Dus wie oh wie gaat heen en kan voor mij in de catalogus kijken???
Moderator: moderatorteam
BedanktTvanEmst schreef:Ik ga niet, maar ik wil wel even zeggen dat ik het één van de leukste rassen vind.
under the red sky schreef:Ik ga morgen naar Genk, met 2 tollers (totaal slechts 3 ingeschreven). Ik stuur je wel een pb welke pumi's er waren.
Durf het haast niet te typen, maar eh mocht je toevallig bij de ring langs komen en de uitslagen zien staan, zou het natuurlijk helemaal top zijn.Pumi schreef:under the red sky schreef:Ik ga morgen naar Genk, met 2 tollers (totaal slechts 3 ingeschreven). Ik stuur je wel een pb welke pumi's er waren.
alvast bedankt voor de moeite
under the red sky schreef:De reis naar België was niet voor niks, onze reu Tango heeft vandaag zijn laatste CACIB gehaald voor de titel Internationaal Showkampioen. Dit is een nieuwe titel (sinds 1-1-2009) voor honden die een werkproef moeten hebben voor Internationaal Schoonheidskampioen. Zij kunnen met 4 CACIB's in 3 verschillende landen Internationaal Showkampioen worden. Tango is onze tweede toller die dit haalt en we zijn superblij. In de erering zat hij bij de voorselectie van 7 honden maar werd niet geplaatst. Maakt niet uit, mijn dag kon niet meer stuk