Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Verwijderd
Moderator: moderatorteam
- Tonnemieke
- Vaste gebruiker
Verwijderd
Ik zie dat mijn topics zijn verwijderd. Ik kan er ook niet meer op antwoorden. Jammer!
Volgens mij heb ik alles goed uitgelegd. En velen van jullie hebben gelijk. Ik heb te impulsief gehandeld toen ik gisteren hoorde dat het bedrijf gaat verhuizen. Maar zo ben ik nu eenmaal.
En ik ben best veel thuis met onze B&B. Maar ik werk ook nog buiten de deur. En op langere termijn kan ik dat helemaal aanpassen, maar nu kwam alles tegelijk. Dolblij met onze nieuwe hond, boos omdat het bedrijf verhuisd enz.
EN die advertentie was een opwelling...van boosheid of zo. Vanmorgen waren er al veel oplossingen en heb ik hem weer verwijderd.
En voor een beetje poep of zo ben ik helemaal niet bang. We hebben 6 kinderen (inmiddels de deur uit) en 7 kleinkinderen. Bovendien hebben we dus al eerder een hond gehad.
En terug doen naar de fokker is niet eens bij me opgekomen.....omdat ik Zura gewoon niet kwijt wil! Dus zie me maar als een chaoot en alles wat je wilt. Voorlopig heb ik in 24 uur heel veel meegemaakt, geregeld en een hondje aan mijn voeten dat gelukkig nergens weet van heeft.
Volgens mij heb ik alles goed uitgelegd. En velen van jullie hebben gelijk. Ik heb te impulsief gehandeld toen ik gisteren hoorde dat het bedrijf gaat verhuizen. Maar zo ben ik nu eenmaal.
En ik ben best veel thuis met onze B&B. Maar ik werk ook nog buiten de deur. En op langere termijn kan ik dat helemaal aanpassen, maar nu kwam alles tegelijk. Dolblij met onze nieuwe hond, boos omdat het bedrijf verhuisd enz.
EN die advertentie was een opwelling...van boosheid of zo. Vanmorgen waren er al veel oplossingen en heb ik hem weer verwijderd.
En voor een beetje poep of zo ben ik helemaal niet bang. We hebben 6 kinderen (inmiddels de deur uit) en 7 kleinkinderen. Bovendien hebben we dus al eerder een hond gehad.
En terug doen naar de fokker is niet eens bij me opgekomen.....omdat ik Zura gewoon niet kwijt wil! Dus zie me maar als een chaoot en alles wat je wilt. Voorlopig heb ik in 24 uur heel veel meegemaakt, geregeld en een hondje aan mijn voeten dat gelukkig nergens weet van heeft.
Zura van 6 april 2009
-
Marion.
Volgens mij zijn geen van je topics verwijderd hoor 
Ik hoop in elk geval dat je hondje een geweldig leven gaat krijgen. Maar ook dat wanneer je de hond van een goede fokker hebt, je hem/haar van alles op de hoogte stelt. Het hondje is koud een week weg, en als het goed is heeft de fokker 7 weken lang zijn ziel en zaligheid in het nestje gestoken en zal hij niet willen dat de pup verhandelt gaat worden.
Praat gewoon even met die fokker. Misschien is een oplossing wel dichterbij dan je denkt.
Ik hoop in elk geval dat je hondje een geweldig leven gaat krijgen. Maar ook dat wanneer je de hond van een goede fokker hebt, je hem/haar van alles op de hoogte stelt. Het hondje is koud een week weg, en als het goed is heeft de fokker 7 weken lang zijn ziel en zaligheid in het nestje gestoken en zal hij niet willen dat de pup verhandelt gaat worden.
Praat gewoon even met die fokker. Misschien is een oplossing wel dichterbij dan je denkt.
-
Marion.
