Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Ingeschreven aantallen Alkmaar
Moderator: moderatorteam
- sirene
- Zeer actief
- Contacteer:
- *Petra*
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Tibetaanse Terrier en de Hollandse Herdershond Langhaar
- Aantal honden: 6
- laura23
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): epagneul breton en een duitse staande draadhaar
Nu alleen 4 Bengalen. - Aantal honden: 0
Zo, ik ben ook weer thuis van een weekendje showen in Nederland, Dolina was beste teef en kreeg 1 U CAC, verloor van haar broer om het BOB.
Ik vond het een hele leuke show en wel iedereen feliciteren met de resulaten, en Sonja gefeliciteerd met 2de BIS!! Ik mocht je al feliciteren met je BIG wat een geweldig leuk was. ( Mijn vader en ik waren onder de indruk hoe mooi jij Atoq voorbracht
).
Ik heb nog wat foto's op mijn camere staan maar daar kijk ik pas morgen naar, ben nu te moe.
Ik vond het een hele leuke show en wel iedereen feliciteren met de resulaten, en Sonja gefeliciteerd met 2de BIS!! Ik mocht je al feliciteren met je BIG wat een geweldig leuk was. ( Mijn vader en ik waren onder de indruk hoe mooi jij Atoq voorbracht

Ik heb nog wat foto's op mijn camere staan maar daar kijk ik pas morgen naar, ben nu te moe.
- laura23
- Zeer actief
ik wil trouwens nog even opmerken dat de uitlaatplaats keurig schoon was!
er werden continu zakjes uitgedeeld en als je het niet opruimde werd het later opgeruimd, echt super dus!
mag ook wel eens gezegd worden.
gr laura
er werden continu zakjes uitgedeeld en als je het niet opruimde werd het later opgeruimd, echt super dus!
gr laura
Quireste 01-05-2000--03-09-2013
Cartouche 17-09-2007— 09-03-2020
Personeel van Zosja,Mishka,Rody, Borja
- Myra
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Berner Sennenhonden
- Aantal honden: 2
- Contacteer:
- Leonieke
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Dalmatische honden
- Aantal honden: 3
- Contacteer:
- sirene
- Zeer actief
- Contacteer:
Bedankt voor de felicitaties!
Was leuk om ook weer veel forummers te ontmoeten op de show. Jammer dat ik de Yanthe/Madelief niet herkend heb. Ik heb Yanthe wel zien lopen.
Iedereen gefeliciteerd met de behaalde resultaten!
Ik heb heel al heel veel leuke reacties gehad over hoe ik Atoq show maar dat gaat gewoon vanzelf
Atoq is zo'n showbeest. Ik hoef alleen maar trots naast hem te lopen 
Was leuk om ook weer veel forummers te ontmoeten op de show. Jammer dat ik de Yanthe/Madelief niet herkend heb. Ik heb Yanthe wel zien lopen.
Het was héél leuk dat jullie bij de groepskeuring zijn blijven kijken en zo enthousiast waren.Melanie 74 schreef:Zo, ik ben ook weer thuis van een weekendje showen in Nederland, Dolina was beste teef en kreeg 1 U CAC, verloor van haar broer om het BOB.
Ik vond het een hele leuke show en wel iedereen feliciteren met de resulaten, en Sonja gefeliciteerd met 2de BIS!! Ik mocht je al feliciteren met je BIG wat een geweldig leuk was. ( Mijn vader en ik waren onder de indruk hoe mooi jij Atoq voorbracht).
Ik heb heel al heel veel leuke reacties gehad over hoe ik Atoq show maar dat gaat gewoon vanzelf

- LongFields
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Laekense Herder Tapas
Peruaanse Kelpie Mojo
Kelperuaan Kiitos - Aantal honden: 3
Jemig Sonja, wat een waanzinnig geweldige prestatie!!!
Gefeliciteerd, ik kan me niet indenken hoe zo'n superresultaat zal voelen, maar aan je gezicht valt het een beetje af te zien hoe het is.
Ik vind het zó gaaf voor je, wát een resultaat zeg, WOW!
Alle anderen die hebben meegedaan en mooie resultaten hebben behaald natuurlijk ook enorm gefeliciteerd!

Gefeliciteerd, ik kan me niet indenken hoe zo'n superresultaat zal voelen, maar aan je gezicht valt het een beetje af te zien hoe het is.
Ik vind het zó gaaf voor je, wát een resultaat zeg, WOW!

