Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Da's ook voor het eerst!

Een forum voor algemene onderwerpen over honden en vragen over honden.

Moderator: moderatorteam

Ragyo
Zeer actief
Contacteer:

Da's ook voor het eerst!

Ongelezen bericht door Ragyo »

Ragyo verbaasde me net enorm, ik had de honden mee op de hei, en hij blijft gewoon bij me in de buurt, komt regelmatig kijken of er nog wat te snoepen valt, hij heeft balletjes willen apporteren (ik die al ballen gooiend kan wandelen zonder dat ik ze zelf terug uit het gras hoef te zoeken!) en ik heb voor het aller, allereerst eens tegen hem gezegd: toe, ga jezelf eens vermaken!!
tsjonge zeg als je het min of meer hebt opgegeven gaat ie ineens nog baasgericht worden :smile:
Afbeelding
Kijk hier voor kettinghangertjes met foto van je hond!
Ragyo
Zeer actief
Contacteer:

Re: Da's ook voor het eerst!

nee, knijp eens? :slaap:
Afbeelding
Emma
Zeer actief
Mijn ras(sen): 2 raslozen, namelijk:1 grote husky maal Am. Bulldog, en 1 kleine jack hussel. Nu geen honden meer.
Aantal honden: 0

Ongelezen bericht door Emma »

had ook met Buster zo iets maar dan anders :mrgreen:

die rende altijd op andere honden af als hij los was. en als ze wild gingen spelen dan kwam hij soms maar moeilijk mee. in vrij korte periode is dat verandert. en tot nu komt hij altijd :ok: hoef maar 1 maal te fluiten. en vaak hoeft dat al geeneens.
ik had op gegven moment ook maar geaccepteerd dat hij niet goed kwam met andere honden en ging er eigenlijk heel relaxt mee om. en nu. . .compleet andere hond met deze situatie.

ik snap dus heel goed hoe je je nu voelt. ik vond het echt superrr!

natuurlijk moet ik ook niet te vroeg juigen, dus zal gerust nog wel es moeilijk worden. ik geniet dus ook gewoon van alle keren dat het goed gaat. en mocht het een keer weer oude modus worden. . .ach lekker boeiend. dan doen we gewoon weer de oude methode.
Ragyo
Zeer actief
Contacteer:

Emma schreef:had ook met Buster zo iets maar dan anders :mrgreen:

die rende altijd op andere honden af als hij los was. en als ze wild gingen spelen dan kwam hij soms maar moeilijk mee. in vrij korte periode is dat verandert. en tot nu komt hij altijd :ok: hoef maar 1 maal te fluiten. en vaak hoeft dat al geeneens.
ik had op gegven moment ook maar geaccepteerd dat hij niet goed kwam met andere honden en ging er eigenlijk heel relaxt mee om. en nu. . .compleet andere hond met deze situatie.

ik snap dus heel goed hoe je je nu voelt. ik vond het echt superrr!

natuurlijk moet ik ook niet te vroeg juigen, dus zal gerust nog wel es moeilijk worden. ik geniet dus ook gewoon van alle keren dat het goed gaat. en mocht het een keer weer oude modus worden. . .ach lekker boeiend. dan doen we gewoon weer de oude methode.
heerlijk!
ik durf er ook nog niet vanuit te gaan dat het nu zo blijft hoor, eerst zien dan geloven :mrgreen:
het is wel grappig nu ik 2 honden heb maakt het me ook eigenlijk niet zo gek veel uit als ie wat verder weg is, ik heb er dan toch nog 1 in de buurt, voor mijn gevoel is dat dan prima ofzo.
Afbeelding
jacq1970
Zeer actief
Aantal honden: 1
Contacteer:

Ongelezen bericht door jacq1970 »

Tis ook niet gauw goed he :E:
Afbeelding
wilma23
Zeer actief
Mijn ras(sen): Bullmastiff, Boerboel, Rottweiler, Engelse mastiff

Ongelezen bericht door wilma23 »

hij heeft ineen het licht gezien.
super! :ok:
Ragyo
Zeer actief
Contacteer:

nou ahum vandaag heeft ie zich dan weer vreselijk misdragen :boos: al blaffend achter een andere hond aan lopen jagen, het arme beest wist niet meer waar hij het zoeken moest. dussss ik denk dat ie voorlopig maar weer aan de lijn moet als er een hond tegemoet komt. ofzo. een ander briljant idee heb ik nog even niet.
Afbeelding
Plaats reactie

Terug naar “Algemeen”