moet wel naar een receptie zo
Moderator: moderatorteam
Rolex is helemaal allenig in de puppyklas en hij mag dus naar de erering!Leane schreef:Bij de boxers in de puppenklasse reu'n staat Rolex alleen of met meer ? Ik twijfel namelijk om te gaan als er meer in de ring staan dan ga ik wel want ik sta altijd alleen en dat vind ik niet leuk dan word je altijd 1e en ik wil wel eens vergelijken
23 Tollers in ring 7Maeve schreef:Hoeveel en welke reuen staan er in de Jeugdklas bij de Tollers? Mag ook per PB
Dankje!Rosita Compagner schreef:23 Tollers in ring 7Maeve schreef:Hoeveel en welke reuen staan er in de Jeugdklas bij de Tollers? Mag ook per PB
Na 4 ESS, 1 Curly coated Retriever en 2 Chessen
In de JK reuen:
Alliance de la Vie Rowling's Nagini
Red Fairy Tales Ridiculous Wish
Conall Flúr from Dyonisus Home (hebben die geen Bull Terriers?)
Kim's Red Power from Amara's Magic
It's Dog Latin New Kid in Town
Zou je mij kunnen vertellen welke reuen er in de jeugdklasse zitten van de american stafford..Rosita Compagner schreef:ligt hier naast meEenieder die heel graag wil weten wie de concurrentie is morgen of overmorgen, vraag maar raak.
"Jane Doe schreef:Zou je mij kunnen vertellen welke reuen er in de jeugdklasse zitten van de american stafford..Rosita Compagner schreef:ligt hier naast meEenieder die heel graag wil weten wie de concurrentie is morgen of overmorgen, vraag maar raak.
Zit namelijk in dubio of ik eigenlijk wel wil gaan met dit mooie weer en misschien kan dat me over de streep halen![]()
Heel erg bedankt alvast!
Jammer dat hij alweer alleen staat, ik wil zo graag eens een keertje vergelijken..Rosita Compagner schreef:Rolex is helemaal allenig in de puppyklas en hij mag dus naar de erering!Leane schreef:Bij de boxers in de puppenklasse reu'n staat Rolex alleen of met meer ? Ik twijfel namelijk om te gaan als er meer in de ring staan dan ga ik wel want ik sta altijd alleen en dat vind ik niet leuk dan word je altijd 1e en ik wil wel eens vergelijken
De Boxers worden in ring 4 gekeurd na 34 Schnauzers in alle soorten en maten.
Heel erg bedankt!!Rosita Compagner schreef:"Jane Doe schreef:Zou je mij kunnen vertellen welke reuen er in de jeugdklasse zitten van de american stafford..Rosita Compagner schreef:ligt hier naast meEenieder die heel graag wil weten wie de concurrentie is morgen of overmorgen, vraag maar raak.
Zit namelijk in dubio of ik eigenlijk wel wil gaan met dit mooie weer en misschien kan dat me over de streep halen![]()
Heel erg bedankt alvast!
51 Amstaffs in ring 10. Na 29 Staffordshire Bull Terriers.
JK reu:
Parastone's Jimmy Junior
Carmichael's Chippendale
Golden Moonshine Flaming Star
Mr X the House off Staffords
Frael Thor
Old Hickory Mister Norman
Dutch Treasures Pecos Bill
Maya Kosa Shimmering Night
Ik ben beniewd hoe de hal ruikt morgen..... Gelukkig staan wel de buitendeuren open en hebben ze daar grote tenten neer gezet. Vrij veel mensen bivakkeren dus buiten met hun honden.
Ja, je hebt wel gelijk, waar hierboven tussenklas staat is open klas....... De correcte opsomming is:Jane Doe schreef:Wat raar, er mist 1 hondRosita Compagner schreef:Tussenklas is dat dan
Renegade's Firestorm
Carmichael's Shut Up and Kiss Me
Parastone's Mister Saterday Night
Kan je voor me kijken of
*yagger from mystery powerdogs
ergens anders staat bijgeschreven?
Sorry voor de vele vragen
Kijk nu klopt het!!Rosita Compagner schreef:Ja, je hebt wel gelijk, waar hierboven tussenklas staat is open klas....... De correcte opsomming is:Jane Doe schreef:Wat raar, er mist 1 hondRosita Compagner schreef:Tussenklas is dat dan
Renegade's Firestorm
Kan je voor me kijken of
*yagger from mystery powerdogs
ergens anders staat bijgeschreven?
Sorry voor de vele vragen
reu OK
Renegade's Firestorm
reu TK
Blue Staff Gdiablo
Trova Dunja Roman
Yagger from Mystery Powerdogs
Poison Ivy's Pianoman
reu JK:
Parastone's Jimmy Junior
Carmichael's Chippendale
Golden Moonshine Flaming Star
Mr X the House off Staffords
Frael Thor
Old Hickory Mister Norman
Dutch Treasures Pecos Bill
Maya Kosa Shimmering Night
Geen Oostenrijkse Kortharige Pinscher te bekennen.Fannie schreef:Kun je zien of er morgen ook Oostenrijkse Kortharige Pinschers gekeurd worden? (rasgroep 2) En welke?
Ik heb gehoord dat het vandaag goed te doen was.Leane schreef:Ik twijfel nog steeds of ik morgen ga of niet... Voor de mensen die van het weekend al geweest zijn, is het warm in de hallen ?