Re: Verwijderd
Maar verkopen op marktplaats is wel in je opgekomen? Dan ben je Zura toch ook gewoon kwijt?Tonnemieke schreef:En terug doen naar de fokker is niet eens bij me opgekomen.....omdat ik Zura gewoon niet kwijt wil!
- Sas
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Basset Fauve de bretagne.
- Aantal honden: 1
- fenneke
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): zwitserse witte herder en nu hûn
- Tonnemieke
- Vaste gebruiker
Waarom kan ik hier wel antwoorden en bij de andere 2 topics niet meer? Maar goed. Ik heb GEEN contact met de fokker opgenomen. A: niet aan gedacht. B: Ik wil Zura niet kwijt.
Waarom op MP? Als uitlaatklep? Boosheid? Als bewijs naar het bedrijf wat ze teweeg brengen? Ik weet het niet!!!!!!!
Ik was ook niet voor rede vatbaar.................te lang op een nieuwe hond gewacht en dan dit!
Maar goed...het is niet te snappen.....ik snap het zelf ook niet. Het enige wat ik weet is dat ik vanaf gisteravond met mijn man naar allerlei oplossingen aan het zoeken ben geweest, zo'n beetje de hele nacht door.
En het hek is wel degelijk een oplossing, alhoewel Zura daar over een tijd met gemak over heen moet kunnen. Maar dat maakt niet uit. Nu kan ze er nog onder door..........maar ook daar is aan gedacht!! Direct, na het eten komt mijn zwager het karwei af maken en dan komt er groen gaas (dik) tegenaan. tot onder aan toe.
Dan heeft hij in elk geval een hele grote plaats om te spelen, de kippen om achter aan te gaan en een heerlijke rommelgarage.
Ik heb mijn Bed & Breakfast inderdaad aan huis. Daarmee zou ik de hele dag thuis kunnen zijn. De gasten die we nu hebben eten al vroeg. De een om 06.00u en de ander om 06.30. Vanaf 07.00uur ben ik dus "alleen". Maar aangezien ik ook enquettes doe door het land voor een landelijk enquette-bureau, kan ik wel eens een hele dag weg zijn.
Maar dat heb ik zelf in de hand. Waarschijnlijk ga ik daar dan gewoon mee stoppen. Ik heb het gewoon gedaan nadat onze Coco dood was, omdat ik zoveel uren over had...niet wandelen en zo.
Dus de hectische 24 uur zijn voor ons voorbij. Ik hoor net dat manlief definitief naar Veghel gaat.......
Maar mijn boosheid en teleurstelling zijn weg. Ik bouw mijn baan bij het Nipo af en ga lekker op de hondentraining......
Waarom op MP? Als uitlaatklep? Boosheid? Als bewijs naar het bedrijf wat ze teweeg brengen? Ik weet het niet!!!!!!!
Ik was ook niet voor rede vatbaar.................te lang op een nieuwe hond gewacht en dan dit!
Maar goed...het is niet te snappen.....ik snap het zelf ook niet. Het enige wat ik weet is dat ik vanaf gisteravond met mijn man naar allerlei oplossingen aan het zoeken ben geweest, zo'n beetje de hele nacht door.
En het hek is wel degelijk een oplossing, alhoewel Zura daar over een tijd met gemak over heen moet kunnen. Maar dat maakt niet uit. Nu kan ze er nog onder door..........maar ook daar is aan gedacht!! Direct, na het eten komt mijn zwager het karwei af maken en dan komt er groen gaas (dik) tegenaan. tot onder aan toe.
Dan heeft hij in elk geval een hele grote plaats om te spelen, de kippen om achter aan te gaan en een heerlijke rommelgarage.
Ik heb mijn Bed & Breakfast inderdaad aan huis. Daarmee zou ik de hele dag thuis kunnen zijn. De gasten die we nu hebben eten al vroeg. De een om 06.00u en de ander om 06.30. Vanaf 07.00uur ben ik dus "alleen". Maar aangezien ik ook enquettes doe door het land voor een landelijk enquette-bureau, kan ik wel eens een hele dag weg zijn.