Alle anderen die hebben meegedaan en mooie resultaten hebben behaald natuurlijk ook enorm gefeliciteerd!

-
- Zeer actief
Dat is zo, zo klein als ie was, hij was netjes en stonk niet eens. Waar wij wel om gelachen hebben wat eigenlijk niet om te lachen was, was dat er een vrouw met 2 honden aankwam en gewoon de riemen losliet zo van ga maar jongens. Wij stonden helemaal verbrouwereerd en ik zei tegen haar, dat kan niet hoor, het is een uitlaatplaats geen losloopplaats. Mevrouw vond het maar belachelijk en op haar dooie akkertje haalde zij haar honden oplaura23 schreef:ik wil trouwens nog even opmerken dat de uitlaatplaats keurig schoon was!
gr laura

Onderschrift verwijderd door moderator ivm foutmelding afbeelding
Dyna, Lulu, Kito, Nikan
Dyna, Lulu, Kito, Nikan
- laura23
- Zeer actief
nou ja zeg? wat een mafkees, mazzel dat het goed gegaan is dan.chrico schreef:Dat is zo, zo klein als ie was, hij was netjes en stonk niet eens. Waar wij wel om gelachen hebben wat eigenlijk niet om te lachen was, was dat er een vrouw met 2 honden aankwam en gewoon de riemen losliet zo van ga maar jongens. Wij stonden helemaal verbrouwereerd en ik zei tegen haar, dat kan niet hoor, het is een uitlaatplaats geen losloopplaats. Mevrouw vond het maar belachelijk en op haar dooie akkertje haalde zij haar honden oplaura23 schreef:ik wil trouwens nog even opmerken dat de uitlaatplaats keurig schoon was!
gr laura
gr laura
Ook ik vond het heel gezellig in Alkmaar. Bij aankomst werden wij heel vriendelijk welkom geheten en alles was schoon en netjes. Het weer was dermate dat je lekker in de zon, op het gras kon gaan zitten. Volgend jaar misschien iets meer stalletjes? Voor de rest was het een super show!laura23 schreef:ik wil trouwens nog even opmerken dat de uitlaatplaats keurig schoon was!
gr laura

-
- Zeer actief
- Contacteer:
Dan heb ik jou in de koppelklas gezien. Vond het hele aparte indrukwekkende honden. Wij stonden met de pup te wachten voor de puppe erering.sirene schreef:Bedankt voor de felicitaties!
Het was héél leuk dat jullie bij de groepskeuring zijn blijven kijken en zo enthousiast waren.Melanie 74 schreef:Zo, ik ben ook weer thuis van een weekendje showen in Nederland, Dolina was beste teef en kreeg 1 U CAC, verloor van haar broer om het BOB.
Ik vond het een hele leuke show en wel iedereen feliciteren met de resulaten, en Sonja gefeliciteerd met 2de BIS!! Ik mocht je al feliciteren met je BIG wat een geweldig leuk was. ( Mijn vader en ik waren onder de indruk hoe mooi jij Atoq voorbracht ;) ).
Ik heb heel al heel veel leuke reacties gehad over hoe ik Atoq show maar dat gaat gewoon vanzelf :wink: Atoq is zo'n showbeest. Ik hoef alleen maar trots naast hem te lopen :mrgreen:
Maggie
- Janneke&Mirtillo
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Basenji
- Contacteer:
- Madelief
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): berger de brie débris & beauceron
- Contacteer:
Jaaaa, wat showen jullie geweldig!! Ik heb jullie gezien in de ere-ring toen ik bloednerveus en lacherig stond te wachten op onze beurt, haha. Atoq showt als een dijk en mooi plaatje zijn jullie samen. Wat een geweldig resultaat!!! Van harte gefeliciteerd!sirene schreef:Bedankt voor de felicitaties!
Ik zag je je daarna in een andere broek hijsen haha. Ik vond het een giller, ik in mn stoffige wandelschoenen in mn spijkerbroekje met zo'n oververmoeide stuiterkleuter de ere-ring in...hahahaha. Het moet niet gekker worden

Was leuk om een keer al die mooiste hondjes te zien in de ere-ring!
groetjes Madelief en Yanthe

Het huishouden van Yanthe Steen: Beaucerons de la Bonhardiesse
Voor altijd in mijn hart. Bonha '00 - 26-02-2013

-
- Vaste gebruiker
- Mijn ras(sen): bullmastiff!
- Contacteer:
gefeliciteerd allemaal, met de resultaten, super
ik had bruut ook ingeschreven maar niet gegaan omdat, hij pas zijn njk heeft behaald in goes.
ik had die dag extra ook ingeschreven in saarbrucken, duitsland.
snachts om 2.30 opgestaan..hihi...
maar bruut heeft t weer toppie gedaan, Saarland-jugendsieger j-cac en club-cac

ik had bruut ook ingeschreven maar niet gegaan omdat, hij pas zijn njk heeft behaald in goes.

