Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Behendigheid/agility Den Haag
Moderator: moderatorteam
- Klijntjuh
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Chihuahua
Behendigheid/agility Den Haag
Hoi allemaal...
Ik wil al echt een lange tijd met Jack behendigheid gaan doen.
Hij houd van dat soort uitdagingen, spellen en beweging, dus lijkt me perfect!
Waar in Den Haag is dit te doen?
Toen ik anderhalf jaar geleden keek, was er alleen iets in het Haagse bos, maar die vereniging ging verhuizen/verbouwen. Dus moest ik naar Dordrecht voor het dichtsbijzijnste.
Ik heb geen auto.. dus ik wil in de buurt..
Tips zijn welkom!
Ik wil al echt een lange tijd met Jack behendigheid gaan doen.
Hij houd van dat soort uitdagingen, spellen en beweging, dus lijkt me perfect!
Waar in Den Haag is dit te doen?
Toen ik anderhalf jaar geleden keek, was er alleen iets in het Haagse bos, maar die vereniging ging verhuizen/verbouwen. Dus moest ik naar Dordrecht voor het dichtsbijzijnste.
Ik heb geen auto.. dus ik wil in de buurt..
Tips zijn welkom!

-
- Zeer actief
- Aantal honden: 0
- Contacteer:
Den Haag weet ik niet, maar met de bus is misschien een mogelijkheid?
Dan is de Alphense Hondenclub een hele goede hondenschool!
Zelf train ik daar ook en woon in Zoetermeer. Heb wel een auto, maar moet soms met de bus, zoals vanmiddag..
Enige nadeel; behendigheid wordt door de weeks 's avonds gegeven, ik train combisport op zaterdagmiddag.
Dan is de Alphense Hondenclub een hele goede hondenschool!
Zelf train ik daar ook en woon in Zoetermeer. Heb wel een auto, maar moet soms met de bus, zoals vanmiddag..

Enige nadeel; behendigheid wordt door de weeks 's avonds gegeven, ik train combisport op zaterdagmiddag.
- Lysette
- Zeer actief
- Contacteer:
Ik weet niet of je echt wedstrijdambitities hebt of gewoon lekker een uurtje per week wilt trainen? Bij KC de Hofstad, KC Delft, KC Zoetermeer geven ze in ieder geval behendigheid. Ik ben zelf bij KC de Hofstad en Zoetermeer wezen kijken, opzich wel grappig maar niet heel gericht trainen. Ik ga nu nog kijken bij de vrije sprong ('s gravenzande), maar daar kan ik nog niks over zeggen. Alphen heb ik al meerdere goede verhalen over gehoord, maar denk dat dat met het OV niet echt te doen is.
In en om Rotterdam zit trouwens ook heel veel. Er zit iig genoeg dichterbij dan dordrecht (alleen heb ik voor mijn tweede uur in de week nog niks gevonden wat mij aanspreekt en een beetje in de buurt ligt(andere uur train ik in oud beijerland maar das ook niet echt om de hoek
). moet ik wel zeggen dat ik iets zoek waar ze wel wedstrijdgericht trainen).
In en om Rotterdam zit trouwens ook heel veel. Er zit iig genoeg dichterbij dan dordrecht (alleen heb ik voor mijn tweede uur in de week nog niks gevonden wat mij aanspreekt en een beetje in de buurt ligt(andere uur train ik in oud beijerland maar das ook niet echt om de hoek

Onderschrift verwijderd door moderator ivm foutmelding foto
In liefdevolle herinnering; Job & Floor
- Klijntjuh
- Zeer actief
- Lysette
- Zeer actief
- Contacteer:
Goed aanleren is wel heel belangrijk als je ooit wedstrijden wilt gaan lopen. Als er aan het begin bijv. weinig aandacht wordt besteed aan de raakvlakken, kost dat je heel veel moeite om dat weer goed te krijgen.Klijntjuh schreef:Bedankt voor de antwoorden!
Ik wil eerst maar eens beginnenmocht het super bevallen word wedstrijdtrainen altijd een optie natuurlijk
Ik ga eens neuzen in jullie aanbod
- Klijntjuh
- Zeer actief
- Lysette
- Zeer actief
- Contacteer:
Er zijn er genoeg die daar wedstrijden lopen volgens mij, maar de keer dat ik kwam kijken werd er naar mijn mening erg weinig gelet op bijv. raakvlakken. Hier kun je natuurlijk zelf wel rekening mee houden, maar dan moet je je daar wel bewust van zijn zeg maar, dus dat je daar zelf wel heel erg op hamert dat dat meteen lekker gaat.Klijntjuh schreef:O, okee.. dus stel ik ga bij hofstad beginnen (ik heb gemaild wanneer er weer een aanvang van cursus is) dan kan ik niet doorstromen naar wedstrijden?
Dus ik moet eigenlijk gelijk een goeie (klinkt ook wel logisch opzich)
Met Jip heb ik van het begin af aan meteen een hele goede basis gelegd en daar profiteer ik nu nog van. Maar ik heb ook altijd wel het idee gehad dat ik wedstrijden wilde gaan lopen en daar ook gericht naar wil trainen (niet met het oog om kampioen te worden ofzo hoor

Het is niet superslecht ofzo daar hoor, alleen zijn dat wel dingen om rekening mee te houden.