nee Gerda, dat kun je gewoon uit eerdere verhalen en al je verhalen halen die je hier neerzet. Daarnaast diverse foto's zoals ook de foto van een angstige Lizzy met een helper er voor.. en het plaatje past prima in elkaar.Miss_Liz schreef:En dat zijn dus de vooroordelen die ze alleen maar afzien van 1 fractie van een seconde..frank1985 schreef:ehm hoezo ?? omdat ik zeg dat ik niet naar jou hond hoef te kijken ? dat is omdat ik niet de kennis heb van een ervaren africhter dus ik zou je weining kunnen vertellen. Je zult mij oook geen oordeel horen geven over bijv de fotos ... ik zeg alleen dat als zoveel mensen het zelfde zeggen je daar mischien iets mee moet doen...Miss_Liz schreef:
Jij ziet dus een waarheid in vooroordelen..
\...
Jouw hond heeft allang gebeten in de IPO, dan zou dit toch geen enorme bedreiging voor haar moeten zijn een pakwerker die er voor staat?
Dat het even raar en anders is, kan ik helemaal inkomen.. maar dit spreekt boekdelen voor mij hoor.
Je moet lekker met Lizzy in de IPO spelen, uitproberen hoe alles werkt etc.... en een volgende hond kun je eventueel wat verder mee proberen.
Er zijn niet veel mensen die met hun eerste hond wereldkampioen worden hoor... dus ga hier lekker mee sporten voor je plezier en voor het plezier van de hond dan kun je er weinig aan kapot maken.