- Madelief
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): berger de brie débris & beauceron
- Contacteer:
Zo, toe maar....jullie ook van harte!ikekim schreef:gefeliciteerd allemaal, met de resultaten, super![]()
groetjes Madelief en Yanthe

- Rosalinde.
- Zeer actief
- Contacteer:
- Jeannettebo
- Zeer actief
-
- Zeer actief
- sirene
- Zeer actief
- Contacteer:
Dankjewel Suzanne! Wat een leuk enthousiast berichtje!LongFields schreef:Jemig Sonja, wat een waanzinnig geweldige prestatie!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik vind het zó gaaf voor je, wát een resultaat zeg, WOW!![]()
![]()
![]()
Dankje!Janneke&Mirtillo schreef:Iedereen gefeliciteerd met de mooie resultaten! En dan vooral Sonja natuurlijk!! Super!![]()
Toevallig nog meegekregen hoe de basenji het gedaan heeft in de erering..?
Om eerlijk te zijn heb ik nauwelijks ìets meegekregen ;o)
Ik heb zondag alle groepskeuringen zitten kijken en ik kon op de terugweg geloof ik 5 groepswinnaars opnoemen

Dankjewel!Madelief schreef: Jaaaa, wat showen jullie geweldig!! Ik heb jullie gezien in de ere-ring toen ik bloednerveus en lacherig stond te wachten op onze beurt, haha. Atoq showt als een dijk en mooi plaatje zijn jullie samen. Wat een geweldig resultaat!!! Van harte gefeliciteerd!
Ik zag je je daarna in een andere broek hijsen haha. Ik vond het een giller, ik in mn stoffige wandelschoenen in mn spijkerbroekje met zo'n oververmoeide stuiterkleuter de ere-ring in...hahahaha. Het moet niet gekker worden.
Was leuk om een keer al die mooiste hondjes te zien in de ere-ring!
Was je zo zenuwachtig voor de erering ? Je moet er wel genieten hè, ondanks de zenuwen. Lekker je hondje aan iedereen laten zien.
Ik trek na het showen inderdaad meteen een andere broek erovereen. Een witte broek blijft nooit lang wit bij me

Gefeliciteerd met Bruut. Die gaat ook lekker hè ?!ikekim schreef:gefeliciteerd allemaal, met de resultaten, super![]()
Bedankt Rosalinde en Jeannette!
- under the red sky
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Nova Scotia Duck Tolling Retriever
- Contacteer:
- Es
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Jack russell terriers, wat anders?
- Aantal honden: 3
- Contacteer:
- Branka
- moderator
- Mijn ras(sen): Golden Retriever
- Aantal honden: 1
Leuk om te horen. Klopt inderdaad. Reden is o.a. omdat de organisatie behoorlijk ervaren is op het gebied van shows en zich zelf enorm kan ergeren aan vieze uitlaatplaatsen. Dus daar werd enorm op gelet.laura23 schreef:ik wil trouwens nog even opmerken dat de uitlaatplaats keurig schoon was!
gr laura
Verder hoor ik inderdaad heel veel positieve geluiden en dat over een show die in principe maar eenmalig is geweest!
Zelf heb ik zaterdag gewerkt en zondag heb ik Finn geshowd. Hij was de een na jongste in de open klasse en van de 10 aanwezige honden was hij 1 van de 6 die een U kregen. Helaas geen plaatsing. Wie weet in de toekomst een keer.
En last but not least: Sonja, gefeliciteerd!!!

