Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

De keuze is gemaakt, dit is PERRY!!

Een forum voor algemene onderwerpen over honden en vragen over honden.

Moderator: moderatorteam

loony
Zeer actief
Mijn ras(sen): working kelpie
Patterdale Terrier
Engelse Springer Spaniel
Aantal honden: 4
Contacteer:

Ongelezen bericht door loony »

Als een hond onder de grond vandaan komt ziet die ook vaak bruin van het zand, vooral in kleigrond. Zwart en wit zijn nog het makkelijkste te onderscheiden als ze boven komen. Ik heb een bijna bruine jr gehad en die deed ik een fluoband om als ze onderging. Op hazenjacht mocht ze niet meer mee nadat een jager haar bijna aanzag als haas.
frank1985
Zeer actief

Ongelezen bericht door frank1985 »

wat een leuke hondje !! veel geluk ermee straks !!
nr 4..... wow..woon je op de jura ?
:wink:
Budkes
Zeer actief
Mijn ras(sen): Mechelse Herders, Jack Russell Terriërs en een Welsh Corgi Pembroke
Aantal honden: 6

Ongelezen bericht door Budkes »

frank1985 schreef:wat een leuke hondje !! veel geluk ermee straks !!
Haha dat vraagt iedereen. Mijn man vertelt dan tijdens z'n werk aaan klanten; We krijgen een pupje. Dan vragen ze ooh leuk 1ste hondje en dan zegt hij neuh 4de :mrgreen: . Ooh dan wonen jullie zeker buitenaf. En dan is het nee hoor we wonen midden in het centrum, in een rijtje :N: .
Maar we hebben wel een tuin van 75m2 :pffff: :smile: .
Nee maar we wonen wel vlak aan de Gravenallee en het kanaal, dus je kunt hier heerlijk wandelen met de meute, en ons huis is dan weer wel redelijk groot, dus je struikelt niet over de hondenlijven.
De mechel zit in de kennel,die kan gewoon niet los(alleen als ik helemaal alleen thuis ben dan wel eens) en de Duitser mag kiezen en ligt het liefst buiten, s'zomers meestal binnen en s'winters altijd buiten ivm met zijn enorme vacht, dan vindt hij het veel te warm binnen.
Gr. Aniek

Afbeelding
frank1985
Zeer actief

Ongelezen bericht door frank1985 »

Budkes schreef:
frank1985 schreef:wat een leuke hondje !! veel geluk ermee straks !!
Haha dat vraagt iedereen. Mijn man vertelt dan tijdens z'n werk aaan klanten; We krijgen een pupje. Dan vragen ze ooh leuk 1ste hondje en dan zegt hij neuh 4de :mrgreen: . Ooh dan wonen jullie zeker buitenaf. En dan is het nee hoor we wonen midden in het centrum, in een rijtje :N: .
Maar we hebben wel een tuin van 75m2 :pffff: :smile: .
Nee maar we wonen wel vlak aan de Gravenallee en het kanaal, dus je kunt hier heerlijk wandelen met de meute, en ons huis is dan weer wel redelijk groot, dus je struikelt niet over de hondenlijven.
De mechel zit in de kennel,die kan gewoon niet los(alleen als ik helemaal alleen thuis ben dan wel eens) en de Duitser mag kiezen en ligt het liefst buiten, s'zomers meestal binnen en s'winters altijd buiten ivm met zijn enorme vacht, dan vindt hij het veel te warm binnen.
is zeker mooi lopen aan de gravenallee.....!!!!
ík vind dat dunne strookje tegenover het sportpark ook altijd leuk !
woonde daar eerst vlakbij nu wonen we op de Wind m. b. ook lekker bij het kanaal !
Fannie

Ongelezen bericht door Fannie »

Gefeliciteerd met jullie mooie bonte pup!
Leuk dat je zijn ontwikkeling van het begin af aan mee kunt maken. :ok:
Plaats reactie

Terug naar “Algemeen”