Maar dat heb ik zelf in de hand. Waarschijnlijk ga ik daar dan gewoon mee stoppen. Ik heb het gewoon gedaan nadat onze Coco dood was, omdat ik zoveel uren over had...niet wandelen en zo.
Dus de hectische 24 uur zijn voor ons voorbij. Ik hoor net dat manlief definitief naar Veghel gaat.......
Zura van 6 april 2009
- Maryanne
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Jack Russell Terriers, Vizsla
- Aantal honden: 12
- Contacteer:
- Tonnemieke
- Vaste gebruiker
Ja, als een mens alles van te voren wist!
Ik krijg op mijn andere topics de melding dat het alleen voor mensen met speciale rechten is!!!
En voor diegene die het zielig vonden om Zura in de tuin de "dumpen", hier een paar foto's van onze tuin.

Dat beestje heeft het
Trouwens, de foto's staan ook op de site van onze B&B
Ik krijg op mijn andere topics de melding dat het alleen voor mensen met speciale rechten is!!!
En voor diegene die het zielig vonden om Zura in de tuin de "dumpen", hier een paar foto's van onze tuin.

Dat beestje heeft het
Trouwens, de foto's staan ook op de site van onze B&B
Zura van 6 april 2009
-
jelle
- Zeer actief
een hond heeft natuurlijk niets aan mooie bloempjes en leuk tuinmeubilair. Die wil aandacht en gezelschap.
Groetjes, Marielle, Sirena, Diaz, Rios en Boeli!

Voor altijd in onze herinnering... Vigo (+02-11-2012); Esperanza (+19-06-2012); Ferro (+04-08-10); Grandi (+15-01-09); Moya (+01-02-08 ); Berta (+27-11-06); Ymke (+04-07-06); Nora (+02-12-05)
Voor altijd in onze herinnering... Vigo (+02-11-2012); Esperanza (+19-06-2012); Ferro (+04-08-10); Grandi (+15-01-09); Moya (+01-02-08 ); Berta (+27-11-06); Ymke (+04-07-06); Nora (+02-12-05)
-
Marion.
Ik wilde iets zeggen over een aap en een gouden kooi, maar ik geloof dat ik een kooi met een ring verwarjelle schreef:een hond heeft natuurlijk niets aan mooie bloempjes en leuk tuinmeubilair. Die wil aandacht en gezelschap.
Nou ja, hoe dan ook... inderdaad Mieke, een hond is een gezelschapsdier. Een dag alleen (5 dagen in de week) kan gewoon niet. Moet je gewoon niet willen. Een hond geniet niet van 5 dagen in de week naar de mooiste plantjes kijken, of op de mooiste tuinstoel van Nederland kunnen liggen.
-
~Suzanne~
- Zeer actief
- Tonnemieke
- Vaste gebruiker
Ik wil er alleen maar mee zeggen dat de hond alle kanten op kan, altijd een droog plekje heeft, overal kan spelen enz. En als ik mijn andere baan heb opgezegd ben ik 7 dagen per week thuis..............nu moet ik nog een paar afspraken overbruggen. Morgen komt mijn schoonzusje hierheen om op te passen. Het gaat wel lukken nu de paniek eraf is.
Zura van 6 april 2009
-
Marion.
Klinkt hoopvol. Maar je beseft ook dat een hondje niet voldoende heeft aan droge plekken om te liggen? En overal kan "spelen" (in zijn eentje???)Tonnemieke schreef:Ik wil er alleen maar mee zeggen dat de hond alle kanten op kan, altijd een droog plekje heeft, overal kan spelen enz. En als ik mijn andere baan heb opgezegd ben ik 7 dagen per week thuis..............
- Sanne!!
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Labradeitje!
