En vooral voor Rana, haar eerste u'tje

Moderator: moderatorteam
Best of best volgens mij, beste van het ras.Murphy schreef:Van harte gefeliciteerd![]()
Oh, het was al eerder gevraagd maar ik zag nog geen antwoord, wat is eigenlijk bob?
Groetjes,
Marjan
Best Of Breed oftewel de beste van het rasMurphy schreef:Van harte gefeliciteerd![]()
Oh, het was al eerder gevraagd maar ik zag nog geen antwoord, wat is eigenlijk bob?
Groetjes,
Marjan
BOB = Best Of BreedMurphy schreef:Van harte gefeliciteerd![]()
Groetjes,
Marjan
Tamara. schreef:Op de foto's kijk je ook erg aangenaam verrast![]()
Ik weet niet of ik daar gelijk in heb, maar voor mijn gevoel is dat nog knapper op een clubmatch van een rashondenvereniging dan op een 'gewone' showMurphy schreef:Dank jullie voor het antwoord
Tjonge, dat is nogal wat vind ik. Beste van het ras.
Dat kloptFrenk schreef:Ik weet niet of ik daar gelijk in heb, maar voor mijn gevoel is dat nog knapper op een clubmatch van een rashondenvereniging dan op een 'gewone' showMurphy schreef:Dank jullie voor het antwoord
Tjonge, dat is nogal wat vind ik. Beste van het ras.Ik weet niet hoeveel korthalsjes er normaal gesproken op show zijn, maar hier waren er 44 begreep ik?
Ja dat is de BIGFrenk schreef:En bij een clubmatch is de BOB dus automatisch de BIS? (in tegenstelling tot op de gewone shows)
Op een gewone show gaan de BOBs door naar de groepen en de winnaars van die rasgroepen, die bepalen de BIS, toch? Is er dan ook nog een afkorting voor het winnen van de groep?
Frenk schreef:En bij een clubmatch is de BOB dus automatisch de BIS? (in tegenstelling tot op de gewone shows)
Op een gewone show gaan de BOBs door naar de groepen en de winnaars van die rasgroepen, die bepalen de BIS, toch? Is er dan ook nog een afkorting voor het winnen van de groep?
Dat is nog een heel bijzonder accentje aan deze gebeurtenisMoon schreef:Tjonge, Nettie stort zich ook eens op het showen en neemt meteen zowat alle bekers mee naar huis![]()
![]()
Van harte gefeliciteerd hoor![]()
Die Ita, als je toch bedenkt hoe je haar kreeg (of eigenlijk aanvankelijk niet..) en wat een gelukstreffertje is ze; allerliefst, een geweldig werkhondje en nu ook nog de mooiste van de klas; het kan niet op![]()
En Rana kon natuurlijk niet achterblijven bij die snotneus![]()
![]()
(Prachtige foto ook waar je zo verbaasd staat te stralen)
Dank je welrenee-uk schreef:beetje laat maar niet minder gemeend......
Van harte met je mooie meiden!