lobo Hoeve 04.01.06 - 21.08.14 Website Mechelse herders Facebooksite Xygan Facebooksite Xavi
branco
Vaste gebruiker

Bedankt Esther voor jouw reaktie. Wat heerlijk om een paar hondenpensions, waar goede ervaringen mee zijn, op reserve te hebben.
Frody
nieuw lid

Ongelezen bericht door Frody »

Ik heb je een pb met een goed adres in de buurt gestuurdt gestuurd
een rottweiler is niet voor even, maar voor je hele leven
Plaats reactie

Terug naar “Algemeen”