Ze zegt er ook bij dat ze haar baan op gaat zeggen en dan 7 dagen per week thuis is...Marion. schreef:Klinkt hoopvol. Maar je beseft ook dat een hondje niet voldoende heeft aan droge plekken om te liggen? En overal kan "spelen" (in zijn eentje???)Tonnemieke schreef:Ik wil er alleen maar mee zeggen dat de hond alle kanten op kan, altijd een droog plekje heeft, overal kan spelen enz. En als ik mijn andere baan heb opgezegd ben ik 7 dagen per week thuis..............
Dat ze daar niet eerder op is gekomen laten we dan maar even voor wat het is majaa wanneer zeg je die baan dan op?
Zazoe 7-12-'05 * 26-3-'13
- Tonnemieke
- Vaste gebruiker
Er is al een mail naar het Nipo. Maar de afspraken die staan moet ik afwerken. EN natuurlijk hebben we daar wel eerder aan gedacht, maar toen was het nog zo dat we dachten dat mijn man een paar keer per dag voor Zura naar huis kon gaan.....van verhuizing nooit gehoord....net 3 dagen nadat we Zura hebben gehaald
Zura van 6 april 2009
-
Marion.
Prima.Tonnemieke schreef:Er is al een mail naar het Nipo. Maar de afspraken die staan moet ik afwerken. EN natuurlijk hebben we daar wel eerder aan gedacht, maar toen was het nog zo dat we dachten dat mijn man een paar keer per dag voor Zura naar huis kon gaan.....van verhuizing nooit gehoord....net 3 dagen nadat we Zura hebben gehaald
Maar wat zegt de fokker hier nu allemaal van?
- Renske
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): kooikerhondje en lundehund
- Aantal honden: 2
- Dusty
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Friese stabij x Toller
Toller - Aantal honden: 2
- Tonnemieke
- Vaste gebruiker
NEE, mijn man heeft geen allergie voor honden.........................is helemaal weg van honden. Hou eens op. We hebben eem rot-tijd achter de rug na de dood van Coco.....alles moeten verwerken...eindelijk een nieuwe hond en dan de mededeling dat manlief niet meer thuis is overdag.
Nou ja, ik heb alles tien keer uitgelegd............ben in paniek geweest........heb verkeerde dingen gedaan enz.
Waarschijnlijk zijn jullie allemaal mensen zonder fouten............ik niet!
Nou ja, ik heb alles tien keer uitgelegd............ben in paniek geweest........heb verkeerde dingen gedaan enz.
Zura van 6 april 2009
- mercedes2803
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Stiefhond Hummer - Franse Bull
- Ariane
- Erelid
- Mijn ras(sen): Teckel
- Aantal honden: 0
-
Marion.
Ja sorry hoor, maar hier ben je me kwijt. Honden gaan gewoon dood. Veel sneller dan wij willen, maar met meer dan 15 jaar mag je toch echt geen rekening houden.Tonnemieke schreef:NEE, mijn man heeft geen allergie voor honden.........................is helemaal weg van honden. Hou eens op. We hebben eem rot-tijd achter de rug na de dood van Coco.....alles moeten verwerken...eindelijk een nieuwe hond en dan de mededeling dat manlief niet meer thuis is overdag.
En nee, voor je nieuwe escapades kan ik geen enkel begrip opbrengen.
- Dusty
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Friese stabij x Toller
Toller - Aantal honden: 2
sorry hoor maar ik heb nergens een antwoord van jou gelezen (tot nu toe dan) over de allergie van je man.Tonnemieke schreef:NEE, mijn man heeft geen allergie voor honden.........................is helemaal weg van honden. Hou eens op. We hebben eem rot-tijd achter de rug na de dood van Coco.....alles moeten verwerken...eindelijk een nieuwe hond en dan de mededeling dat manlief niet meer thuis is overdag.
maar niemand is zonder fouten. maar schijnbaar mag er niks gezegd worden. dus laten we het hier lekker bij