tot nu toe gaat het heel goed met onze nieuwe jack hussel. ook met onze Buster en Luca gaat goed.
s`nachts wil ze nog wel eens een huil laten horen. heel zachtjes. zal dus wel niet vlekkeloos alleen kunnen. maar hoop wel dat dat in verloop van tijd allemaal goed komt.
ik moet nog foto`s op de pc zetten. en dan nog een fotoboek openen voordat ik een foto kan plaatsen. dat zal nog even moeten wachten.
zijn er nog mensen met herplaatsers die een beetje verlatingsangst hebben of hadden?? hoe is dat bij jullie verlopen??
Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
naam voor black en tan jack hussel vrouw.
Moderator: moderatorteam
-
Emma
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): 2 raslozen, namelijk:1 grote husky maal Am. Bulldog, en 1 kleine jack hussel. Nu geen honden meer.
- Aantal honden: 0
- tekkel
- Erelid
- Mijn ras(sen): Standaard ruwhaar tekkel
- Aantal honden: 1
Re: naam voor black en tan jack hussel vrouw.
Je kan volgens mij beter een topic bij 'gedrag' openen, want hier leest waarschijnlijk niemand meer nu Luca een naam heeftEmma schreef:zijn er nog mensen met herplaatsers die een beetje verlatingsangst hebben of hadden?? hoe is dat bij jullie verlopen??
"No matter how little money and how few possessions you own, having a dog makes you rich."