Ik ben ontzettend blij voor je
Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Liam is niet meer hier.....
Moderator: moderatorteam
- Ariane
- Erelid
- Mijn ras(sen): Teckel
- Aantal honden: 0
-
Tiny
- Zeer actief
Wat sneu dat hij is gevallen maar gelukkig heeft hij er niets aan overgehouden. En weer wat gegeten en gedronken

In lieve herinnering
Jeda x ehh.. leuk zwart mormeltje,
Beau, Lhasa Apso
&
Akira, Siberian Husky
voor altijd in ons hart
Jeda 14-12-2004 - 23-07-2010
Beau 08-11-2001 - 30-07-2011
&
Akira 16-08-2021
Beau, Lhasa Apso
&
Akira, Siberian Husky
voor altijd in ons hart
&
Akira 16-08-2021
- marian*
- Erelid
- Mijn ras(sen): Drentsche Patrijshond
- Aantal honden: 1
- Contacteer:
- cloris
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Dogo Argentino en de Portugese Keizerhond
- fenneke
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): zwitserse witte herder en nu hûn
- MJ
- Zeer actief
- Aantal honden: 3
het gaat okay hier.
Nog niet helemaal vast op de benen en zijn koppie staat ook nog goed scheef maar je ziet met de dag verbetering ...sowieso in lopen.
Hij loopt nog steeds stukjes van de wandeling los ( wat voor geen meter klopt voor Liam
) dus dat betekent dat ie nog niet in goede doen is. Een half uurtje is goed te doen. Hij loopt wel de terugweg een beetje aan mijn been geplakt maar daar zal het warme weer ook wel debet aan zijn.
Hij is wat onzeker...loopt me veel achterna ...maar het heeft zijn tijd nodig toch ?
Eten en drinken gaat goed !
Hans is vanmiddag thuisgekomen van boord en hij schrok toch wel een beetje.Hans heeft alles wel via telefoon meegekregen natuurlijk en ook dit topic gevolgd zodat hij wat filmpjes zag maar in het echie is het toch even wat anders.
Ik helemaal blij dat ie al 'zo goed' is en Hans die een 'normale' hond achterliet toen hij ging varen en hem nu zo terugziet.
Ja, daar zit eventjes een 2 weken tussen met de nodige gebeurtenissen dus kon ik me de schrik wel even voorstellen .
Hans is nu fijn 2 weken thuis en Liam kan dus ,als ik moet werken, lekker thuis blijven . Ook al moet ik zeggen dat ik het best gezellig vond hem daar te hebben.
Al met al....manneke gaat goed en nog steeds vooruit !
Dappere dodo.
Nog niet helemaal vast op de benen en zijn koppie staat ook nog goed scheef maar je ziet met de dag verbetering ...sowieso in lopen.
Hij loopt nog steeds stukjes van de wandeling los ( wat voor geen meter klopt voor Liam
Hij is wat onzeker...loopt me veel achterna ...maar het heeft zijn tijd nodig toch ?
Eten en drinken gaat goed !
Hans is vanmiddag thuisgekomen van boord en hij schrok toch wel een beetje.Hans heeft alles wel via telefoon meegekregen natuurlijk en ook dit topic gevolgd zodat hij wat filmpjes zag maar in het echie is het toch even wat anders.
Ik helemaal blij dat ie al 'zo goed' is en Hans die een 'normale' hond achterliet toen hij ging varen en hem nu zo terugziet.
Ja, daar zit eventjes een 2 weken tussen met de nodige gebeurtenissen dus kon ik me de schrik wel even voorstellen .
Hans is nu fijn 2 weken thuis en Liam kan dus ,als ik moet werken, lekker thuis blijven . Ook al moet ik zeggen dat ik het best gezellig vond hem daar te hebben.
Al met al....manneke gaat goed en nog steeds vooruit !
Dappere dodo.
- MJ
- Zeer actief
- Moos
- Zeer actief
- ranetje
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Griffon Korthals
- Ariane
- Erelid
- Mijn ras(sen): Teckel
-
Tiny
- Zeer actief
Ik kan mij voorstellen dat hans geschrokken is, het is nogal wat om je hondje zo te zien. Geniet lekker de aankomende weken van elkaar 
In lieve herinnering
Beau, Lhasa Apso
&
Akira, Siberian Husky
voor altijd in ons hart
&
Akira 16-08-2021
Beau, Lhasa Apso
&
Akira, Siberian Husky
voor altijd in ons hart
&
Akira 16-08-2021
- tekkel
- Erelid
- Mijn ras(sen): Standaard ruwhaar tekkel
- Zoek stok!