- laura23
- Zeer actief
wat mij betreft moegen ze de show echt jaarlijks maken, het was echt een leuke dag en goed georganiseerd! lekker met de hondjes in de schaduw of in de zon kunnen zitten, dat wat je zelf wilde, schoon rondom, nergens grote hopen of ze werden meteen opgeruimd. echt super dus.Branka schreef:Leuk om te horen. Klopt inderdaad. Reden is o.a. omdat de organisatie behoorlijk ervaren is op het gebied van shows en zich zelf enorm kan ergeren aan vieze uitlaatplaatsen. Dus daar werd enorm op gelet.laura23 schreef:ik wil trouwens nog even opmerken dat de uitlaatplaats keurig schoon was!
gr laura
Verder hoor ik inderdaad heel veel positieve geluiden en dat over een show die in principe maar eenmalig is geweest!
Zelf heb ik zaterdag gewerkt en zondag heb ik Finn geshowd. Hij was de een na jongste in de open klasse en van de 10 aanwezige honden was hij 1 van de 6 die een U kregen. Helaas geen plaatsing. Wie weet in de toekomst een keer.
En last but not least: Sonja, gefeliciteerd!!!![]()
![]()
enne jij ook gefeliciteerd met de U van finn!
heel mooi resultaat tussen het goldengeweld!
gr laura
- Branka
- moderator
- Mijn ras(sen): Golden Retriever
- Aantal honden: 1
Jaarlijks zit er denk ik niet in. Het is enorm veel werk om zo'n show te organiseren en een organisatie is echt afhankelijk van vrijwilligers en die zijn de dagen voor en na de show hele dagen bezig.laura23 schreef:wat mij betreft moegen ze de show echt jaarlijks maken, het was echt een leuke dag en goed georganiseerd! lekker met de hondjes in de schaduw of in de zon kunnen zitten, dat wat je zelf wilde, schoon rondom, nergens grote hopen of ze werden meteen opgeruimd. echt super dus.
Maar wie weet dat ze het vaker organiseren. Ik zou het ook erg leuk vinden.
Dank je! Ben er ook blij mee, hij is tenslotte erg jong voor de open klas (25 maanden) en dan is het een mooie kwalificatie.laura23 schreef:enne jij ook gefeliciteerd met de U van finn!
heel mooi resultaat tussen het goldengeweld!

De organisatie was perfect, het was echt een hele fijne show.
Ik had al gezegd bij de organisatie dat het van mij wel elk jaar mocht
Ook was ik mijn rozet kwijt, ik had hem neergelegd aan de rand van de ring wanneer ik voor beste teef moest lopen en daarna was hij weg .. ik kreeg een nieuwe bij het secretariaat. Ik vond dat echt geweldig, ook de kaasschaaf voor de BOB vond ik heel leuk gevonden, heel origineel
edit, ook jij gefeliciteerd met je U
Ik had al gezegd bij de organisatie dat het van mij wel elk jaar mocht

Ook was ik mijn rozet kwijt, ik had hem neergelegd aan de rand van de ring wanneer ik voor beste teef moest lopen en daarna was hij weg .. ik kreeg een nieuwe bij het secretariaat. Ik vond dat echt geweldig, ook de kaasschaaf voor de BOB vond ik heel leuk gevonden, heel origineel

edit, ook jij gefeliciteerd met je U

- mon doesie
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Schapendoezen
- Aantal honden: 6
iedereen gefeliciteerd met de behaalde resultaten.
ik ben enorm blij met mijn ZG.
Mijn mila heeft een kale buik, en kale achterbenen.
ik had frontline spray gebruikt, en daar kan ze niet tegen.
Het rapportje was super!!!
de keurmeester wil haar graag terug zien.
Hij bleef maar zeggen wat jammer, wat jammer...
Het is een super leuke gezellige lokatie,
ik hoop dat het ieder jaar wordt gehouden.
Mijn grootste komplimenten ook , hoe ze de hondenuitlaatplaats schoon hielden.
Een groot voorbeeld voor sommige andere shows.
ik ben enorm blij met mijn ZG.
Mijn mila heeft een kale buik, en kale achterbenen.
ik had frontline spray gebruikt, en daar kan ze niet tegen.
Het rapportje was super!!!
de keurmeester wil haar graag terug zien.
Hij bleef maar zeggen wat jammer, wat jammer...
Het is een super leuke gezellige lokatie,
ik hoop dat het ieder jaar wordt gehouden.
Mijn grootste komplimenten ook , hoe ze de hondenuitlaatplaats schoon hielden.

Een groot voorbeeld voor sommige andere shows.
en de groetjes van:
Arena,Bali,Bonni,Chakira
Danique,Mila en Monique
http://www.roxroros.com
uit het oog maar niet uit ons hart...Aila.
Arena,Bali,Bonni,Chakira
Danique,Mila en Monique
http://www.roxroros.com
uit het oog maar niet uit ons hart...Aila.