Moderator: moderatorteam
Een gevaarlijke uitspraakFrenk schreef:Morgen om 13u hebben wij het B-examen. Ik hoop dat het geen ongeluk brengt om het zo op te schrijven *klopklop*, maar ik heb er alle vertrouwen in![]()
I know :N: :N:ranetje schreef:Een gevaarlijke uitspraakFrenk schreef:Morgen om 13u hebben wij het B-examen. Ik hoop dat het geen ongeluk brengt om het zo op te schrijven *klopklop*, maar ik heb er alle vertrouwen in![]()
Ja, het is verder ook een prima lijstranetje schreef:Prima lijst![]()
Frenk had het kennelijk nogal warm, dat hij kuilen aan het graven was.
Een dikke knuf voor die kanjer van je
Gefeliciteerd!!jammer als iets waarvan je weet dat het normaal gesproken geen enkel probleem is, niet lukt
Oh zeker. Ik neem het Frenk ook verder niet kwalijk ofzo, mocht je dat misschien denken. Maar ik baalde er wel even van. :N:Shima schreef:Het zijn natuurlijk wel levende wezens en geen computers
Heel veel succes voor jullieduitse herder schreef:Ik mag volgende week
Da's een goede tip. Ik deed het al wel tijdens wandelingen op straat en in het bos en zowel aangelijnd als los, maar het is altijd goed om nog meer afleiding op te zoeken.Gos schreef:Jammer van het volgen, misschien dat meer op veel verschillende plaatsen oefenen?
Frenk schreef: Het vervelende vind ik vooral dat hij niet echt 'gedreven' geinteresseerd is in een bepaalde beloning, als je begrijpt wat ik bedoel.