Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Ik ga volgende week...
Moderator: moderatorteam
-
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Duitse Herder
- Aantal honden: 1
Ik ga volgende week...
beginnen bij VDH Kringgroep "Bronsheim" te Brunssum...Daar ga ik in eerste instantie het IPO-programma volgen...De bedoeling was eigenlijk om knpv te gaan lopen, maar helaas klikte het met de door mij bezochte verenigingen niet echt...Het leek me dan ook beter voor mij en Vanna, om ergens te gaan trainen waar we ons beiden prettig bij zouden voelen...
Goede begeleiding, veel plezier en niet onder al te veel druk...Het programma verschilt wel, maar ik denk dat het mij en Vanna beiden ten goede komt en dat staat voor mij voorop...Natuurlijk hou ik jullie op de hoogte van haar prestaties!
Goede begeleiding, veel plezier en niet onder al te veel druk...Het programma verschilt wel, maar ik denk dat het mij en Vanna beiden ten goede komt en dat staat voor mij voorop...Natuurlijk hou ik jullie op de hoogte van haar prestaties!
- Elly*
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Welsh Corgi Cardigan
- Contacteer:
- Inge
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Mechelse Herder
- Aantal honden: 2
- Contacteer:
Ben heel benieuwd hoe ze het gaat doen
Vanaf volgende week verzorg ik haar achternichtjes Gina en Enza 2 weken lang, ik kijk er nu al naar uit.

Vanaf volgende week verzorg ik haar achternichtjes Gina en Enza 2 weken lang, ik kijk er nu al naar uit.

Groetjes Inge

Danco 16-02-1996 † 30-12-2006 Snoepie 03-07-1994 † 03-07-2008 Nika 07-07-1999 - † 10-08-2009 Marouck 24-08-2002 † 22-05-2012 Numa 11-05-2011 † 2017

Danco 16-02-1996 † 30-12-2006 Snoepie 03-07-1994 † 03-07-2008 Nika 07-07-1999 - † 10-08-2009 Marouck 24-08-2002 † 22-05-2012 Numa 11-05-2011 † 2017
-
- Zeer actief
oh leuk hoorInge schreef:Ben heel benieuwd hoe ze het gaat doen![]()

voor jou is het misschien leuk om te weten(omdat je ger persoonlijk kent en veel in die wereld volgt) dat vanna op de stamboom anders heet...namelijk:
Ilke van de Zeelberg(als je het al niet wist

- Inge
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Mechelse Herder
- Aantal honden: 2
- Contacteer:
- Esther 1
- Zeer actief
Re: Ik ga volgende week...
Dongo schreef:beginnen bij VDH Kringgroep "Bronsheim" te Brunssum...Daar ga ik in eerste instantie het IPO-programma volgen...De bedoeling was eigenlijk om knpv te gaan lopen, maar helaas klikte het met de door mij bezochte verenigingen niet echt...Het leek me dan ook beter voor mij en Vanna, om ergens te gaan trainen waar we ons beiden prettig bij zouden voelen...
Hey joh wat leuk ik lees het nu pas, ik train daar ook ( ben op dit gebied van hondensport nog een starter

wij zijn nu helaas door omstandigheden al weer 2 weken niet kunnen gaan (oefenen wel veel in het dagelijkse leven), maar a.s. zaterdag zijn we weer van de party, proberen ook op woensdag te gaan. En ik wil met Kira graag op de maandagavond gaan ringlopen
Toevallig opgegeven voor de zeskamp op 20 juni ?
Geluk is houden van wat je doet en doen waar je van houdt.
Nala & Senne voor altijd op dat speciale plekje.

-
- Zeer actief
Re: Ik ga volgende week...
nee, ben nog helemaal niet kunnen beginnen :N:Esther 1 schreef:Dongo schreef:beginnen bij VDH Kringgroep "Bronsheim" te Brunssum...Daar ga ik in eerste instantie het IPO-programma volgen...De bedoeling was eigenlijk om knpv te gaan lopen, maar helaas klikte het met de door mij bezochte verenigingen niet echt...Het leek me dan ook beter voor mij en Vanna, om ergens te gaan trainen waar we ons beiden prettig bij zouden voelen...
Hey joh wat leuk ik lees het nu pas, ik train daar ook ( ben op dit gebied van hondensport nog een starter)
wij zijn nu helaas door omstandigheden al weer 2 weken niet kunnen gaan (oefenen wel veel in het dagelijkse leven), maar a.s. zaterdag zijn we weer van de party, proberen ook op woensdag te gaan. En ik wil met Kira graag op de maandagavond gaan ringlopen
Toevallig opgegeven voor de zeskamp op 20 juni ?

auto was kaduuk...pas sinds donderdag weer een nieuwe en morgen gaan we een midweek naar centerparcs...daarna ga ik zo snel mogelijk beginnen!
- Esther 1
- Zeer actief
dan komen we elkaar vast nog wel tegen daar
( ik zat al te denken hier of ik je misschien toch al had gezien)
je zult ons wel herkennen aan de hondjes op mijn onderschrift, ze zijn alleen inmiddels alweer wat groter
ze hebben ook best een leuke site ( of misschien wist je dat al)
enne op zaterdag ( andere dagen misschien ook, weet ik niet) zetten ze altijd de frituur aan
wij vinden het altijd gezellig daar

je zult ons wel herkennen aan de hondjes op mijn onderschrift, ze zijn alleen inmiddels alweer wat groter

ze hebben ook best een leuke site ( of misschien wist je dat al)
enne op zaterdag ( andere dagen misschien ook, weet ik niet) zetten ze altijd de frituur aan

-
- Zeer actief
- Esther 1
- Zeer actief
dan gaan we elkaar vast en zeker zien want het speuren staat bovenaan op mijn verlanglijstje aankomende zaterdag
een hele fijne minivakantie gewenst
en je neemt Vanna toch wel al mee hé a.s. zaterdag, als je het trouwens op tijd door geeft bv aan Petra dan kan je volgens mij ook met het speuren ook al mee doen hoor, heb ik althans toentertijd ook gedaan.
als je Petra haar 06 wilt dan moet je me maar ff pb, misschien heb je het al dat weet ik niet

een hele fijne minivakantie gewenst

en je neemt Vanna toch wel al mee hé a.s. zaterdag, als je het trouwens op tijd door geeft bv aan Petra dan kan je volgens mij ook met het speuren ook al mee doen hoor, heb ik althans toentertijd ook gedaan.
als je Petra haar 06 wilt dan moet je me maar ff pb, misschien heb je het al dat weet ik niet