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Kooikerhondje en Australian Shepherd
- Aantal honden: 2
- Jacky
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): retrievers
- Contacteer:
- MJ
- Zeer actief
nee...niet exact.Zoek stok! schreef:Hoe lang kan het herstel duren? Weet je dat?
Volgens de DA kon het wel enige weken duren eer de meeste symptomen weg zijn en misschien blijft hij een wat scheef koppie houden en misschien toch ook wat wiebelig op de pootjes maar dan zou het met name zijn als ie moe was of bijv met spanning .
We wachten het maar af..
- cloris
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Dogo Argentino en de Portugese Keizerhond
- MJ
- Zeer actief
- MJ
- Zeer actief
Even een vraagje.....
Ik heb nu een paar keer gehad van de week dat , als Liam in de tuin is bijvoorbeeld, en ik bij de achterdeur sta en hem roep zijn scheve (aahhhh
) koppie alle kanten opgaat om te kijken waar ik ben . Behalve de goede kant dan. Na veel armgezwaai en luider roepen en mijn "prrrrrrrrrrrrrrrrrrrr' ziet hij het opeens en komt blij aan.
Bij het tankstation toen Hans thuis kwam woensdag ging Hans Liam even een plas laten doen.
Liam keek elke keer om om te kijken waar ik was.
Ze kwamen terug , 5 minuutjes weg geweest, en Liam komt de winkel in , ik sta in de deuropening bij de kassa en zeg wat tegen Liam maar ook zo kijken waar mijn stem nu vandaan kwam.
Net bij het kanaal, ik wil met Liam naar beneden ( naja beneden....metertje of zo schuin naar beneden ) richting water om hem water te laten drinken en hij loopt in eerste instantie mee. Maxi is wat druk dus Liam loopt weer naar boven richting Hans.
Hans houdt Maxi bij zich en ik roep Liam.
Welke kant Liam ook opkeek....hij was me echt aan het zoeken en begreep maar niet waar ik was terwijl ik echt in zicht was maar hij keek recht en links...alle kanten op behalve de goede. Ook zo van : jajaja....ik wil wel maar waar ben je dan ?
Een heel kort moment van desoriëntatie ?
Hij heeft de hele wandeling losgelopen en is ie iets te ver weg en ik roep hem draait ie in 1 toer om en komt. ( ik geniet er nu nog maar van want dit kan nooit meer lang duren
) maar dan zie je geen moment iets van desoriëntatie.
Dit zal ongetwijfeld aan het gebeuren liggen en ws wegebben ?
Ik heb nu een paar keer gehad van de week dat , als Liam in de tuin is bijvoorbeeld, en ik bij de achterdeur sta en hem roep zijn scheve (aahhhh
Bij het tankstation toen Hans thuis kwam woensdag ging Hans Liam even een plas laten doen.
Liam keek elke keer om om te kijken waar ik was.
Ze kwamen terug , 5 minuutjes weg geweest, en Liam komt de winkel in , ik sta in de deuropening bij de kassa en zeg wat tegen Liam maar ook zo kijken waar mijn stem nu vandaan kwam.
Net bij het kanaal, ik wil met Liam naar beneden ( naja beneden....metertje of zo schuin naar beneden ) richting water om hem water te laten drinken en hij loopt in eerste instantie mee. Maxi is wat druk dus Liam loopt weer naar boven richting Hans.
Hans houdt Maxi bij zich en ik roep Liam.
Welke kant Liam ook opkeek....hij was me echt aan het zoeken en begreep maar niet waar ik was terwijl ik echt in zicht was maar hij keek recht en links...alle kanten op behalve de goede. Ook zo van : jajaja....ik wil wel maar waar ben je dan ?
Een heel kort moment van desoriëntatie ?
Hij heeft de hele wandeling losgelopen en is ie iets te ver weg en ik roep hem draait ie in 1 toer om en komt. ( ik geniet er nu nog maar van want dit kan nooit meer lang duren
Dit zal ongetwijfeld aan het gebeuren liggen en ws wegebben ?
- Rosita Compagner
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): waterhonden
- Contacteer:
- MJ
- Zeer actief
Ah okay ...bekend verschijnsel dus.
We zijn nu nog maar 2 weekjes verder dus misschien dat het toch nog wel wegebt en anders tja....leven we er ook wel mee.
We zijn nu nog maar 2 weekjes verder dus misschien dat het toch nog wel wegebt en anders tja....leven we er ook wel mee.
Laatst gewijzigd door MJ op 29 mei 2009 23:31, 1 keer totaal gewijzigd.
