Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Liam is niet meer hier.....
Moderator: moderatorteam
- malinois
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): (X) Mechelse herder
- Aantal honden: 3
- Contacteer:
hij loopt idd. al aardig
je zou toch zeggen dat ie een keer dorst moet krijgen... snap dat je het hem er wel in kan kijken....

In liefdevolle herinnering aan Xena v.d. Lobo Hoeve 12.08.2001 - 15.06.2016 & Xito v.d. Lobo Hoeve 04.01.06 - 21.08.14 Website Mechelse herders Facebooksite Xygan Facebooksite Xavi
- Caro.
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Spaanse Draak
- Aantal honden: 1
- Contacteer:
Gelukkig dat het wel al iets beter met hem gaat, maar wat kan ik me je zorgen goed voorstellen.
De hele wereld kan wel zeggen dat het goed komt, maar het moet eerst goed zíjn wil je er gerust op zijn natuurlijk.
Hopeloos dat hij niet gaat drinken. Het eten, oké dat is niet zo'n ramp, maar drinken moet hij natuurlijk wel.
Kippenbouillon al geprobeerd? met een paar stukjes kip erin?
De hele wereld kan wel zeggen dat het goed komt, maar het moet eerst goed zíjn wil je er gerust op zijn natuurlijk.
Hopeloos dat hij niet gaat drinken. Het eten, oké dat is niet zo'n ramp, maar drinken moet hij natuurlijk wel.
Kippenbouillon al geprobeerd? met een paar stukjes kip erin?
- MJ
- Zeer actief
Nou ik maak even een dansje !
Net even naar kanaal geweest en ik had zoiets van : laten we Liam nu toch maar de 10 meter lijn aan doen.
Hihi .....snuffelen en toen even op een drafje, van links naar rechts weliswaar en af en toe een struikelmomentje , maar daar ging Liam.
Dacht op een gegeven moment Maxi ook nog wel even achterna te kunnen het kanaal in ...en daar stond ie met natte pootjes.
Heb hem maar even geholpen er weer uit te komen want dat lukte nog niet zo 1-2-3.
Hij genoot...staartje in de lucht , kwispel-kwispel en toen er fietsers aankwamen en ik Maxi riep om bij te komen en te gaan zitten deed Liam dat ook en nam ook het geijkte frolicje, wat ze altijd krijgen als fietser gepasseerd is ,aan.
Daarna bleef ie wat bij me lopen maar nog steeds met opgeheven staartje en een vreselijk blij,blij bekkie.
Thuisgekomen was meneertje wel moe natuurlijk en hij ligt nu ook gestrekt.
Heb hem klein bodempje vanille-yoghurt gegeven in de keuken en ben weer weggelopen en na een paar minuten kijken vanachter de panelen nam ie toch maar wat likjes. Schuifelde daarna weer naar de bijkeuken , kwam terug en nam weer wat likjes. Hij had niet alles op maar goed...er zit wat in !
Gezeten heeft ie niet meer sinds maandag....hopelijk komt dat binnenkort toch ook weer. Hij eet wel niet veel maar goed...
@ Caro : ik heb de laatste dagen van alles geprobeerd maar hij moest niets.
Ik ben nu van plan hem , gewoon een paar keer per dag wat voor te zetten, zowel eten en verschillende soorten drinken ....in de keuken en zelf weglopen en hem gewoon maar laten begaan een minuut of 10. Met het eten werkt dat iets..hij neemt tenminste wàt hapjes misschien kan ik het met de yoghurt wat opbouwen en dat steeds dunner maken door er wat water bij toe te voegen.
Misschien dat water lastig is omdat het natuurlijk zo vreselijk vloeibaar is ( zo dun ) en dat de vanille -yoghurt makkelijker op te lepelen is maar ik bied hem maar verschillende dingen aan en we gaan het zien.
maar.....ik heb met een brede grijns gelopen het laatste uur.
Net even naar kanaal geweest en ik had zoiets van : laten we Liam nu toch maar de 10 meter lijn aan doen.
Hihi .....snuffelen en toen even op een drafje, van links naar rechts weliswaar en af en toe een struikelmomentje , maar daar ging Liam.
Dacht op een gegeven moment Maxi ook nog wel even achterna te kunnen het kanaal in ...en daar stond ie met natte pootjes.
