Ze heeft het goed gedaan op show, ze is als 4e geplaatst in de tussenklasse, en heeft een uitmuntend gekregen met een mooi keurrapport!

Meer foto's zijn te vinden op:
http://www.gbgv-lune.nl/Webalbums.htm
Greetz Suuz
Moderator: moderatorteam
Heel veelNanna schreef:Proficiat! waren er nog meer Nederlanders?
Noor niet, maar Lune.... hahahaha Lune vond Noor veel leuker dan mij, en das niet handig als je in de ring staat... :N:alm@ schreef:Gefeliciteerd Suuswas Noor weer aan 't klooien?
aan het klooien? aan het klooien? ik moest die foto's maken ja !P!nki schreef:Noor niet, maar Lune.... hahahaha Lune vond Noor veel leuker dan mij, en das niet handig als je in de ring staat... :N:alm@ schreef:Gefeliciteerd Suuswas Noor weer aan 't klooien?
![]()
Jij verwend dr gewoon teveel... kiek alleen maar naar die foto's van mevr. onder het dekentje gewikkeld op mijn bed als ik uit de kamer ben...yamie schreef:aan het klooien? aan het klooien? ik moest die foto's maken ja !P!nki schreef:Noor niet, maar Lune.... hahahaha Lune vond Noor veel leuker dan mij, en das niet handig als je in de ring staat... :N:alm@ schreef:Gefeliciteerd Suuswas Noor weer aan 't klooien?
![]()
![]()
en tja dat luunie puunie mij veeeeeeeeeel leuker vond, kan ik ook niks aan doen![]()
dan waren deze foto's er ook niet geweestalm@ schreef:Hihi, volgende keer tante Noor even buiten beeld sturenP!nki schreef:Noor niet, maar Lune.... hahahaha Lune vond Noor veel leuker dan mij, en das niet handig als je in de ring staat... :N:alm@ schreef:Gefeliciteerd Suuswas Noor weer aan 't klooien?
![]()
Dat is waar, je mot wat héyamie schreef:dan waren deze foto's er ook niet geweestalm@ schreef:Hihi, volgende keer tante Noor even buiten beeld sturenP!nki schreef:Noor niet, maar Lune.... hahahaha Lune vond Noor veel leuker dan mij, en das niet handig als je in de ring staat... :N:alm@ schreef:Gefeliciteerd Suuswas Noor weer aan 't klooien?
![]()