Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
bij Agenda staat 21 Mei spelletjesdag aanvang 10.00
Nu ben ik echt zon twijfelaar en nu twijfel ik of ik me wel in heb geschreven echt ernstig!! Majaa wij zijn er toch om 10u dus dan kan het altjid nog!!!
@Carma: Oke als ik je zie dan roep ik je jij mij ook roepen dan he
Sanne!! schreef:Nu ben ik echt zon twijfelaar en nu twijfel ik of ik me wel in heb geschreven echt ernstig!! Majaa wij zijn er toch om 10u dus dan kan het altjid nog!!!
Dat heb ik dus ook... :N:
Maar weet zeker dat ik me ingeschreven heb, want dat heb ik toen gelijk gemeld hier..
bionca schreef:ik vond het ook een geslaagde dag ook weer enkele nieuwe spelletjes gezien alleen jammer dat het zo lang duurde de prijsuitrijking
hoeveel witte herders heb jij? Als jij er twee hebt en die dragen van die tuigjes met de tekst ball junkie en flyball en agility dan heb ik jou gezien
@doggy: Er zijn wel fotos genomen maar die krijg je thuis opgestuurd en misschien dat er net als vorig jaar een filmpje op de site komt met een aantal fotos.
@marleen: Ik heb jou ook niet herkend!! Carma heb ik wel gezien met Luka. Die is echt groot in het echt Maar wel heeel mooi!!
Sanne!! schreef:Ik vond het een geslaagde dag
Jullie?
Het weer zat lekker mee wat ik eigenlijk helemaal niet had verwacht de spelletjes waren weer leuk!!
He Sanne! Ik denk ik kom je nog wel even tegen, maar nadat ik je gezien heb heb ik je niet meer kunnen vinden :N: Wat een prachtig gespierde hond heb jij
Jullie?
Het weer zat lekker mee wat ik eigenlijk helemaal niet had verwacht de spelletjes waren weer leuk!!
He Sanne! Ik denk ik kom je nog wel even tegen, maar nadat ik je gezien heb heb ik je niet meer kunnen vinden :N: Wat een prachtig gespierde hond heb jij
Ik was er toch nog tot het einde van de prijsuitreiking ik dacht dat jij ook nog wel zou winnen met de extrieur ofzo want jou Luka mag er ook wezen hoor!! wat een prachtbeest!!
Maar hij is veel groter in het echt dat had ik helemaal niet verwacht haha!!
Ja we kwamen elkaar tegen bij het vreemdste spel met die kruiwagen moest ik Zazoe erin tillen maar hij sprong gelukkig zelf en bleef nog lekker zitten ook!!
Bij de dierenarts moest ik hem wel alleen erop tillen Daar ging ik met 30 Kilo hond!!
Hoe had Luka het gedaan?? Zazoe had het goed gedaan!
Jullie?
Ik was er toch nog tot het einde van de prijsuitreiking ik dacht dat jij ook nog wel zou winnen met de extrieur ofzo want jou Luka mag er ook wezen hoor!! wat een prachtbeest!!
Maar hij is veel groter in het echt dat had ik helemaal niet verwacht haha!!
Ja we kwamen elkaar tegen bij het vreemdste spel met die kruiwagen moest ik Zazoe erin tillen maar hij sprong gelukkig zelf en bleef nog lekker zitten ook!!
Bij de dierenarts moest ik hem wel alleen erop tillen Daar ging ik met 30 Kilo hond!!
Hoe had Luka het gedaan?? Zazoe had het goed gedaan!
Dank je wel! Ik hoor inderdaad vaker dat mensen Luka kleiner verwachten. Om eerlijk te zijn dacht ik ook dat hij kleiner zou zijn toen ik bij hem ging kijken toen hij ter herplaatsing werd aangeboden, haha!
Luka heeft het fantastisch gedaan. We hadden 1 onvoldoende ( hij sprong uit de fietskar ) verder 2 goedjes en de rest U-tjes en een paar zg-tjes. De kruiwagen ging trouwens niet zo goed. Door het gewicht van Luka begint de hele kruiwagen te trillen en dat vind hij niet prettig. Hij sprong er dan ook uit. Omdat we het toch hebben geprobeerd en Luka wel geteld 2 seconden bleef zitten :N: kregen we nog een goed Zazoe deed de kruiwagen wel heel goed zag ik Die bleef vorstelijk zitten!
Ik zag inderdaad dat Luka het niet zo leuk vond en er snel uit wilde haha!! Majaa toch nog een goed gekregen dan!!
Ik doe dat dagelijks met Zazoe zo laat ik hem ook uit
Nee grapje ik doe het eigenlijk alleen op de spelletjesdag en hij blijft inderdaad goed zitten maar ook bij mij wiebelt die wagen heel erg maar Zazoe geeft daar niet veel om!
Nou wel goede cijfers dan voor Luka ik weet niet precies wat ik had ik had wel 2 onvoldoendes maar de rest weet ik eigenlijk niet. De ratrace daar vond hij het te warm voor en sjokte erachteraan maar dan zonder doel en die ballon kapot bijten dat doet hij ook niet hij houdt die alleen vast aan het tuutje en loopt er dan mee rond maar kapot bijten