Uhm tja, bizar?Speurhond 9/11 vijf keer gekloond
LOS ANGELES - Een speurhond die actief was na de aanslagen van 11 september 2001 in Amerika, is gekloond.
De vijf 'gekopieerde' puppy's werden woensdag in Los Angeles overhandigd aan de baas van de reddingshond die in april stierf.
De Duitse herder Trakr hielp als een van de eerste speurhonden mee bij de zoektocht naar slachtoffers van de radicaalislamitische terreur in New York.
Hij ontdekte na bijna 48 uur ononderbroken inzet de laatste overlevende in het puin van de twee torens van het World Trade Center.
De voormalige eigenaar van Trakr, de Canadese ex-politieman James Symington, nam de puppyklonen ontroerd in ontvangst. Hij zei te hopen dat Trust, Valor, Prodigy, Solace en Deja Vu in de voetsporen van hun origineel treden.
Het klonen was de hoofdprijs in een wedstrijd van een commercieel kloonbedrijf, dat op zoek was naar de meest ,,kloonwaardige'' hond ter wereld.
Bron: Het AD
Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Speurhond 9/11 vijf keer gekloond
Moderator: moderatorteam
- Gaia
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): xPuli
- Aantal honden: 1
Speurhond 9/11 vijf keer gekloond

- marian*
- Erelid
- Mijn ras(sen): Drentsche Patrijshond
- Contacteer:
Re: Speurhond 9/11 vijf keer gekloond
Ik vraag me altijd af wat mensen van hun oude hond denken terug te vinden in een kloon.

Uit het oog maar nooit uit het hart
Max 24/8/'94-11-4-'11,Bente 27/4/'99-23/11/'10
- Gaia
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): xPuli
Persoonlijk denk ik alles en meer, maar ik vraag me af of ze dat daadwerkelijk ook terug krijgen.marian* schreef:Ik vraag me altijd af wat mensen van hun oude hond denken terug te vinden in een kloon.

-
Gos
- Zeer actief
Raar geschreven inderdaad, maar op zich een niet zo heel originele naam voor een speurhondNanna schreef:Deze baas werkt met zijn hond. Ik denk dat hij hoopt dat de pups net zulke goede werkers worden als Trakr (rare naam overigens).
- Chione
- Zeer actief
Trekker, tracker?Gos schreef:Raar geschreven inderdaad, maar op zich een niet zo heel originele naam voor een speurhondNanna schreef:Deze baas werkt met zijn hond. Ik denk dat hij hoopt dat de pups net zulke goede werkers worden als Trakr (rare naam overigens).
~“ With eyes full of prejudice, you will never see the world for what it is.."~
~

~
~

~
-
Lemuria
Hoe verzinnen mensen het...een wedstrijd met als prijs dat je huisdier gekloond wordt
. Verwachten ze nou ook echt dat elk van de 5 pups een heldendaad gaat verrichten? Dat is toch niet bepaald genetisch bepaald dacht ik...
.
- _Leonie
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Golden Retriever
Als het is zoals Nanna het zegt vind ik het niet erg..
Maar als mensen precies zo'n hond terug willen hebben is natuurlijk dom, ligt aan veel meer dingen dan aan de cellen.
Maar als mensen precies zo'n hond terug willen hebben is natuurlijk dom, ligt aan veel meer dingen dan aan de cellen.
- kimmeke
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Alaskan Malamute
Vraag me soms af of er geen nuttigere doeleinden zijn voor zo'n dingen. Hebben die mensen niets anders te doen? en het geld groeit daar waarschijnlijk ook aan de bomen...
Leuk voor die man, maar je krijgt toch nooit je hond terug? Kun je al evengoed naar een fokker/asiel/... en een 'gewone' puppie halen
Leuk voor die man, maar je krijgt toch nooit je hond terug? Kun je al evengoed naar een fokker/asiel/... en een 'gewone' puppie halen
Als je een hond iets leert met geschreeuw, zal hij nooit naar je gefluister luisteren...

Hotel voor alle knaagdieren en konijnen: http://www.everyoneweb.com/knagershotel/

Hotel voor alle knaagdieren en konijnen: http://www.everyoneweb.com/knagershotel/
- tycha
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Smoothies
- Contacteer:
Ik vermoed zomaar tracker, een speurhond in het engels is namelijk een trackerdogTrekker, tracker?

Groetjes Marja
- daan!
- Zeer actief
als er dan toch een hond gekloond moet worden dan is dit toch wel heel mooi.
Dat heeft niks te maken met die hond, maar het is een troost /symbool voor de nabestaanden.
Dat die hondjes niet oud worden vergeet iedereen maar voor het gemak.
Wat ik heb begrepen van klonen is dat het celmateriaal even oud is als van de gekloonde hond.
Als ik het fout heb......... verbeter me.
Dat heeft niks te maken met die hond, maar het is een troost /symbool voor de nabestaanden.
Dat die hondjes niet oud worden vergeet iedereen maar voor het gemak.
Wat ik heb begrepen van klonen is dat het celmateriaal even oud is als van de gekloonde hond.
Als ik het fout heb......... verbeter me.