Heb hem maar even geholpen er weer uit te komen want dat lukte nog niet zo 1-2-3.
Hij genoot...staartje in de lucht , kwispel-kwispel en toen er fietsers aankwamen en ik Maxi riep om bij te komen en te gaan zitten deed Liam dat ook en nam ook het geijkte frolicje, wat ze altijd krijgen als fietser gepasseerd is ,aan.
Daarna bleef ie wat bij me lopen maar nog steeds met opgeheven staartje en een vreselijk blij,blij bekkie.
Thuisgekomen was meneertje wel moe natuurlijk en hij ligt nu ook gestrekt.
Heb hem klein bodempje vanille-yoghurt gegeven in de keuken en ben weer weggelopen en na een paar minuten kijken vanachter de panelen nam ie toch maar wat likjes. Schuifelde daarna weer naar de bijkeuken , kwam terug en nam weer wat likjes. Hij had niet alles op maar goed...er zit wat in !
Gezeten heeft ie niet meer sinds maandag....hopelijk komt dat binnenkort toch ook weer. Hij eet wel niet veel maar goed...
@ Caro : ik heb de laatste dagen van alles geprobeerd maar hij moest niets.
Ik ben nu van plan hem , gewoon een paar keer per dag wat voor te zetten, zowel eten en verschillende soorten drinken ....in de keuken en zelf weglopen en hem gewoon maar laten begaan een minuut of 10. Met het eten werkt dat iets..hij neemt tenminste wàt hapjes misschien kan ik het met de yoghurt wat opbouwen en dat steeds dunner maken door er wat water bij toe te voegen.
Misschien dat water lastig is omdat het natuurlijk zo vreselijk vloeibaar is ( zo dun ) en dat de vanille -yoghurt makkelijker op te lepelen is maar ik bied hem maar verschillende dingen aan en we gaan het zien.
maar.....ik heb met een brede grijns gelopen het laatste uur.
-
Fin
- Zeer actief
-
Tiny
- Zeer actief
- Aantal honden: 0
- tekkel
- Erelid
- Mijn ras(sen): Standaard ruwhaar tekkel
Dan was hij kennelijk wat minder duizelig, liep daardoor beter, en had meteen ook meer zin in eten/drinken. Daar zal het wel mee te maken hebben denk ik? Dat hij nog de meeste tijd te duizelig/misselijk is om ergens trek in te hebben.MJ schreef:Hihi .....snuffelen en toen even op een drafje, van links naar rechts weliswaar en af en toe een struikelmomentje , maar daar ging Liam.![]()
........Hij genoot...staartje in de lucht , kwispel-kwispel en toen er fietsers aankwamen en ik Maxi riep om bij te komen en te gaan zitten deed Liam dat ook en nam ook het geijkte frolicje, wat ze altijd krijgen als fietser gepasseerd is ,aan.![]()
![]()
...........en na een paar minuten kijken vanachter de panelen nam ie toch maar wat likjes. Schuifelde daarna weer naar de bijkeuken , kwam terug en nam weer wat likjes.
Maar het gaat in elk geval gelukkig de goede kant op
"No matter how little money and how few possessions you own, having a dog makes you rich."
- alm@
- moderator
- Mijn ras(sen): Langhaar teckel
- Rosa
- Zeer actief
- Ariane
- Erelid
- Mijn ras(sen): Teckel
- Jacky
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): retrievers
- Contacteer:
- Caro.
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Spaanse Draak
- Contacteer:
- MJ
- Zeer actief
En dan is er opeens DIE ommeslag !
:cheer:

Wil ik de hondjes voor een half uur geleden eten geven ,Liam een blikje Hills a/d, komt Liam zelf blij blij ,blij naar de keuken toe.
Dusty loopt hem net voor de benen en zoeeeeffffff....daar ging Liam onderuit.
Mocht de pret niet drukken volgens Liam. Hoppa...naar zijn plekje in de keuken en heerlijk het hele blikje opgegeten !
Daarna schoof ik ze alledrie een bodempje karnemelk toe....en óók dat ging voor het merendeel op !
En als klap op de vuurpijl , hij is wézenloos op pensstaafjes , dacht ik.....zal ik het proberen als toetje ?
