Komt in het najaar uit....Als het maar geen snowdogs, rex, beethoven, dalmatiers, page puppy, whiskas effect geeft.....
Mja goed de film lijkt me gaaf
Moderator: moderatorteam
Nanna schreef:En voorzie dus wèl een run op die lieve, trouwe, zichzelf opvoedende Akita's :N:
Nanna schreef:Ik ben niet zo Richard Gere-achtig.
En voorzie dus wèl een run op die lieve, trouwe, zichzelf opvoedende Akita's :N:
Ik wou net zeggen, het stikt nu nog van de 'Boomers'. Mensen zijn gewoon dom kuddevolk, althans een hoop.It's Me! schreef:Nanna schreef:Ik ben niet zo Richard Gere-achtig.
En voorzie dus wèl een run op die lieve, trouwe, zichzelf opvoedende Akita's :N:
Ik zie Richard wel graag maar zo'n run op een bepaald ras is idd een heel groot nadeel. Ze zouden voor zulke films beter een mooie, grappige totaal niet te herleiden kruising kunnen gebruiken..... Alhoewel dan krijg je weer het Boomer effect......

Podenji schreef:erg realistisch ook die film, akita's zijn toch helemaal niet zo volgzaam?![]()
Ahw die heb ik ook gezien! Mooi verhaal en ik denk dat het verhaal idd hetzelfde is.Marianne4u schreef:ow gaaf ik heb de japanse versie gezien van deze film.......... hele tijd terug.
Het verhaal is hetzelfde denk ik. Wat leuk een moderne versie ervan