Alleen, nu is Vera alweer 14 maanden, is wel duidelijk dat ze speurspelletjes kan doen tot ze erbij neervalt, en doen we het ook wat langer achter elkaar. Alleen dan sta ik Saar dus vol te proppen met frolic; niet de bedoeling
Dus heb ik bedacht dat Saar ook best op haar niveau mee kan speuren, en als Vera de bal zoekt, gooi ik voor Saar een frolicje in vieren op de grond. In eerste instantie vlak voor haar, tegenwoordig kan ik ze al een metertje of 2 weg gooien zonder dat Saar letterlijk de weg kwijt raakt
Best een leuk gezicht dan zo; Vera de bosjes afspeurend, en kleine Saartje ook op haar manier heeeel druk bezig met speuren naar frolicjes die op een metertje afstand neer zijn gegooid
Ik moet alleen wel een beetje in de gaten houden dat ik niet Vera's bal/dummy weg pak, en "klaar" zeg, voordat Saar klaar is met haar speurtocht. In dat geval loopt Vera namelijk heel rustig met een zwaar verveelde kop langs Saar, en snaait even snel de frolicjes van de grond met een blik van "goh, moeiiiiilijk dit joh baas!
Oeps