Echt??? Pfff..., dat is wel jammer dan. Ik bedoel: dat is ook niet zoveel zeggend als beide honden exact hetzelfde keurverslag hebben.beagleboys schreef:
Dylan (Beagle): Nice Head+ expression. Corr. Neck,body,tail, legs. Nice movement+temperament
Mike (Beagle): excact hetzelfde als Dylan
Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Uitslagen Pinkstershow Arnhem...
Moderator: moderatorteam
- Scooby
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Duitse dog
- Aantal honden: 1
- Contacteer:
Groetjes, Karen
Duitse doggen 'Uut Sutfene'
-
- Vaste gebruiker
- Contacteer:
- Rosalinde.
- Zeer actief
- Contacteer:
Vind marrit en mango een mooi koppeltje zo samen ( ik heb de foto's gezien) Gefeliciteerd!Hamilton schreef:Nogmaals gefeliciteerd met deze geweldige uitslagenbeagleboys schreef:Hier inderdaad geweldige resultaten. Zoals *Kane* hier al vermelde .
Mango (Hamiltonstövare) 1 U jeugdklasse. Beste Reu en 1e bij juniorhandling met Marrit.
De Beagles
Dylan 1u jeugdklasse, res. beste reu.
Michael, 1u openklasse, beste reu, Beste van het ras, Beste van de Groep en uiteindelijk 10e Best in Show!!!!
Dit was iets wat wij totaal niet hadden verwacht. Ook omdat ikzelf door een ongeluk, vorige week, de honden niet kon handelen, maar dat Tjeerd zijn showdebuut op deze wijze heeft gemaakt. Ronduit Geweldig!!!!!![]()
![]()
door Marit is de Hamilton ook weer even extra in de spotlights komen te staan![]()
En Michael na het winnen van de rasgroep, uiteindelijk 10e Best in Show![]()
dat wordt dus nu echt op naar de Hond van het Jaar show in 2010![]()
toppie hoor, ook van Tjeerd, die met alle 3 de honden z'n handler debuut maakte, en met zo'n prachtig resultaat
- Scooby
- Zeer actief
- Contacteer:
Ja, o.k. Maar volledig identiek...? Het lijkt me niet dat het twee volledig identieke honden zijn? Maar als je er zelf maar tevreden mee bent!beagleboys schreef:Nee hóór, dat beide keurverslagen hetzelfde zijn is in dit geval niet erg. Het zijn namelijk de keurverslagen van de Beste reu,BOB en reserve reu.
Dus beide een zeer goed verslag.

Groetjes, Karen
-
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): weimaraners
- Contacteer:
Als eerste iedereen van harte met de resultaten.
En Karen, erg benieuwd of e nog aan een podium foto kan komen, zijn er foto's gemaakt? Hopelijk kan je ze achterhalen.
Als ze door Lex zijn gemaakt heb ik wel een mailadres voor je!
Hier zelf een wat mindere resultaten, zowel Jazz als Plato een 1 ZG (enigste in de klasse), was het ook niet eens met de rapportjes.
Daarnaast kreeg ik het commentaar : omdat het een amerikaan is krijgt hij geen hoge beoordeling....
Had hij van mij niet gehoord en ze zijn beiden niet overdreven in bouw en vond dit dus echt een opmerking die een keurmeester niet hoort te maken
.
Ik kan prima tegen commentaar als het terecht is, maar dit vond ik nergens op slaan en niet gepast!!
Verders weer een onwijs gezellige dag gehad en een boel bekenden gesproken!
En Karen, erg benieuwd of e nog aan een podium foto kan komen, zijn er foto's gemaakt? Hopelijk kan je ze achterhalen.
Hier zelf een wat mindere resultaten, zowel Jazz als Plato een 1 ZG (enigste in de klasse), was het ook niet eens met de rapportjes.
Daarnaast kreeg ik het commentaar : omdat het een amerikaan is krijgt hij geen hoge beoordeling....
Had hij van mij niet gehoord en ze zijn beiden niet overdreven in bouw en vond dit dus echt een opmerking die een keurmeester niet hoort te maken

Ik kan prima tegen commentaar als het terecht is, maar dit vond ik nergens op slaan en niet gepast!!
Verders weer een onwijs gezellige dag gehad en een boel bekenden gesproken!
- Scooby
- Zeer actief
- Contacteer:
Er zijn zeker foto's gemaakt. Er stonden vijf of zes mensen te fotograferen toen de honden op hun podiumplek stonden, dus iemand moet toch foto's hebben...?Josee schreef: En Karen, erg benieuwd of e nog aan een podium foto kan komen, zijn er foto's gemaakt? Hopelijk kan je ze achterhalen.
Ik heb geen idee wie Lex is en of hij foto's heeft gemaakt?
Groetjes, Karen
-
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): weimaraners
- Contacteer:
- Scooby
- Zeer actief
- Contacteer:
Kan maar zo, hoor? Er zijn buiten ook nog foto's gemaakt door iemand van de KC, maar ik heb echt geen idee wie dat was?Josee schreef:Man met snorgenaamd Lex Idding
Loopt in arnhem altijd met camera om de nek, maakte vorig jaar ook de groepsfoto's.
Groetjes, Karen
- Hamilton
- Zeer actief
Lex heeft zowiezo buiten de nummers 1t/m 3 gefotografeerd, dus ik zou hem even vragen( misschien heeft Josee z'n adres anders de KC Arnhem wel)Scooby schreef:Kan maar zo, hoor? Er zijn buiten ook nog foto's gemaakt door iemand van de KC, maar ik heb echt geen idee wie dat was?Josee schreef:Man met snorgenaamd Lex Idding
Loopt in arnhem altijd met camera om de nek, maakte vorig jaar ook de groepsfoto's.
- Scooby
- Zeer actief
- Contacteer:
Dan was het Lex.Hamilton schreef:Lex heeft zowiezo buiten de nummers 1t/m 3 gefotografeerd, dus ik zou hem even vragen( misschien heeft Josee z'n adres anders de KC Arnhem wel)Scooby schreef:Kan maar zo, hoor? Er zijn buiten ook nog foto's gemaakt door iemand van de KC, maar ik heb echt geen idee wie dat was?Josee schreef:Man met snorgenaamd Lex Idding

Groetjes, Karen
- Rosalinde.
- Zeer actief
- Contacteer:
- Rosalinde.
- Zeer actief
- Contacteer:
- Ma-Rianne
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): vader en zoon
- Aantal honden: 2
- Scooby
- Zeer actief
- Contacteer:
Nee, hoor.Ma-Rianne schreef:Lex Iding is de vaste huisfotograaf en lid van KC Arnhem. Een mailtje naar de KC moet voldoende zijn om zijn mailadres te krijgen

Groetjes, Karen
- Podenji
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Podenco Ibicenco, Basenji
- Aantal honden: 8
- Contacteer:
- Ma-Rianne
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): vader en zoon
- Aantal honden: 2
Kan wel effe duren bij Lex... Wanhoop maar nietScooby schreef:Nee, hoor.Ma-Rianne schreef:Lex Iding is de vaste huisfotograaf en lid van KC Arnhem. Een mailtje naar de KC moet voldoende zijn om zijn mailadres te krijgenIk heb al gemaild, kreeg een mail terug dat mijn mail is doorgestuurd, maar daarna heb ik niets meer vernomen.