Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Dit heb werkelijk nog nooit meegemaakt

Een forum voor algemene onderwerpen over honden en vragen over honden.

Moderator: moderatorteam

Irisz
Zeer actief
Mijn ras(sen): Rhodesian Ridgeback
Aantal honden: 2
Contacteer:

Ongelezen bericht door Irisz »

Kristina schreef:Stond die boom vlakbij haar voordeur eigenlijk? Of was het gewoon een boom in de straat.

Wij hebben hier ook een boom vlak voor een voordeur van iemand. Er plassen veel honden daar en dat gaat op een gegeven moment erg stinken. Die man sprak mij een keer aan toen ik Bram daar liet plassen. Hij zei dat het op een gegeven moment zo gaat stinken dat zijn huis er van vergeven is. (ook doordat mensen hun honden laten poepen en dan niet opruimen)

Ik loop die boom tegenwoordig gewoon voorbij met Bram.

Maar was het een boom waar niemand last van zou kunnen hebben, dan is zo'n opmerking natuurlijk flauwekul.
Precies, dat vind ik ook. Ik vind dat honden best tegen een boom of paaltje mogen plassen, maar niet precies rond het huis van iemand, want daar hebben mensen gewoon last van.
En er zijn bomen zat, waar ze wel kunnen plassen. :ok:

Poepen mag ze hier alleen op daarvoor "bestemde" velden. Ik geloof niet dat ze daar echt voor bestemd zijn eigenlijk, maar het zijn in ieder geval plekken waar alleen mensen met honden komen.
Iris
Xavi & Focus

* Luna *
Forever loved and in my heart..
Plaats reactie

Terug naar “Algemeen”