Mn ouders waren trouwens nog trotser dan ik zelf, en wisten een 1e plaats bordje te regelen om fotos te maken

Moderator: moderatorteam
Tegen Jedy (Red Fairy Tales Ridiculous Wish). Van de zijkant ziet ie er aardig volwasseen uit maar hij is wel smal hoormarye schreef:Goed gedaan![]()
Tegen welke reu moest hij?
Vind zijn bouw al niet meer zo puppy-achtig hoor, hij moet alleen nog wel een stuk gespierder worden zo als ik hem op de foto zie.
Gefelciteerd.Maeve schreef:Het stelt niet veel voor vergeleken met alle BOBs en BIS's
Zoek stok! schreef:Och het zal ook niet he. Ik houd duidelijk van de wat fijner gebouwde Tollersmarye schreef:Het is familie van CajaZoek stok! schreef:Leuk, ik vind hem ook een mooi reutje.![]()
Ik vond Nilo toch al weer verder in z'n ontwikkeling dan in Groningen. Hij komt er echt wel; het duurt bij een toller sowieso lang maar bij een tollerreu helemaal. Kwestie van veel geduldMaeve schreef:Van de zijkant ziet ie er aardig volwasseen uit maar hij is wel smal hoorIs aan de foto niet zo goed te zien.
Dat is goed om te horen, ik zie die verandering zelf natuurlijk nietunder the red sky schreef:Ik vond Nilo toch al weer verder in z'n ontwikkeling dan in Groningen. Hij komt er echt wel; het duurt bij een toller sowieso lang maar bij een tollerreu helemaal. Kwestie van veel geduldMaeve schreef:Van de zijkant ziet ie er aardig volwasseen uit maar hij is wel smal hoorIs aan de foto niet zo goed te zien.
De foto's in de fotohoek zijn echt prachtig. De springende toller is volgens mij Jedy, de tegenstander van Nilo. Het andere tollertje is Layka, de jeugdteef.