Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Jinx schreef:Dogdance doe ik sowieso en agility misschien. Dus dat weet ik ook niet helemaal precies eigenlijk
Dan ga je daar vanavond maar even over nadenken en meld je het morgen Ik ga even streng zijn, maar de workshops lopen best hard.
Bedoel meer dat ik wel wil maar ik weet niet wat christo precies in gedachten heeft nu. Ik hoop dat ze daar uitsluitsel over kan geven in haar pb naar jou. Ik wacht het dan even af.
Christo kreeg spontaan de geest en heeft een tuinmuur geverfd en de hondjes uitgelaten.
Het was een spontaan verlanglijstje wat ik aan Linda opgestuurd had, braaf ging ik het wijzigen en toen kon het ineens niet meer èn ik was alle wijzigingen kwijt. Durga doet agility met jou, kan ik vanaf de zijlijn zien of ze het leuk vindt, en hou ik vier workshops over. Mijn honden zijn altijd aan het afmeten wie de meeste aandacht krijgt, nu wordt Chris één keer uitgeleend en Durga één keer, en krijgen ze allemaal evenveel tijd met het vrouwtje.
Jinx schreef:Dogdance doe ik sowieso en agility misschien. Dus dat weet ik ook niet helemaal precies eigenlijk
Dan ga je daar vanavond maar even over nadenken en meld je het morgen Ik ga even streng zijn, maar de workshops lopen best hard.
Bedoel meer dat ik wel wil maar ik weet niet wat christo precies in gedachten heeft nu. Ik hoop dat ze daar uitsluitsel over kan geven in haar pb naar jou. Ik wacht het dan even af.
Het staat er nu zoals ik heb doorgekregen van christo
Alleereerst een compliment voor de organisatie . Het ziet er gelikt uit.
De workshop Agility is deze ook geschikt voor een hond die al wedstrijden loopt? Of echt alleen voor de beginnende hond.
Groetjes van Esther
Hm, het lijkt me wel saai voor een hond die al veel kan. Ik zag dat Martijn er ook tussen staat voor Eva. Ik wil wel een groepje maken met wat meer ervaren mensen en honden, dan kunnen we daarmee wat andere dingen doen. Maar ik kan je niet beloven dat dit lukt en het kan dus zijn dat je tussen mensen staat die nog nooit agility hebben gedaan.
In dat geval.. Frenk heeft zijn beginnersdiploma voor behendigheid ook al op zak.
Maar jij hebt je niet ingeschreven voor die workshop toch?
frank1985 schreef:ik moet dan werken. ik ga morgen proberen de dienst te ruilen. kan ik me dan morgen nog inschrijven ?
Ja hoor, ik ga morgen weer updaten in volgorde van binnenkomst. Ik heb alweer wat pb's staan met reddingshondenwerk. De kans is groot dat die dus morgen vol zit.
Zoek stok! schreef:Hm, het lijkt me wel saai voor een hond die al veel kan. Ik zag dat Martijn er ook tussen staat voor Eva. Ik wil wel een groepje maken met wat meer ervaren mensen en honden, dan kunnen we daarmee wat andere dingen doen. Maar ik kan je niet beloven dat dit lukt en het kan dus zijn dat je tussen mensen staat die nog nooit agility hebben gedaan.
In dat geval.. Frenk heeft zijn beginnersdiploma voor behendigheid ook al op zak.
Maar jij hebt je niet ingeschreven voor die workshop toch?
Jawel. Ik zal even de PB opzoeken en nogmaals naar je sturen, dan hoef jij niet te zoeken
Frenk schreef:
Jawel. Ik zal even de PB opzoeken en nogmaals naar je sturen, dan hoef jij niet te zoeken
Aangepast!
Voor de anderen die ingeschreven hebben: ook graag controleren of het allemaal klopt. Het staat op de eerste pagina, tweede bericht. Verwerkt tot 21.30 uur.
De workshop Agility is deze ook geschikt voor een hond die al wedstrijden loopt? Of echt alleen voor de beginnende hond.
Groetjes van Esther
Hm, het lijkt me wel saai voor een hond die al veel kan. Ik zag dat Martijn er ook tussen staat voor Eva. Ik wil wel een groepje maken met wat meer ervaren mensen en honden, dan kunnen we daarmee wat andere dingen doen. Maar ik kan je niet beloven dat dit lukt en het kan dus zijn dat je tussen mensen staat die nog nooit agility hebben gedaan.
Eva kan er nog niks van hoor. Die wedstrijd wordt ze ook zeker laatste. Ze heeft nog niet eens alle toestellen gedaan op de lessen :sst: Wij dachten eigenlijk dat de wedstrijd agillity ook echt voor beginners was. Dus nu maakt ze geen schijn van kans aangezien ze niet eens de paaltjes kan.
Groetjes van Esther
Eva kan er nog niks van hoor. Die wedstrijd wordt ze ook zeker laatste. Ze heeft nog niet eens alle toestellen gedaan op de lessen :sst: Wij dachten eigenlijk dat de wedstrijd agillity ook echt voor beginners was. Dus nu maakt ze geen schijn van kans aangezien ze niet eens de paaltjes kan.
"Beginners krijgen een eenvoudig parcours en laten zien dat de hond toestellen zoals de hoogtesprong, tunnel, breedtesprong en slurf beheerst (meedoen aan de workshop is niet voldoende, de hond moet al lessen hebben gevolgd). In het parcours staan geen raakvlaktoestellen (kattenloop, schutting en wip), palen en band"
Groetjes van Esther
in de beginners wedstrijd zijn geen paaltjes ( en band en raakvlakken)
MARC_S schreef:
Eva kan een stuk meer dan een hond die nog nooit door een tunnel is gegaan
Ja, de wedstrijd beginners is voor de beginners! Dus geen raakvlakken, geen palen en geen band. En de hoogtesprongen lager.
