Het is wel zo dat uiteindelijk de honden de lul zijn en niet het baasje die de inschattingsfout heeft gemaakt.Job schreef:niks kalm, als je gaat liegen om je honden te beschermen,christo schreef:Zeg kalm een beetje. Het is mij ook overkomen en ik heb nb honden die met katten zijn opgegroeid. En ik had het 'geluk' dat de kat meteen dood was. En er daarom ook de politie niet bijgehaald. Wat win je ermee? Je hond krijgt een aantekening dat die 'vals' zou zijn, waar geen hout van klopt, en als je daarna nog één keer pech hebt zit je zwaar in de problemen.Job schreef:wat een walgelijke reactie,Wil de hond schreef:Ik zou als ik jou was wel stug beweren dat mijn honden aangelijnd waren.
je zal maar het baasje van de kat zijn en dit lezen,
ik zou jouw hond dus hartstikke dood schoppen de volgende keer!
En als je er wat van zegt jou er bij!
Juist heel goed gehandeld,
het toont jouw volwassenheid en je verantwoordelijkheidsgevoel.
Waar ze wel los mogen, kunnen ze misschien los met een muilkorf?
Ik ben namelijk ook een vreselijke hondenliefhebber
en geef ze graag de ruimte daar waar het VERANTWOORDELIJK is.
Prima gehandeld, petje af voor jou.
Bij ons in de stad heeft iemand het gehad dat een kat uit de bosjes stapte recht voor de neus van zijn aangelijnde hond, die de kat prompt doodbeet. Dat is zelfs gekomen tot een rechtszaak, die hij overigens gelukkig gewonnen heeft.
of informatie achter gaat houden,
dan weet je dat je dat doet omdat je de verantwoordelijkheid van het gedrag van jouw beesten niet wil dragen.
Dat is dus walgelijk!
Dan moet je mij dus niet tegen komen!
Om mijn honden te beschermen zou ik ook liegen, glashard liegen.
Maar goed..... ik had dus ook nooit de politie gebeld en dus ook niet hoeven liegen.
Maar mocht het erop aankomen.. ja hoor, glashard.
Ik zie niet in waarom mijn honden moeten boeten voor een fout van mij.
Jij wel?