Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Klijntjuh schreef:Ze zou het hondje nooit weg doen op die manier.. dat snap je toch?
Ik heb toevallig van iemand anders gehoord die precies hetzelfde deed, als haar hondje iets had gesloopt. ze werd boos, en dit was haar uitlaatklep.
(ik zeg niet dat het goed is he!!)
maar wegdoen zou de hem NOOIT.
Jullie blijven erop hangen alsof het hondje daadwerkelijk via marktplaats is verkocht i.p.v. blij te zijn dat de ts een oplossing aan het zoeken is, en hierbij te helpen..
Ah als ts iets zegt hoeven we dat dus uberhaupt niet serieus te nemen ze uit dan gewoon wat frustraties maar meent het niet.
Dus als ik zeg dat ik jou vind overkomen als een hersenloze barbie hoef je dat niet serieus te nemen hoor.
Ik zou NOOIT zo over jou denken
Ik vind het ook wel logisch dat er veel vraagtekens en daardoor frustraties ontstaan.
Blijft toch vaag allemaal.
Hond binnen een week weg omdat man andere werktijden krijgt.
En zij heeft thuis een bed& breakfeast.
Dus simpele ik denk dan.......wat is het probleem??
Je hoeft toch niet met zijn 2-en thuis te zijn voor een hond.
Oke ook wat werken voor de nipo. Is die wat uurtjes alleen, was geen 9 tot 5 baan wat ik begreep. Dus wat is het probleem.
Maar vooral de leugen.
Het was zo eenvoudig geweest om even te vertellen waarom de leugen op Marktplaats.
Maar als ik iemand op leugen betrap, denk ik ook..... wanneer is het nu de waarheid en wanneer is het nu de leugen?
En dan vertrouw ik het niet als het opeens allemaal opgelost is.
En ik hoop stiekum dat ze het goede doet en dat is hond terug brengen naar fokker.Want als je als eerste oplossing bij een probleem hond op Marktplaats zet dan zegt dat gewoon iets over jezelf.
Als je karakter dan zo impulsief is dan moet je geen hond nemen.
Is helemaal niets mis mee om impulsief te zijn. Maar als je kinderen vervelend zijn of je hebt problemen met werktijd en kinderen zet je die toch ook niet op marktplaats. Dan verzin je toch ook een goede oplossing.
Ik heb alles zo'n beetje gelezen en ben het met veel van jullie eens. Vooral dat de hond terug moet naar de fokker of in ieder geval naar iemand die niet zo labiel is en om de eerste de beste scheet die de pup straks laat, meteen de hond op MP zet.
Maar wat ik niet lees van Tonnemieke, is dat de hond bij een fokker vandaan komt....of heb ik het mis? :N:
Ik blijf bij mijn gezegde...Je hebt mensen en fietsbellen.
Ik wilde even reageren op iets van topic ''verwijderd''.
TS, je hebt een prachtige tuin. Heel mooi hoor. Maar zoals al gezegd is gezelschap belangrijker, maar ik zie nog een probleem. Als puplief zich gaat vervelen, gaan je mooie tuinmeubels eraan. Dan gaan die plantjes de grond uit. En bevinden zich, in die tuin, geen giftige planten en andere ellende? De kans van wel is groot... En je wilt Zura toch niet ineens vergiftigd terugvinden?
En wel eens gedacht aan geluidsoverlast? Een pup alleen zal waarschijnlijk gaan blaffen en janken. Wat vinden de buren daarvan?
Ik denk dat je je best wel wilt doen, maar dat je echt even rustig moet zitten en serieus moet gaan nadenken over wat je wilt en kan doen. En als het niet haalbaar is, wees daar dan eerlijk in. Zura is nog jong genoeg een nieuwe plek via de fokker te vinden.
Soms gaan dingen niet zoals we willen... Maar wat je ook doet, ga nu eerst even rustig zitten, en denk na over alle voor en nadelen van de keuzes die je van plan bent te maken.
Volgens mij gaat ze toch dat NIPO werk opzeggen, dan is hij toch niet meer alleen? Wel jammer inderdaad dat er zo weinig antwoord gegeven wordt op vragen, dat maakt het wat minder betrouwbaar allemaal in mijn ogen, omdat er al zoveel vaagheden in het geheel zitten. Vind het een lief puppetje, en ik hoop echt dat je hem een goed thuis gaat geven. Misschien kun je nog eventjes een update geven, want zoveel vervelende reacties zie ik niet in dit topic, wel reacties van hondenliefhebbers. En die zijn nou eenmaal niet altijd zacht in de bek
Misschien heb ik het verkeerd begrepen maar voordat de tijden van je man verandert werden was het al geen goede situatie voor een pup. Je man kon steeds even naar huis om de pup uit te laten en de rest van de tijd, had je de hond dan de rest van de dag in een bench, of los in huis gelaten? Denk alsjeblieft goed na of dit wel de juiste tijd is voor een nieuw hondje en zo niet wacht dan gewoon een paar jaar tot jullie wel de tijd hebben. Het is nu nog een onbevangen pup, laat hem dan ook zo onbevangen groot worden, bij een ander jullie het niet redden.
In lieve herinnering
Jeda x ehh.. leuk zwart mormeltje,
Beau, Lhasa Apso
&
Akira, Siberian Husky
voor altijd in ons hart
Jeda 14-12-2004 - 23-07-2010
Laat je niet gek maken. Er zitten op dit forum mensen die iedereen meteen bij iets wat hun niet aanstaat de grond in boren. Die niks anders te doen hebben dan de hele dag alle sites in de gaten te houden om iemand meteen om de oren te slaan bij iets wat in hun ogen niet goed is. Alles copiëren en bewaren, want stel dat je het tegen iemand ooit eens kunt gebruiken. Kun je lekker al je frustraties in kwijt. Niets van aan trekken en alleen de positieve reacties lezen. Want die zijn hier ook op dit forum. Mensen die goede raad geven waar je wat mee kunt.
Succes er mee.
DAAR druipt de frustratie pas vanaf, maar goed...balken en splinters zal ik maar zeggen he?
Zeker ook de kleuterschool gedaan Daar leer je plakken en knippen.
Gr.
tineke schreef:Dus als ik zeg dat ik jou vind overkomen als een hersenloze barbie hoef je dat niet serieus te nemen hoor.
Ik zou NOOIT zo over jou denken
laura23 schreef:tja op zich is alles al gezegd, maar waarom in vredesnaam een heidewachtel? dat zijn jachthonden waar je mee aan het werk moet, ook als ze nog pup zijn. had gegaan voor een cavalier ofzo?, die zijn iets minder veeleisend!
ik vind het zielig voor het pupje dat jullie zoveel werken!
gr laura
Ook een caveliertje zit niet graag hele dagen alleen als pup hoor
nee das waar! maar het gaat mij eigenlijk om de toekomst, zo'n hondje heeft gewoon heel erg veel nodig, dat kan voor sommige mensen nog wel eens een flinke domper gaan worden en moet dan alsnog herplaatst worden omdat men de energie niet goed kan intomen.
Vind het wel een heel gedoe, maar ben het met de meeste mensen eens.
Waarom geen antwoord op 2 vragen, NOG steeds niet?! Daarmee maak je jezelf ook erg ongeloofwaardig..