In Chihuahualand welJinx schreef:Vianen? Is dat zo bekend dan?
Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Chihuahuapup van 6weken verkocht?
Moderator: moderatorteam
-
Tring
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Chihuahua
- Aantal honden: 1
- Contacteer:
- Mit
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Een Roemeense krielkip
- Klijntjuh
- Zeer actief
- Pablo
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Chihuahua & Bull Terrier
- starfleet
- Erelid
Ik weet niet of Boo een stamboom heeft maar een stamboomhondje mag pas weg als het gechipt is bij de fokkerKlijntjuh schreef:
(Boo was trouwens ook Piep-jong hoor, toen ik haar meekreeg (7 en een halve week geloof ik!), maar de dierenarts had daar toestemming voor gegeven. (ze was zelfs al gechipt!) )
Anne
-
Tring
- Zeer actief
- Contacteer:
Haha, vraag dat maar aan haar vrouwtje. Van haar mag ik Cyra niet hebben.Klijntjuh schreef:*offtopic... waar is Cyra???? Ik zie in je onderschrift alleen Keeffer?*Tring schreef:In Chihuahualand welJinx schreef:Vianen? Is dat zo bekend dan?
xx Marr en Keeff

-
Tring
- Zeer actief
- Contacteer:
Nee hoor, ik heb maar 1 Chihuahua. Dus ik snapte niet dat de eerste vraag aan mij gericht was. Zo met Cyra erbij snap ik 'em wel.Pablo schreef:Volgensmij heb je een onderwerp aangehaald wat ze liever verborgen houdKlijntjuh schreef:*offtopic... waar is Cyra???? Ik zie in je onderschrift alleen Keeffer?*Tring schreef:In Chihuahualand welJinx schreef:Vianen? Is dat zo bekend dan?![]()
xx Marr en Keeff

- Klijntjuh
- Zeer actief
-
Tring
- Zeer actief
- Contacteer:
- Klijntjuh
- Zeer actief
-
Eva-Joy
- Zeer actief
goeiemorgen! het pupje bleek toch 1x geent en 1x ontwormt! dus dat is al heel wat:D ze gaat binnenkort naar de da. Ik geloof ook best dat het broodfok geweest is hoor, maar gelukkig ziet het beestje er gezond uit. ze had hem gewogen bij de dierenwinkel en woog al 1 kilo? vrij veel... vergeleken met die van jullie met 11 weken
ik weet niet wanneer pupje geent is trouwens, zal straks wel even in het paspoort kijken;) lijkt me dat ze dan wel vroeg geent is. En zal ook even kijken waar de fokker vandaan komt precies, in elk geval omgeving utrecht. dus waar precies weet ik niet.
- Klijntjuh
- Zeer actief
Boo is nu met 15 weken een kilo...Eva-Joy schreef:goeiemorgen! het pupje bleek toch 1x geent en 1x ontwormt! dus dat is al heel wat:D ze gaat binnenkort naar de da. Ik geloof ook best dat het broodfok geweest is hoor, maar gelukkig ziet het beestje er gezond uit. ze had hem gewogen bij de dierenwinkel en woog al 1 kilo? vrij veel... vergeleken met die van jullie met 11 wekenik weet niet wanneer pupje geent is trouwens, zal straks wel even in het paspoort kijken;) lijkt me dat ze dan wel vroeg geent is. En zal ook even kijken waar de fokker vandaan komt precies, in elk geval omgeving utrecht. dus waar precies weet ik niet.
Word een flinkerd dus
Gelukkig al een enting en ontworming gehad! Gaat het helemaal goed met het hondje verder? en ik zou niet te lang wachten met de dierenarts als ik haar was!

