Bij sorteren A riep Francien letterlijk een momentje te vroeg om champagne van pure blijdschap dat haar hond zijn oude niveau na een terugval weer herwonnen had en vergat daarbij dat ze eerst het buisje moest aanpakken, 1 puntje kwijt maar wat zal die champagne lekker gesmaakt hebben! Maar Puin A deden ze perfect, Jansen werkte heel gedecideerd en zeker ne heeft het publiek geen blik waardig gekeurd

Erick raakte er buiten zijn schuld een kwijt omdat op Sorteren A zijn kanjer Fonske II het laatste buisje pardoes liet vallen toen het publiek net iets te vroeg begon te klappen, stom stom stom, maar ook het publiek voelde de zinderende spanning van deze moeilijke oefening en timede verkeerd...
Roos met Itam werkten op werkelijk adembenemend mooie manier de 4 keer sorteren uit 7 verschillende luchten van Sorteren B af, perfecter kon het niet. Ik geef eerlijk toe dat het gewoon ontroerend mooi was. En mijn Noeska had haar feestje met Vlakte revieren A, waar ze (helaas, want het kostte 1 puntje) al bij het afzetten aan het begin van de oefening al lucht kreeg van een slachtoffer die nogal wat verder naar links lag, en daar geen slag wenste te maken maar duidelijk tekende en daarop doorstootte naar het slachtoffer. het was wel een endje lopen maar ze bblijft altijd lekker doorblaffen, dus dat was geen punt. Na inspectie van het slachtoffer liep ik weer terug naar het punt op mijn looplijn waar ik op haar verwijzing had gereageerd, stuurde haar nu rechts de hoek in en toen liet ze zich prima sturen (dat is altijd als er niemand ligt

De belangstelling van onze club was super, dus we waren een heel trots clubje bij elkaar! En ook de twee Pieten die we regelmatig tegen komen bij andere clubs en soms ook op onze thuisbasis hadden, , zoals al verwacht van deze veteranen, uitstekend gepresteerd.
Voor de volledige uitslag:http://deheldintveld.web-log.nl/.shared ... itslag.jpg.
De blije deelnemers (en 1 minder blije) na afloop