Maarreuh....de palen kun je haar binnen no time leren hoor. Gewoon een setje prikpalen kopen en elke dag oefenen. Hup hup, aan de slag
MARC_S schreef:Eva kan er nog niks van hoor. Die wedstrijd wordt ze ook zeker laatste. Ze heeft nog niet eens alle toestellen gedaan op de lessen :sst: Wij dachten eigenlijk dat de wedstrijd agillity ook echt voor beginners was. Dus nu maakt ze geen schijn van kans aangezien ze niet eens de paaltjes kan.
Maar bij de beginnerswedstrijd (dus niet de workshop) staan ook niet alle toestellen er en mag je de hond begeleiden met voer/speeltje. Tenminste, dat las ik ergens
Aan de andere kant zou Linda dus een workshop groepje kunnen maken voor mensen/honden die al iets van behendigheid gezien hebben.
Groetjes van Esther
Daan doet ook geen paaltjes hoor. Zullen wij dan strijden voor de laatste plek?
Frenk schreef:
Aan de andere kant zou Linda dus een workshop groepje kunnen maken voor mensen/honden die al iets van behendigheid gezien hebben.
Ja dat bedoelde ik dus, dan kunnen we daarmee wat andere dingen doen.
En voor de mensen die zich nog gaan inschrijven: ik denk dat de workshop reddingshonden inmiddels vol is. Ga morgen nog even tellen en updaten, maar zet er ajb een alternatief bij voor als je niet meer mee kunt doen met die workshop.
Groetjes van Esther
Ziva kan ook alleen sprongetjes, tunnel en slurf enzo Ze doen vooral mee om even ervaring op te doen in het lopen van een parcoursje op vreemd terrein + drukte
Onderschrift verwijderd door moderator ivm foutmelding foto
Zoek stok! schreef:
Daan doet ook geen paaltjes hoor. Zullen wij dan strijden voor de laatste plek?
Sorbonne weet denk ik na 2,5 jaar geen behendigheid meer gedaan te hebben denk ik ook niet meer hoe de paaltjes werken
Often people say to me that grand bassets are not trainable and even think that they're not so smart. I think the grand basset makes most breeds look like they're brain dead d'Artagnan, Pompidou & Lune.
Ook opgegeven . Ik zou ook graag meedoen met de agility wedstrijd, maar begreep dat dat niet kon omdat we er nooit geen lessen in hebben gevolgd . Ik heb niet opgegeven, mocht het veranderen en er een "dummygroepje" komen wil ik graag alsnog meedoen als dat kan!!
Chiki schreef:Ook opgegeven . Ik zou ook graag meedoen met de agility wedstrijd, maar begreep dat dat niet kon omdat we er nooit geen lessen in hebben gevolgd . Ik heb niet opgegeven, mocht het veranderen en er een "dummygroepje" komen wil ik graag alsnog meedoen als dat kan!!
Volgens mij is er al een dummy groepje. Mijn hond heeft geloof ik 7 lessen gehad en die kan wel heel snel en hard springen en een parcours afwerken alleen niet op commando. Dus als Martijn zegt hoog! dan heb je kans dat Eva meteen 3 of 4 toestellen gaat doen zonder dat ze te stoppen is. Dus die rent meteen door naar de volgende sprong.
Chiki schreef:Ook opgegeven . Ik zou ook graag meedoen met de agility wedstrijd, maar begreep dat dat niet kon omdat we er nooit geen lessen in hebben gevolgd . Ik heb niet opgegeven, mocht het veranderen en er een "dummygroepje" komen wil ik graag alsnog meedoen als dat kan!!
je hebt een beginnersagility en een gevordenagility wedstrijd...
Ik heb met Xena nooit een officiele cursus gevolgd maar wel een paar keer een parcoursje gelopen... en wij doen ook mee in de beginnersgroepwedstrijd
er zit wel een breedtesprong in en ik heb van Linda begrepen dat dit best wel risicovol is als de hond deze niet kent....
Verder zijn paaltjes, toestellen met raakvlakken etc. eruit gehaald.
Ik ga 's ochtends even proberen of ze de breedtesprong nog kent, zo ja doe ik mee, zo niet dan sla ik hem over of doe ik niet mee
ik doe geen behendigheidWS maar die breedtesprong krijg ik lola niet aangeleerd. in het begin springt ze mooi tot hij te breed wordt dan stapt ze er gewoon op.. de muts
ik heb me opgegeven voor jouw WS fenella. vertel je je trainer dat er een gevaarlijke stafford meedoet
massam schreef:ik doe geen behendigheidWS maar die breedtesprong krijg ik lola niet aangeleerd. in het begin springt ze mooi tot hij te breed wordt dan stapt ze er gewoon op.. de muts
ik heb me opgegeven voor jouw WS fenella. vertel je je trainer dat er een gevaarlijke stafford meedoet
Breedtesprong is aangepast aan het niveau en zal maar uit 2 elementen die kort achter elkaar liggen bestaan
De beginnerswedstrijd is echt voor beginners, Jan gaat vast een prachtig makkelijk parcours neerzetten
Ik moet wel zeggen - het staat er ook bij - dat er een maximum tijd voor het parcours staat. Anders zijn we straks tien minuten per loper kwijt en dan wordt het wel heul laat voordat we klaar zijn
Je krijgt er van tevoren vast wel even uitleg over (he Jan). Als Jan fluit, moet je het parcours verlaten, ook al ben je pas bij hoogtesprong 2