Je hebt een PBChiki schreef:Mag ik vragen bij welke vereniging je geweest bent? Een IPO-club?

Moderator: moderatorteam
ben ik ook wel benieuwd naardoggy schreef:Je hebt een PBChiki schreef:Mag ik vragen bij welke vereniging je geweest bent? Een IPO-club?
Is het zo geheim dat het per PB moet?doggy schreef:Je hebt een PBChiki schreef:Mag ik vragen bij welke vereniging je geweest bent? Een IPO-club?
Ik wil gewoon niet dat er gezegd wordt van: Bij die club zou ik het niet doen, of och, dat is een slechte club ofzo.Inge schreef:Is het zo geheim dat het per PB moet?doggy schreef:Je hebt een PBChiki schreef:Mag ik vragen bij welke vereniging je geweest bent? Een IPO-club?![]()
Fijn dat je het zo leuk vindt.
Dat vind ik een uitstekend argumentdoggy schreef:Ik wil gewoon niet dat er gezegd wordt van: Bij die club zou ik het niet doen, of och, dat is een slechte club ofzo.Inge schreef:Is het zo geheim dat het per PB moet?doggy schreef:Je hebt een PBChiki schreef:Mag ik vragen bij welke vereniging je geweest bent? Een IPO-club?![]()
Ik wil gewoon niet dat er negatief commentaar te lezen valt over de club.
Ik wil deze club niet in negatief daglicht stellen.
tja dat zou ik dus een slecht argument vinden om de simpele reden dat die mensen weleens gelijk zouden kunnen hebben... zij is niet bekend in de sport dus weet totaal niet hoe of wat...EstherK schreef:Dat vind ik een uitstekend argumentdoggy schreef:Ik wil gewoon niet dat er gezegd wordt van: Bij die club zou ik het niet doen, of och, dat is een slechte club ofzo.Ik wil gewoon niet dat er negatief commentaar te lezen valt over de club.Inge schreef:Is het zo geheim dat het per PB moet?doggy schreef: Je hebt een PB![]()
Dat kan ook via PB zoals Anneke doet.malinois schreef:tja dat zou ik dus een slecht argument vinden om de simpele reden dat die mensen weleens gelijk zouden kunnen hebben... zij is niet bekend in de sport dus weet totaal niet hoe of wat...EstherK schreef:Dat vind ik een uitstekend argumentdoggy schreef:Ik wil gewoon niet dat er gezegd wordt van: Bij die club zou ik het niet doen, of och, dat is een slechte club ofzo.Ik wil gewoon niet dat er negatief commentaar te lezen valt over de club.Inge schreef: Is het zo geheim dat het per PB moet?![]()
ja dat weet ik, maar je creeert zo wel een stukje geheimzinnigheid, en als ze ooit foto's zal plaatsen dan is er altijd wel iemand die daar weleens geweest is of in de buurt traint en alsnog waar het is en komt het hier alsnog te staan... dus het is alleen uitstellen van...EstherK schreef:Dat kan ook via PB zoals Anneke doet.malinois schreef:tja dat zou ik dus een slecht argument vinden om de simpele reden dat die mensen weleens gelijk zouden kunnen hebben... zij is niet bekend in de sport dus weet totaal niet hoe of wat...EstherK schreef:Dat vind ik een uitstekend argumentdoggy schreef: Ik wil gewoon niet dat er gezegd wordt van: Bij die club zou ik het niet doen, of och, dat is een slechte club ofzo.Ik wil gewoon niet dat er negatief commentaar te lezen valt over de club.
het is geen wetenschap je moet inzicht in honden hebben, heb je dat niet kun je nog zo goed zijn dan wordt het niks.Dyenga schreef:Groot gelijk en gas erop zou ik zeggen!!doggy schreef:Ik doe het gewoon op mijn manier![]()
Er wordt gedaan alsof IPO een hele wetenschap is maar dat valt wel mee hoor. Het is redelijk eenvoudig te doorgronden en met een gezonde dosis hersencelletjes kom je heel ver!
mij maakt het geen fluit uit hoor, maar stel het zou echt een slechte of juiste een hele goede club zijn is dat toch fijn om te weten ?doggy schreef:Ik wil gewoon niet dat er gezegd wordt van: Bij die club zou ik het niet doen, of och, dat is een slechte club ofzo.Inge schreef:Is het zo geheim dat het per PB moet?doggy schreef:Je hebt een PBChiki schreef:Mag ik vragen bij welke vereniging je geweest bent? Een IPO-club?![]()
Ik wil gewoon niet dat er negatief commentaar te lezen valt over de club.
bij de verenigingen waar ik in al die jaren heb getraint kreeg je gewoon een pak en mouw als pakwerker als ze je opgeleid hadden en je 'beviel' goed qua kwaliteiten...frank1985 schreef:waarom wil je eigenlijk direct een eigen pak en mouw hebben ? of is dat normaal ? ik weet het echt niet hoor maar ik dacht dat die dingen aardig duur zijn......
wat kost zoiets eigenlijk dan ? tjah ik ga het ook niet zelf kopen. mn werk regelt het maarmalinois schreef:bij de verenigingen waar ik in al die jaren heb getraint kreeg je gewoon een pak en mouw als pakwerker als ze je opgeleid hadden en je 'beviel' goed qua kwaliteiten...frank1985 schreef:waarom wil je eigenlijk direct een eigen pak en mouw hebben ? of is dat normaal ? ik weet het echt niet hoor maar ik dacht dat die dingen aardig duur zijn......
Maar ze moet het zelf weten, maar gezien de topics eerder geplaatst door haar (geen werk, geen huis etc.) leek me dit nu niet iets wat je dan ff tussendoor koopt. Maar ik kan niet in haar portomonaie kijken natuurlijk...
idd, zeker als je zo beginnend bent zou ik niet investeren in een eigen pak en mouw (mouwen zijn verschillend ook nog, zacht tot hard voor jonge tot ervaren honden)malinois schreef:bij de verenigingen waar ik in al die jaren heb getraint kreeg je gewoon een pak en mouw als pakwerker als ze je opgeleid hadden en je 'beviel' goed qua kwaliteiten...frank1985 schreef:waarom wil je eigenlijk direct een eigen pak en mouw hebben ? of is dat normaal ? ik weet het echt niet hoor maar ik dacht dat die dingen aardig duur zijn......
Maar ze moet het zelf weten, maar gezien de topics eerder geplaatst door haar (geen werk, geen huis etc.) leek me dit nu niet iets wat je dan ff tussendoor koopt. Maar ik kan niet in haar portomonaie kijken natuurlijk...
gemiddelde prijzen:frank1985 schreef:
wat kost zoiets eigenlijk dan ? tjah ik ga het ook niet zelf kopen. mn werk regelt het maar![]()
zou het trouwens zowiezo niet zo snel doen. straks blijkt het toch niet te lukken. maar goed dat moet TS zelf weten natuurlijk....
Ik weet niet hoor maar dat kost best een boel geld.doggy schreef: Ik ben opzoek naar een eigen pak en een bijtmouw