Alles wordt geregeld, je hoeft verder niets te doen en er zijn ook geen kosten aan verbonden.
Bemiddeling geschied via een zeer betrouwbare stichting, er wordt dus niet op de bonnefooi honden naar NL gehaald.
Moderator: moderatorteam
Ik vond "Save the dogs" die zich bezig houdt met honden uit Italië. Maar ik ken die stichting verder niet.iones schreef:In het najaar ga ik naar Italie, dus ik zou wel honden mee terug kunnen nemen van daar uit. MAar ik denk dat italianen humaner met honden om gaan, want volgens mij zijn daar geen stichtingen actief die voor honden op komen.
Op vakantie hoef ik ook niet naar Spanje. Al was het maar omdat we altijd onze honden meenemen en zolang reizen vind ik niets voor hen. Maar er naar toe gaan om iets voor de dieren ter plaatse te doen, ja dat zou ik dan weer wel doen.iones schreef:Ik ga nooit meer naar Spanje. Ik wil niet dat een land aan mij geld verdient terwijl het zo slecht met dieren om gaat.
Oh reken maar dat als ik naar Spanje ging, dat ik me zeker zou aanmelden tot mogelijkheid om honden mee terug te nemen. Zou geen enkel probleem zijn hoor.Rami schreef:Op vakantie hoef ik ook niet naar Spanje. Al was het maar omdat we altijd onze honden meenemen en zolang reizen vind ik niets voor hen. Maar er naar toe gaan om iets voor de dieren ter plaatse te doen, ja dat zou ik dan weer wel doen.iones schreef:Ik ga nooit meer naar Spanje. Ik wil niet dat een land aan mij geld verdient terwijl het zo slecht met dieren om gaat.
Overigens laat de Spaanse politiek heel wat te wensen over als het gaat om dierenwelzijn maar er zijn heel veel Spanjaarden die zich - vaak vrijwilliger - wel het lot van dieren aantrekken.
Mja, het volk... ik ben meer van de individuen. En ik weet dat er - gelukkig - een hoop Spaanse individuen zijn die net als jij en ik zich inzetten voor dierenwelzijn.iones schreef:Oh reken maar dat als ik naar Spanje ging, dat ik me zeker zou aanmelden tot mogelijkheid om honden mee terug te nemen. Zou geen enkel probleem zijn hoor.Rami schreef:Op vakantie hoef ik ook niet naar Spanje. Al was het maar omdat we altijd onze honden meenemen en zolang reizen vind ik niets voor hen. Maar er naar toe gaan om iets voor de dieren ter plaatse te doen, ja dat zou ik dan weer wel doen.iones schreef:Ik ga nooit meer naar Spanje. Ik wil niet dat een land aan mij geld verdient terwijl het zo slecht met dieren om gaat.
Overigens laat de Spaanse politiek heel wat te wensen over als het gaat om dierenwelzijn maar er zijn heel veel Spanjaarden die zich - vaak vrijwilliger - wel het lot van dieren aantrekken.
Er zijn inderdaad wel spanjaarden die zich het lot van dieren aantrekken, die heb je overal. Maar in die zijn in de minderheid, gezien de weinige druk op de overheid om dierenwelzijn te bevorderen. En ik reken het volk dat wel aan.
Ik heb op marktplaats een advertentie gezet, maar vooralsnog zonder enig resultaat. Ik weet verder de kanalen ook niet echt.estelle schreef:Kun je niet ergens adverteren? Op een site waar mensen reizen op uitzoeken ofzo?
Mijn broer woont in Spanje maar helaas in Malgrat de mar, hij komt weleens met vliegtuig naar huis.