@ Frenk, zie boven, het was wel een hondenuitlaatplaats. Ik weet niet of het dan ook een losloopplaats is, maar neem aan van wel.Paulala schreef:Het was niet in de bebouwde kom.Caro. schreef:Och meid, wat een rottige ervaring.
Maar het was een ongeluk en je hebt netjes gehandeld.
Neemt niet weg dat ik vind dat je honden die ergens achteraan rennen, niet in de bebouwde kom los moet laten. Oók trouwens voor de bestwil van je eigen honden, want voor hetzelfde geld waren ze een straat over gerend.
Sterkte.
Er is daar een hondenuitlaatplaats, langs een heel lang fietspad.
Daar laat ik ze soms even los rennen omdat ik daar overzicht heb.
Langs het fietspad groeien struiken, en daarnaast is een weg, dan weer struiken, en dan de straat waar mijn ouders wonen parallel aan de weg en het fietspad.
Dus ik liep niet in een woonwijk ofzo.
Overigens zijn ze de weg over gerend, dwars door de struiken heen.
Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Mijn honden gaan NOOIT meer los!......
Moderator: moderatorteam
- -Gaby-
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Louisiana Catahoula Leopard Dog, Tamaskan
- Aantal honden: 2
Re:
- Frenk
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): xLhasa-ShihTzu
Re: Re:
Vanaf de eerste pagina staat het tussen de regels door en op de 2e pagina legt Paulala het uit:-Gaby- schreef:@ Frenk, zie boven, het was wel een hondenuitlaatplaats. Ik weet niet of het dan ook een losloopplaats is, maar neem aan van wel.
Paulala schreef:Nee, het is een hondenuitlaatplaats, maar honden moeten wel aangelijnd zijn.blondie schreef:Het kan soms nergens meer verantwoordelijk ze liep in een losloop gedeelte zo ik lees..

- Senta
- Zeer actief
Re: Mijn honden gaan NOOIT meer los!......
Ik heb zelf een aantal keer een kat van de (over mijn honden klagende) buurman binnen gehad, met pies op de venterbank en een bijna achter de kat aangesprongen hondCaro. schreef:
Eén keer schaamde ik me wel kapot en dat was toen mijn kat bij de buren over de net geverfde trap (in huis!) had gelopen.
Dag verfwerkHele aardige mensen overigens, met zelf ook een kat waar ik voor zorg als hun met vakantie zijn.
Ik heb natuurlijk meteen aangeboden de schade te herstellen en de trap opnieuw te verven, maar daar wilden ze niks van weten: ze moesten zelf er hartelijk om lachen (en omgekeerd had ik dat geloof ik niet gedaan).
Maar die pootjes op de trap
Om problemen met de buurman op te lossen, neem ik mijn blaffende hond (de andere buren horen overigens niets) mee naar mijn werk en buurman zou ervoor zorgen dat die katten miet meer in mijn slaapkamer zouden kunnen komen. Goede oplossing van een conflict. Ja in theorie, ik houd mij netjes aan de aspraak, helaas doet buurman dat niet.
Ik heb niets tegen katten, in tegendeel. Ik heb alleen iets tegen katteneigenaren die vinden dat hun kat alles zou moeten mogen en als je daar last van hebt, dan moet je dat zelf maar oplossen.
- Bika
- Actief
- Mijn ras(sen): 3 Whippets
- Contacteer:
Re:
Martijn schreef: Maar goed, een hond hoort in de bebouwde kom toch al aan de riem, vind ik.
Inderdaad, er worden hier in de buurt ook al bekeuringen voor uitgedeeld, € 65,00
Als je blijft kijken waar de zon is ondergegaan zal je hem nooit meer op zien komen.
Iedereen fijne Feestdagen toegewenst

Iedereen fijne Feestdagen toegewenst

- -Gaby-
- Zeer actief
Ah, ik zie het. Sorry! Had het verkeerd geinterpreteerd.Frenk schreef:Vanaf de eerste pagina staat het tussen de regels door en op de 2e pagina legt Paulala het uit:-Gaby- schreef:@ Frenk, zie boven, het was wel een hondenuitlaatplaats. Ik weet niet of het dan ook een losloopplaats is, maar neem aan van wel.Paulala schreef:Nee, het is een hondenuitlaatplaats, maar honden moeten wel aangelijnd zijn.blondie schreef:Het kan soms nergens meer verantwoordelijk ze liep in een losloop gedeelte zo ik lees..
- -Gaby-
- Zeer actief
Ah, ik zie het. Sorry! Had het verkeerd geinterpreteerd.Frenk schreef:Vanaf de eerste pagina staat het tussen de regels door en op de 2e pagina legt Paulala het uit:-Gaby- schreef:@ Frenk, zie boven, het was wel een hondenuitlaatplaats. Ik weet niet of het dan ook een losloopplaats is, maar neem aan van wel.Paulala schreef:Nee, het is een hondenuitlaatplaats, maar honden moeten wel aangelijnd zijn.blondie schreef:Het kan soms nergens meer verantwoordelijk ze liep in een losloop gedeelte zo ik lees..