Ik kreeg dit van Yore zijn huidige eigenaren... Ben zo trots op het lieve 'kleine' manneke...
gedrag ' prima' algemeen beeld ' zeer goed' , met alleen in de fysieke details ' details'
wat kritische noten ,maar dan nog altijd ook op die punten ' voldoende'.
Ook was Yore de beste van zijn eigen nest. De anderen waren of goed of redelijk.
Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Yore bij de nestkeuring...
Moderator: moderatorteam
- Jacksel
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): York H(R)ussell
dwergpoedel - Aantal honden: 1
Yore bij de nestkeuring...

You'll be in my heart... Always...
Re: Yore bij de nestkeuring...
Ik geloof niet dat ik hier trots op zou zijn. En al zeker niet als fokker.Jacksel schreef:Ook was Yore de beste van zijn eigen nest. De anderen waren of goed of redelijk.
Met de cursussen die ik met ze gevolgd heb, vond ik de kwalificaties bij baas/hond of bij hond/hond contacten (ook in de trant van slecht/redelijk/goed/zeer goed) véél belangrijker dan de 10 bij 'af en 2 minuten uit zicht' ofzo.
En dat mijn hond een goede hoeking heeft, beter dan haar nestgenootjes, zal me al helemaal worst wezen. Daar kan ik ook niet trots op zijn, want daar heb ik toch niets aan gedaan?
- *Esther
- Zeer actief
- Aantal honden: 3
- Jacksel
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): York H(R)ussell
dwergpoedel - Aantal honden: 1
Ik vind vooral het punt van zijn karakter/gedrag echt heel erg fijn. Is ook wat ik vanaf het begin van zijn huidige eigenaren hoor, sinds hij daar is. Dat ie zo enorm lief is. Klopt, issie ook, was hij bij mij al, ik had ook problemen met andere dingen (de verlatingsangst, waar hij daar vanaf het begin geen last van heeft gehad). Met de clubmatch, toen hij nog van mij was, deed ie het ook al zo superbraaf...Marion. schreef:Ik geloof niet dat ik hier trots op zou zijn. En al zeker niet als fokker.Jacksel schreef:Ook was Yore de beste van zijn eigen nest. De anderen waren of goed of redelijk.
Met de cursussen die ik met ze gevolgd heb, vond ik de kwalificaties bij baas/hond of bij hond/hond contacten (ook in de trant van slecht/redelijk/goed/zeer goed) véél belangrijker dan de 10 bij 'af en 2 minuten uit zicht' ofzo.
En dat mijn hond een goede hoeking heeft, beter dan haar nestgenootjes, zal me al helemaal worst wezen. Daar kan ik ook niet trots op zijn, want daar heb ik toch niets aan gedaan?
En dat ie het mooiste/beste van het nest is, sja, ach. Ik vind het wel leuk dat ik blijkbaar die gekozen heb, maar daar houdt het ook wel mee op hoor

You'll be in my heart... Always...
Ouders blijven altijd je voorbeeld (althans in mijn geval), maar op een gegeven moment heb je je eigen identiteit. Die is deels gevormd door je ouders en door je leefomgeving. En voor het grootste deel om hoe jij bent.Jacksel schreef:Bovendien, ik hoor volgens mijn ouders helemaal niets meer met hem te hebben. Is absoluut niet waar, hij is nog steeds in mijn hart... En daar zal hij denk ik ook altijd blijven...
En dát is waar het om gaat

- Maryanne
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Jack Russell Terriers, Vizsla
- Aantal honden: 12
- Contacteer: