Ahum... de titel zegt het al en ik vind het nog al vreemd en een nogal smerig idee eigenlijk (met het oog op het tapijt en zo

), maar onze hond had net een natte droom. Ik zat ook te twijfelen of ik het hier neer zou zetten, maar ik vond het zo vreemd, heb hier nog nooit een andere hondeneigenaar over gehoord! Terwijl wij zelf en in de familie eigenlijk bijna alleen maar reuen hadden.
Maar het ging als volgt, een vriendin van me was hier en zei, 'Huh, het lijkt wel of hij gaat plassen of zo, kijk eens!' En ik kijk, de hond lag diep te slapen op zijn kussen, en toen 'hop', het kwam er zo uit.

Hij had niets in de gaten, sliep gewoon lekker verder en rekte zich na het slapen even flink uit en misschien was het mijn verbeelding, maar hij leek ook nog behoorlijk tevreden tijdens zijn laatste wandeling voor het slapen.

Nou, hij is net 1 geworden, maar het puppy-achtige is er nu echt wel heel erg definitief van af! Haha! :N:
Maar hebben meer hondeneigenaren dit bij hun hond gemerkt? Ik was echt behoorlijk geschokt... (Hoewel we er nog flink om konden lachen

) Ik wil hier geen vunzig topic van maken, maar ben toch wel nieuwsgierig of ik de enige ben die zoiets mee heeft gemaakt met zijn/haar hond. Als het openen van een dergelijk topic niet toegestaan is, sorry alvast en verwijder het dan maar, ik weet niet wat de regels m.b.t. dit soort onderwerpen zijn als het over honden gaat.