:N:
En jaaaaaaaaa........val,boem, stuntel want hij wilde net zo gek doen als anders als ie een pensstaaf krijgt en dat lukt dus even niet , zat ermee te klooien hoe het het nu moest doen en toen : KLUIVEN !
Of er een schakelaartje om is !
Mensen, wat ben ik blij !
Nu ben ik heeeeeel benieuwd of ie ook zelf naar de waterbak gaat hobbelen maar we zijn zó een grens over hier !
Ik wil jullie allemaal graag heeeeeeel erg bedanken , voor de tips, de steun en de knuffels die allemaal braaf doorgegeven zijn aan Liampie.
Ik heb zó ontzettend veel aan jullie gehad !
En nog even : Ik ben zooooooooooo blij !
:cheer:

Wil ik de hondjes voor een half uur geleden eten geven ,Liam een blikje Hills a/d, komt Liam zelf blij blij ,blij naar de keuken toe.
Dusty loopt hem net voor de benen en zoeeeeffffff....daar ging Liam onderuit.
Mocht de pret niet drukken volgens Liam. Hoppa...naar zijn plekje in de keuken en heerlijk het hele blikje opgegeten !
Daarna schoof ik ze alledrie een bodempje karnemelk toe....en óók dat ging voor het merendeel op !
En als klap op de vuurpijl , hij is wézenloos op pensstaafjes , dacht ik.....zal ik het proberen als toetje ?
En jaaaaaaaaa........val,boem, stuntel want hij wilde net zo gek doen als anders als ie een pensstaaf krijgt en dat lukt dus even niet , zat ermee te klooien hoe het het nu moest doen en toen : KLUIVEN !
Of er een schakelaartje om is !
Mensen, wat ben ik blij !
Nu ben ik heeeeeel benieuwd of ie ook zelf naar de waterbak gaat hobbelen maar we zijn zó een grens over hier !
Ik wil jullie allemaal graag heeeeeeel erg bedanken , voor de tips, de steun en de knuffels die allemaal braaf doorgegeven zijn aan Liampie.
Ik heb zó ontzettend veel aan jullie gehad !
En nog even : Ik ben zooooooooooo blij !
- marian*
- Erelid
- Mijn ras(sen): Drentsche Patrijshond
- Contacteer:
- alm@
- moderator
- Mijn ras(sen): Langhaar teckel
- fenneke
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): zwitserse witte herder en nu hûn
- MJ
- Zeer actief
-
Job
- Zeer actief
- tekkel
- Erelid
- Mijn ras(sen): Standaard ruwhaar tekkel
- puplover
- Actief
-
Nono
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Golden Retrievers
- Aantal honden: 7
- Contacteer:
- pooh
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): zwiterse witte herder
- Rami
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Ik ben een allesvreter!
- Aantal honden: 2
- Hanneke2
- Zeer actief
-
Tiny
- Zeer actief
- Hutsje
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): moddercockers
- Elly*
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Welsh Corgi Cardigan
- Contacteer:
- Jacky
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): retrievers
- Contacteer:
- MJ
- Zeer actief
En toen lazerde Liam vanochtend van de trap. :N:
Eerste nachtje weer boven slapen...ik riep Liam al boven bij me om hem te tillen maar er stonden 2 katten tussen ons in ...Maxi en Dusty gingen al naar beneden en Liam dacht het ook wel zelf te kunnen en ik kon niet snel genoeg bij hem komen om hem tegen te houden. Stom ,stom ,stom van mij !
Hij heeft niets zo te zien en heeft later ook zelf gegeten en weer wat karnemelk gedronken. ( jippie !
)
Maar ik blijf wel weer beneden slapen de aankomende tijd.
Eerste nachtje weer boven slapen...ik riep Liam al boven bij me om hem te tillen maar er stonden 2 katten tussen ons in ...Maxi en Dusty gingen al naar beneden en Liam dacht het ook wel zelf te kunnen en ik kon niet snel genoeg bij hem komen om hem tegen te houden. Stom ,stom ,stom van mij !
Hij heeft niets zo te zien en heeft later ook zelf gegeten en weer wat karnemelk gedronken. ( jippie !
Maar ik blijf wel weer beneden slapen de aankomende tijd.
- Demi
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Rottweilers en het Kenzo, Izzy en Ivy ras!
- Aantal honden: 4
- Contacteer: