Dan blijft ie maar staanFrenk schreef:Dus, mijn vraag blijft staan..
Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
ik word langzaam gek
Moderator: moderatorteam
- renee-uk
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): duitse herder
- Aantal honden: 1
Re: ik word langzaam gek

you can never replace the dogs you've lost, but you can always find a new one to love
-
sielie
- geregistreerd lid
De hond ziet er goed uit, niet verwaarloosd aan de buitenkant.angelique 69 schreef:IK zou zeker een klacht in dienen bij de politie laat hun er maar mee gaan praten.Als menesen heledagen van huis zijn wat moeten dat soort mensen met een hond. Hoe ziet het beest eruit ? Verwaarloost of is dat niet het geval?
Gister was ie weer bezig, buurvrouw zat binnen.
Mijn vriend was het zat, heeft aangebeld maar ze deed dus mooi niet open.
Vriend ging over de schutting kijken, bij het hok, daar zit (nog) geen dak op. (ook weer zoiets...)
Zodra de hond mijn vriend zag werd ie stil en ging mooi omhoog zitten kijken vol interesse, mijn vriend liep weg en de hond begon weer te janken.
Buurvrouw zat heel de avond binnen en negeerde het.
We hebben de situatie gemeld bij de wijkagent, bedankt voor de tip van sommigen hier, ben benieuwd wat we daar nog van horen. Lijkt me dat meerdere mensen er last van hebben.
-
sielie
- geregistreerd lid
Dat vind ik dus ook, ik heb totaal geen ervaring met grote honden en vind dat om eerlijk te zijn een beetje eng om te doen. Ik heb zelf een shi tzu/vlinderhondje, heel wat anders.Zoek stok! schreef:Nou sorry, maar ik zou ook geen onbekende hond mee wandelen nemen. Ik weet totaal niet hoe die hond is en ik heb er niet voor gekozen, maar moet er wel mee gaan lopen![]()
Zou melding van geluidsoverlast doen bij de wijkagent.
-
Emma
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): 2 raslozen, namelijk:1 grote husky maal Am. Bulldog, en 1 kleine jack hussel. Nu geen honden meer.
- Aantal honden: 0
ik zou echt niet gaan wandelen met iemands hond omdat die er zelf te beroerd voor is.
ik vind het gewoon asociaal dat mensen niks aan/met hun hond willen doen zodat hij niet zo blaft.
een bordeaux dog buitenshuis houden vind ik eigenlijk ook al gewoon raar. en helemaal als er geen dak op zit.
als iemand er alles aan doet om het te voorkomen en een hond blaft dan nog wat teveel, dan kijk je er alweer anders tegenaan. maar deze mensen negeren het probleem. ik zou iedere dag de wijkagent bellen. en ook de buren aanspreken. desnoods met een beleefd briefje.
met tips dat er hondenopvang bestaat, een hondenuitlaatservice en herplaatsing.
een hond moet je gewoon verzorgen, dat kost tijd. als je er niet naar omkijkt, dan moet je hem weg doen.herplaatsen naar mensen waar hij welkom is.
ik vind het gewoon asociaal dat mensen niks aan/met hun hond willen doen zodat hij niet zo blaft.
een bordeaux dog buitenshuis houden vind ik eigenlijk ook al gewoon raar. en helemaal als er geen dak op zit.
als iemand er alles aan doet om het te voorkomen en een hond blaft dan nog wat teveel, dan kijk je er alweer anders tegenaan. maar deze mensen negeren het probleem. ik zou iedere dag de wijkagent bellen. en ook de buren aanspreken. desnoods met een beleefd briefje.
met tips dat er hondenopvang bestaat, een hondenuitlaatservice en herplaatsing.
een hond moet je gewoon verzorgen, dat kost tijd. als je er niet naar omkijkt, dan moet je hem weg doen.herplaatsen naar mensen waar hij welkom is.