Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

gevecht uitlaatservice

Een forum voor algemene onderwerpen over honden en vragen over honden.

Moderator: moderatorteam

Madison
Zeer actief
Mijn ras(sen): West Highland White Terriër
Aantal honden: 1

Ongelezen bericht door Madison »

Mijn kleintje blijft lekker bij mij :pffff:
Heb op zich niets tegen hondenuitlaatservices met een groep honden waar veel begeleiders bij zijn, maar zeker wel tegen een uitlaatservice met 15 honden en 2 begeleiders. Dat kan naar mijn mening gewoon niet. Het zijn andermans honden, je kunt ze nooit helemaal vertrouwen (ook niet als ze van jezelf waren trouwens) en stel dat er chaos uitbreekt, krijg je met zijn 2tjes echt geen 15 honden weer in toom. En de particulier die daar loopt met zijn hondje die is de dupe....
mari-anne
Zeer actief
Mijn ras(sen): Zwitserse witte herder

Ongelezen bericht door mari-anne »

Ik ben behoorlijk allergisch voor hondenuitlaatservices. Als ik een bus zie staan op de parkeerplaats,dan ben ik weer weg naar het volgende bos. Wat we hier gelukkig genoeg hebben in de buurt.

Laatst kwam ik er ook weer 1 tegen, 15 tot 20 honden en dan waren er 3 man bij. Wij waren heel ver bij ze vandaan maar de eerste kwamen al luid blaffend op ons af. En die mensen maar schreeuwen door elkaar en fluiten. Toen kwam de rest op ons af ook hard blaffend.
Wij dus van ze vandaan lopen en andere paden in lopen. En maar blijven spelen met Raya.

Mensen nog harder schreeuwen en fluiten, alle 3 door elkaar heen.
Nadat bleek dat de honden daar totaal niet gevoelig voor bleken te zijn ,hadden ze de oplossing gevonden.Zij kwamen dwars door het bos met 3 man sterk onze kant op sjouwen met natuurlijk de rest van de honden achter hun aan.
Dus daar kwamen 15 tot 20 honden woest blaffend op onze Raya af. Nou leer een hond dan maar eens dat hij gewoon door moet lopen en niet moet blaffen en dat er niets is om bang voor te zijn :denken:

Maar gelukkig voordat de rest van de horde ook bij ons was,zagen een paar honden verderop een man kuieren met zijn oude labrador.......... Jippie ze hadden er zin in en de meute stormde met 3 mensen er achteraan lopend al fluitend en roepend naar hun volgende slachtoffer toe.

Dan komen de wurgneigingen naar die 3 mensen toch echt bij me naar boven .

Ik heb het dus niet zo op de meeste hondenuitlaatservices.

Groetjes Marianne
gerda__b
Zeer actief
Mijn ras(sen): Bouvier des Flandres of te wel de prutschuivers...:)
Contacteer:

Ongelezen bericht door gerda__b »

Waar is dit gebeurt?????
Afbeelding

Those who know don't speak....and those who speak don't know ;)

06-06-2003 - 29-04-2015 Branca.
06-01-2007 - 24-02-2016 Cayuse.
09-08-2005 - 01-03-2016 Brandy.
05-07-2005 - 04-07-2017 Sita.
26-03-2008 - 06-08-2018 Centho.
26-03-2008 - 13-06-2025 Dyani
Plaats reactie

Terug naar “Algemeen”