Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Hondenshows
Moderator: moderatorteam
- Jolinde
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Rhodesian Ridgeback
Hondenshows
Ik weet niet zo goed of ik deze vraag hier het beste kon stellen of dat ook bij evenementen mocht zetten, maar ik wil me graag wat meer oriënteren op verschillende hondenrassen,
daarom leek het me leuk om wat hondenshows te bezoeken.
Nu heb ik gezien dat er op 7 juni in Houten een clubmatch is van de Zwitserse Herder. Hoe gaat dit in zijn werk? Kan ik hier zo maar heen, of moet ik lid zijn/een eigen hond hebben (heb ik namelijk niet). En wat kan ik allemaal van zo'n show verwachten?
daarom leek het me leuk om wat hondenshows te bezoeken.
Nu heb ik gezien dat er op 7 juni in Houten een clubmatch is van de Zwitserse Herder. Hoe gaat dit in zijn werk? Kan ik hier zo maar heen, of moet ik lid zijn/een eigen hond hebben (heb ik namelijk niet). En wat kan ik allemaal van zo'n show verwachten?
- Elly*
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Welsh Corgi Cardigan
- Contacteer:
7 juni is ook een clubmatch van de plaatselijke Kynologenclub in Almelo. Daar kun je dus meerdere rassen zien. entree is gratis.
- Jolinde
- Zeer actief
Bedankt voor je snelle reactie Nanna.
Zoiets had ik er inderdaad al van voorgesteld, lijkt me erg leuk om een keer te zien. Had al een paar keer gekeken bij evenementen op het HF, waar ik al wat leuke shows tussen zag. Dus dacht vraag het nu mooi een keertje. En wat bedoelen ze met een clubmatch? Is dat ook voor 'normale' mensen of alleen voor de 'leden?'
Zoiets had ik er inderdaad al van voorgesteld, lijkt me erg leuk om een keer te zien. Had al een paar keer gekeken bij evenementen op het HF, waar ik al wat leuke shows tussen zag. Dus dacht vraag het nu mooi een keertje. En wat bedoelen ze met een clubmatch? Is dat ook voor 'normale' mensen of alleen voor de 'leden?'

- Jolinde
- Zeer actief
Ik zag je berichtje bij Evementen, vandaar dat ik deze vraag hier stelde, omdat ik interesse had in 7 juni. (Ook wat dichterbij dan HoutenElly* schreef:7 juni is ook een clubmatch van de plaatselijke Kynologenclub in Almelo. Daar kun je dus meerdere rassen zien. entree is gratis.

- Elly*
- Zeer actief
- Contacteer:
een clubmatch was oorspronkelijk alleen voor leden, maar volgens mij kan iedereen tegenwoordig inschrijven, waarbij je een klein bedrag extra betaalt, zodat je dat jaar officieel lid bent. De exposanten komen dus niet alleen uit de naaste omgeving van Almelo. Waarschijnlijk komen ze alleen voor de clubmatch.Jolinde schreef:Bedankt voor je snelle reactie Nanna.
http://www.mijnalbum.nl/Album=WNX78I6A hier zie je foto's die ik vorig jaar gemaakt heb
http://www.mijnalbum.nl/Album=8H4L4CAC deze zijn van 2 jaar geleden. Dan heb je een beetje een indruk wat je verwachten kunt.
- Jolinde
- Zeer actief
Dankjewel! Ziet er leuk uit, mooie foto's ook! Nu heb ik nog een laatste vraagElly* schreef:een clubmatch was oorspronkelijk alleen voor leden, maar volgens mij kan iedereen tegenwoordig inschrijven, waarbij je een klein bedrag extra betaalt, zodat je dat jaar officieel lid bent. De exposanten komen dus niet alleen uit de naaste omgeving van Almelo. Waarschijnlijk komen ze alleen voor de clubmatch.Jolinde schreef:Bedankt voor je snelle reactie Nanna.
http://www.mijnalbum.nl/Album=WNX78I6A hier zie je foto's die ik vorig jaar gemaakt heb
http://www.mijnalbum.nl/Album=8H4L4CAC deze zijn van 2 jaar geleden. Dan heb je een beetje een indruk wat je verwachten kunt.

- Elly*
- Zeer actief
- Contacteer:
Je kunt er gewoon heenrijden. De auto moet je parkeren bij de parkeerplaatsen bij de sportvelden. dan loop je een klein stukje verder langs de weg en kun je het terrein op, langs het clubgebouw. het staat allemaal wel aangegeven. Ik kom met de fiets (5 minuten slechts voor mij) Ik weet nog niet hoe laat ik kom.
wie weet zie ik je nog. Ik loop natuurlijk weer met camera en waarschijnlijk ben ik een groot deel bij de Jack Russells te zien.
wie weet zie ik je nog. Ik loop natuurlijk weer met camera en waarschijnlijk ben ik een groot deel bij de Jack Russells te zien.
- yamie
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Jack Russell Terriers
- Contacteer:
Elly* schreef:Je kunt er gewoon heenrijden. De auto moet je parkeren bij de parkeerplaatsen bij de sportvelden. dan loop je een klein stukje verder langs de weg en kun je het terrein op, langs het clubgebouw. het staat allemaal wel aangegeven. Ik kom met de fiets (5 minuten slechts voor mij) Ik weet nog niet hoe laat ik kom.

- Jolinde
- Zeer actief
Oke, leuk! Ik weet nog niet zeker of ik er zal zijn, maar ik denk het wel. Lijkt me erg leuk om een keer mee te maken. Misschien tot zondag. Gaat Rico ook mee? Dan herken ik je vast wel.Elly* schreef:Je kunt er gewoon heenrijden. De auto moet je parkeren bij de parkeerplaatsen bij de sportvelden. dan loop je een klein stukje verder langs de weg en kun je het terrein op, langs het clubgebouw. het staat allemaal wel aangegeven. Ik kom met de fiets (5 minuten slechts voor mij) Ik weet nog niet hoe laat ik kom.
- Scooby
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Duitse dog
- Aantal honden: 1
- Contacteer:
7 Juni is ook de Kampioenschapsclubmatch van de Nederlandse Duitse Doggen Club in Nijkerkerveen. Maar ja; dan zie je ook maar één ras. 

Groetjes, Karen
Duitse doggen 'Uut Sutfene'
Duitse doggen 'Uut Sutfene'
- Elly*
- Zeer actief
- Contacteer:
Nee Rico zie je niet, maar hier kun je een klein fotootje van me zien. alleen is mijn haar nu op de helft geknipt.Jolinde schreef:Oke, leuk! Ik weet nog niet zeker of ik er zal zijn, maar ik denk het wel. Lijkt me erg leuk om een keer mee te maken. Misschien tot zondag. Gaat Rico ook mee? Dan herken ik je vast wel.Elly* schreef:Je kunt er gewoon heenrijden. De auto moet je parkeren bij de parkeerplaatsen bij de sportvelden. dan loop je een klein stukje verder langs de weg en kun je het terrein op, langs het clubgebouw. het staat allemaal wel aangegeven. Ik kom met de fiets (5 minuten slechts voor mij) Ik weet nog niet hoe laat ik kom.