-
Job
- Zeer actief
dit ken ik van demente katten.Rosita Compagner schreef:Ik herken dit wel maar dan bij mijn kat. Die heeft behoorlijke restverschijnselen van een VS en is soms ook de weg kwijt. Daarnaast heeft ze schreeuwaanvallen (zal een hond niet zo gauw krijgen hahaha) en gaat soms dwangmatig rondjes rennen door het huis. Ach ja, alles went
- Hanneke2
- Zeer actief
- Aantal honden: 2
Ik duim ook dat het alsmaar blijft verbeteren, maar het belangrijkste is dat je weer een vrolijke Liam hebt!MJ schreef:Ah okay ...bekend verschijnsel dus.
Hanneke, Toto, Tika en Pindapoes
- MJ
- Zeer actief
Vrolijk is ie !Hanneke2 schreef:Ik duim ook dat het alsmaar blijft verbeteren, maar het belangrijkste is dat je weer een vrolijke Liam hebt!MJ schreef:Ah okay ...bekend verschijnsel dus.
Tegen de avond wanneer hij echt moe wordt dan kan ie nog weleens gemeen vallen en zijn koppie staat nog erg scheef maar echt....je ziet nog steeds per dag verbetering. Je duimen helpen.
- Rosita Compagner
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): waterhonden
- Contacteer:
die dan waarschijnlijk niet 'dement' zijn maar een VS gehad hebbenJob schreef:dit ken ik van demente katten.Rosita Compagner schreef:Ik herken dit wel maar dan bij mijn kat. Die heeft behoorlijke restverschijnselen van een VS en is soms ook de weg kwijt. Daarnaast heeft ze schreeuwaanvallen (zal een hond niet zo gauw krijgen hahaha) en gaat soms dwangmatig rondjes rennen door het huis. Ach ja, alles went
- tekkel
- Erelid
Ik ben ook weleens duizelig, en dan zie ik ook heel even niet goed. Misschien heeft hij ook zoiets.
Of misschien gaan zijn ogen heel soms nog wat ongecontroleerd heen-en-weer?
Volgens mij gaat dit nog wel over hoor
Volgens mij gaat dit nog wel over hoor
"No matter how little money and how few possessions you own, having a dog makes you rich."
- *Anita*
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): het Markiesje en border collie
- MJ
- Zeer actief
Ik zie zijn oogjes zo niet meer heen en weer gaan maar misschien doen ze dat nog wel op korte momenten dat ik het net niet zie.tekkel schreef:Ik ben ook weleens duizelig, en dan zie ik ook heel even niet goed. Misschien heeft hij ook zoiets.
Vanochtend kon hij zijn etensbakkie bijv niet vinden...normaal schiet hij de bench in want daar krijgt hij zijn eten in maar hij leek het even niet te kunnen vinden. Hans heeft hem voor de etensbak gezet en toen begon hij lekker te smikkelen. Verder heb ik het vanochtend niet meer gezien en is ie gewoon lekker 'bij de tijd'.
Ik hoop er wel op, vooral voor Liam zelf natuurlijkVolgens mij gaat dit nog wel over hoor
Ik zat alleen gisteravond even te twijfelen of dit een gevolg was van het gebeuren omdat ik dit de eerste week zeg maar eigenlijk niet gezien heb bij hem. Hij liep dan wel weinig maar het koppie volgde me overal waar ik ging. Vandaar even voor de zekerheid het vraagje.
- tekkel
- Erelid
Misschien volgde hij je met z'n koppie omdat hij je hoordeMJ schreef:Ik zat alleen gisteravond even te twijfelen of dit een gevolg was van het gebeuren omdat ik dit de eerste week zeg maar eigenlijk niet gezien heb bij hem. Hij liep dan wel weinig maar het koppie volgde me overal waar ik ging. Vandaar even voor de zekerheid het vraagje.
Ik verzin ook maar wat hoor
Ik hoop gewoon dat hij helemaal opknapt, maar er wel een grote angst voor weglopen aan overhoudt
"No matter how little money and how few possessions you own, having a dog makes you rich."
- MJ
- Zeer actief
Hahahaha !tekkel schreef:
Ik hoop gewoon dat hij helemaal opknapt, maar er wel een grote angst voor weglopen aan overhoudt
Hij loopt nu 'alleen ' los aan het kanaal hoor. Ik ga dit echt niet durven, nee ook nu niet
Hij kan best al wel weer sprintjes trekken met de nodige zwiebels er dan nog wel bij maar in het bos zijn er toch veeeeeel meer geweldige luchtjes. :N:
Hij is nu gewoon toch wat onzekerder en loopt iets van 15 meter bij me vandaan .
Hans lag de eerste keer dat ie meeliep van de week en ik Liam los had helemaal in een deuk en vroeg waarom ik toch met die samengeknepen billen liep .