-
Eva-Joy
- Zeer actief
Klijntjuh schreef:Boo is nu met 15 weken een kilo...Eva-Joy schreef:goeiemorgen! het pupje bleek toch 1x geent en 1x ontwormt! dus dat is al heel wat:D ze gaat binnenkort naar de da. Ik geloof ook best dat het broodfok geweest is hoor, maar gelukkig ziet het beestje er gezond uit. ze had hem gewogen bij de dierenwinkel en woog al 1 kilo? vrij veel... vergeleken met die van jullie met 11 wekenik weet niet wanneer pupje geent is trouwens, zal straks wel even in het paspoort kijken;) lijkt me dat ze dan wel vroeg geent is. En zal ook even kijken waar de fokker vandaan komt precies, in elk geval omgeving utrecht. dus waar precies weet ik niet.
Word een flinkerd dus(ach, typerend broodfok toch? waarschijnlijk nog gekocht als tea-cup ofzo ook
)
Gelukkig al een enting en ontworming gehad! Gaat het helemaal goed met het hondje verder? en ik zou niet te lang wachten met de diere
narts als ik haar was!
nee absoluut niet gekocht al tea-cup daar heb ik haar in het begin al voor gewaarschuwd;) maar is dat typerend broodfok? zware pups.. dat wist ik niet.. verder doet pup het goed, eten en drinken ging wat moeizaam maar nu wel een stuk beter! ze gaf eerst bonzo voer, maar dat is natuurlijk slecht voer.. dus nu heeft ze een ander welke weet ik niet. Denk dat het met deze pup wel goed komt! hoop dat ze snel naar de DA gaat!
- Klijntjuh
- Zeer actief
- Pablo
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Chihuahua & Bull Terrier
Haha, was niet verkeerd bedoeld hoor, stond een smiley onder heTring schreef:Nee hoor, ik heb maar 1 Chihuahua. Dus ik snapte niet dat de eerste vraag aan mij gericht was. Zo met Cyra erbij snap ik 'em wel.Pablo schreef:Volgensmij heb je een onderwerp aangehaald wat ze liever verborgen houdKlijntjuh schreef:*offtopic... waar is Cyra???? Ik zie in je onderschrift alleen Keeffer?*Tring schreef: In Chihuahualand wel![]()
- Frenk
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): xLhasa-ShihTzu
- Klijntjuh
- Zeer actief
Frenk schreef:Wat heeft het chippen met de DA te maken? Of mag alleen een DA chippen?Klijntjuh schreef:maar de dierenarts had daar toestemming voor gegeven. (ze was zelfs al gechipt!) )
Het was gewoon een opmerking hoor... Dat ze met haar kleine-6-weekjes lijfje al gechipt was, en dat de dierenarts een go had gegeven om met 7 weken naar een nieuw huisje te gaan..

- Frenk
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): xLhasa-ShihTzu
Nou zeg. Het is maar een vraagKlijntjuh schreef:Frenk schreef:Wat heeft het chippen met de DA te maken? Of mag alleen een DA chippen?Klijntjuh schreef:maar de dierenarts had daar toestemming voor gegeven. (ze was zelfs al gechipt!) )waar gaat deze vraag over?
Het was gewoon een opmerking hoor... Dat ze met haar kleine-6-weekjes lijfje al gechipt was, en dat de dierenarts een go had gegeven om met 7 weken naar een nieuw huisje te gaan..
Jij schreef het, alsof het zo bij elkaar hoorde en ik vroeg me daardoor dit af.

-
Tring
- Zeer actief
- Contacteer:
Nou dat klinkt iig goed.Eva-Joy schreef:goeiemorgen! het pupje bleek toch 1x geent en 1x ontwormt! dus dat is al heel wat:D ze gaat binnenkort naar de da. Ik geloof ook best dat het broodfok geweest is hoor, maar gelukkig ziet het beestje er gezond uit. ze had hem gewogen bij de dierenwinkel en woog al 1 kilo? vrij veel... vergeleken met die van jullie met 11 wekenik weet niet wanneer pupje geent is trouwens, zal straks wel even in het paspoort kijken;) lijkt me dat ze dan wel vroeg geent is. En zal ook even kijken waar de fokker vandaan komt precies, in elk geval omgeving utrecht. dus waar precies weet ik niet.
xx Marr en Keeff

-
Tring
- Zeer actief
- Contacteer:
Keeffer was ook met 6/7 weken gechipt, dus dat komt wel vaker voor.Klijntjuh schreef:Frenk schreef:Wat heeft het chippen met de DA te maken? Of mag alleen een DA chippen?Klijntjuh schreef:maar de dierenarts had daar toestemming voor gegeven. (ze was zelfs al gechipt!) )waar gaat deze vraag over?
Edit: Ik dacht eerst 6 maar volgens mij worden ze op zn vroegst met 7 weken gechipt door de RvB. Hij was iig nog heel klein, Keeff dus.
Edit2: *gechipt dus. Gaat lekker vandaag.
Laatst gewijzigd door Tring op 04 jun 2009 18:44, 2 keer totaal gewijzigd.
xx Marr en Keeff

- Klijntjuh
- Zeer actief
Haha, ik bedoelde het niet lomp! (als ik het zo terug leest lijkt het zo van 'waar gaaaaat dit over' );)Frenk schreef:Nou zeg. Het is maar een vraagKlijntjuh schreef:Frenk schreef:Wat heeft het chippen met de DA te maken? Of mag alleen een DA chippen?Klijntjuh schreef:maar de dierenarts had daar toestemming voor gegeven. (ze was zelfs al gechipt!) )waar gaat deze vraag over?
Jij schreef het, alsof het zo bij elkaar hoorde en ik vroeg me daardoor dit af.

- thom
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Portugees 'straatschoffie'.
- Contacteer: