ik heb het niet over goed of fout, ik heb het over een goede afloop van een nare situatie, als ik morgen onder de bus kom en over drie dagen weer thuis zit en relatief oke? dan zeg ik ook, pfieuwww dat is goed afgelopen...Maxiem schreef:Prima, ik weet niet wat jullie gewend zijn, maar op het moment dat mijn hond gebeten is, spreek ik al niet meer van een goede afloop. Het had veel erger kunnen aflopen, maar ook veel beter - de hond had niet gebeten kunnen worden. Daarin verschillen we gewoon van mening dan.yamie schreef:ja goed afgelopen, het hondje leeft nog en is drie dagen na deze aanval al goed opgeknapt, dus uh... ja goed afgelopen.Maxiem schreef:Dat noem jij goed? Okee, het hondje is niet dood, maar wel gewond en waarschijnlijk behoorlijk geschrokken.Marion. schreef:Ik snap het hele zoeken naar 'wie is de schuld' niet. Er is een aanvaring geweest tussen 2 honden, en het is goed afgelopen. Klaar, en fijn toch?
En ik snap heel goed dat het kan gebeuren hoor, het blijven honden en dit soort dingen komen nu eenmaal voor. Ik probeer ook niemand de zwarte piet toe te spelen, het leek alleen plotseling alsof de TS iets fout had gedaan en dat vind ik wel heel erg de omgekeerde wereld.
ik heb het dus niet over dat het voorkomen had moeten worden, want dat staat buiten alles,het is nu eenmaal gebeurd, daar kan niemand meer iets aan veranderen, maar ze heeft haar hondje nog en het gaat goed met hem. wat ik verder gewend ben hoef ik je niet te vertellen toch he?